Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ei ole ei. Briteissä kuvan kaltaisessa moskeijassa sen sijaan on yllytetty väkivaltaan. Mutta ei saa yleistää! Eihän noissa muissa sitä tehdä, eihän.

Okei eli ainoastaan "kuvan kaltaisissa" moskeijoissa yllytetään väkivaltaan. Tarkoitatko siis, että rakennuksen arkkitehtoniset ratkaisut aiheuttavat tämän?

(BTW Suomessa taitaa olla tällä hetkellä kymmeniä moskeijoita.)

Okei eli ainoastaan "kuvan kaltaisissa" moskeijoissa yllytetään väkivaltaan. Tarkoitatko siis, että rakennuksen arkkitehtoniset ratkaisut aiheuttavat tämän?

Kyllä Marx, kyllä. Sitä juuri tarkoitin.

(BTW Suomessa taitaa olla tällä hetkellä kymmeniä moskeijoita.)

Taitaa olla. Vai taitaako. Islamin mukaan moskeija on paikka, jossa islaminuskoiset voivat rukoilla. Niitä kyllä riittää.

Moskeijaksi rakennettuja rakennuksia Suomessa ei ole.

Välimerellinenhän on hyvä sana kuvaamaan vaikka marokkolaisia, tunisialaisia, libyalaisia tai egyptiläisiä..:) Turkillakin on rantaviivaa vaikka kuinka, samoin Gazan kaistalla..:) Sinänsä suorastaan vituttaa Ranskalaisten, Italialaisten ja Espanjalaisten puolesta, että julkisuus tahallaan haluaa harhaanjohtavalla kirjoittelulla leimata ne raiskaileviksi elukoiksi..
Miksi julkisuus haluaisi leimata "tahallaan" etelä-eurooppalaiset raiskaileviksi elukoiksi? Ja ilmeisesti väität henkilön X ollessa tummahipiäinen ja tulevan sinulle epäsopivasta maasta hänen myös olevan automaattisesti raiskaileva elukka.

Ja Indica, etkö itse ole venäläistaustainen? Mitä jos minä sanon sinun omaavan taipumuksia raiskauksen tekemiseen, vain sen perusteella, että luen lehdestä/netistä Tshetseenian ym. Venäjällä sijaitsevien etnisten alueiden kuulumisia ts. luikuisia venäläissotilaiden harjoittamia raiskauksia, kiduttamista,
siviilien huvikseen teloittamista yms. mukavaa :)

Eli jos vain käy teille, rajataan keskustelut vain niihin jotka todella tekevät niitä rikoksia ja ovat hyödyttömiä yhteiskunnalle. Ja eikös nykypäivän trendi ole edelleen korostaa yksilöä yhteisön sijaan?

Vielä yksi asia: ymmärrän kun pojilla on kivaa ihmetellä moskeijaa ja neekerisetää, mutta mitä te oikeasti tiedätte niiden taustoista? Ette varmaankaan näe pintapuolen vilkaisulla mikä on terroristipesä, kuka on joku narkkari-hamppi ym.?

Miksi julkisuus haluaisi leimata "tahallaan" etelä-eurooppalaiset raiskaileviksi elukoiksi? Ja ilmeisesti väität henkilön X ollessa tummahipiäinen ja tulevan sinulle epäsopivasta maasta hänen myös olevan automaattisesti raiskaileva elukka.

Ja Indica, etkö itse ole venäläistaustainen? Mitä jos minä sanon sinun omaavan taipumuksia raiskauksen tekemiseen, vain sen perusteella, että luen lehdestä/netistä Tshetseenian ym. Venäjällä sijaitsevien etnisten alueiden kuulumisia ts. luikuisia venäläissotilaiden harjoittamia raiskauksia, kiduttamista,
siviilien huvikseen teloittamista yms. mukavaa :)

Eli jos vain käy teille, rajataan keskustelut vain niihin jotka todella tekevät niitä rikoksia ja ovat hyödyttömiä yhteiskunnalle. Ja eikös nykypäivän trendi ole edelleen korostaa yksilöä yhteisön sijaan?

Vielä yksi asia: ymmärrän kun pojilla on kivaa ihmetellä moskeijaa ja neekerisetää, mutta mitä te oikeasti tiedätte niiden taustoista? Ette varmaankaan näe pintapuolen vilkaisulla mikä on terroristipesä, kuka on joku narkkari-hamppi ym.?

No nykymedian eufenismi muslimiraiskaajalle tuppaa olemaan välimerellisen näköinen. Enkä nyt väitä että kaikki muslimit ovat raiskailevia elukoita, vaan että turha on syyttää espanjalaisia siitä mitä musulmaanit tekevät, ja fakta on, että muslimit ovat yliedustettuina raiskaustilastoissa.

Ja vaikka venäläistä verta löytyykin, löytyy kyllä suomalaistakin, ei sen puoleen, ja vaikka olen venäläistaustainen, korostan sitä etten ole koskaan venäjällä edes käynyt! En myöskään ole venäjän puolella mm-kisoissa:) Raiskaustaipumuksistani en tiedä mitään, koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta en mä koskaan ole kyllä raiskaustakaan tehnyt, enkä kyllä usko siihen ajautuvanikaan.

En myöskään osaa sanoa venäjäksi, kuin "Ja njet ponimajem po-russki" mikä pitää paikkansa..:)

edit, luinpa huonosti, Tietenkin media haluaa viedä syyllisyyden viittaa Islamisteilta. Selkeää.. Koska halutaan ottaa lisää neekereitä ja muslimeita suomeen "helpottamaan työvoimapulaa", niin kaikista niitten tekemistä rikoksista vaietaan, ettei vain oltaisi rasisteja

"...Suomessa on asunut tataariperheitä jo 1800-luvun alkupuolelta asti. Heistä ensimmäiset muuttivat Suomeen kauppiaiksi pian Suomen sodan jälkeen Venäjältä...

Minun mielestäni tässä on homman ydin. Minua ei haittaa, jos joku muuttaa Suomeen ja elättää itsensä ja toimii Suomen lakien mukaan.
Minua vituttaa se, että tänne otetaan ihmisiä jotka eivät elätä itseään ja jotka tekevät paljon rikoksia.

Maahanmuuttoa on ollut aina mutta ennen se toimi siltä terveeltä pohjalta, että elätä itsesi tai kuole pois. Tuskin on koskaan ihmiskunnan historiassa ollut sellaista kuin nyt, eli maahanmuuttajat voivat elää perheineen sukupolvesta toiseen kohdemaansa ihmisten kustannuksella.

Tulos tai Ulos.

http://mikkoellila.thinkertothinker.com/

Blogin pitäjä haastettu poliisin kuulusteluihin epäiltynä "kiihotuksesta kansanryhmää vastaan" .

No enpä ole aivan ällikällä lyöty. Ellilä antoi kyllä tulla tunteella. :D Mistä sait tietää?

Edit. No siinähän se luki blogissa. :nolo:

Tuskin on koskaan ihmiskunnan historiassa ollut sellaista kuin nyt, eli maahanmuuttajat voivat elää perheineen sukupolvesta toiseen kohdemaansa ihmisten kustannuksella.

Taitavat olla nuo kotoisat romanit jo useamman vuosisadan vältelleet täälläkin työntekoa. Mitenköhän ne ovat siinäkin onnistuneet...

Edit. Televisiosta tuli pari viikkoa sitten vanha mustavalkoinen suomileffa. Romanimies tarttui ihmetellen kottikärryihin ja vaimo tuli nopeasti torumaan. :D

Maailman paskin peruste kaiken maailman maahanmuuttoon on se...

rättäätättätätätätätätäätätätätätätättätäätä

...että se jotenkin auttaisi sitä, että pohjoismaissa vanhat ihmiset kuolevat ja uusia pentuja ei enää haluta maailmaan.

= niillä maahanmuuttajilla olisi jotain helvetin haluja jatkaa SUOMALAISTEN sukuja?

Paskanvitut, jatkavat niitä n__kerien (en tiedä, miksi on kirosana) ja muiden sukua tänne ja niillä pitäisi kadut täyttää o_O? ?O_o .

No jos sitä mieltä ollaan, että jossain vitun kymmennessä vuodessa Suomen kansa kuihtuu kokislasiin yöksi, niin minkäs sille sitten, mutta että täytetään jollain etelämaalaisilla tämä maa jne. jne. ?

Ps. maailma olisi osittain parempi, jos niitä ihmisiä ei enää olisi kuin se 3 miljardia edelleenkin.

maassa maan tavalla tai maasta ulos.. lainaten Olavi Mäenpäätä
Hyvin sanottu! :D
:offtopic: Kukas tämä Olavi Mäenpää muuten on :confused: kysyy nimim. Tietämätön.

Olavi Mäenpää on Sinivalkoisten puheenjohtaja.

Edit:

Maailman paskin peruste kaiken maailman maahanmuuttoon on se...

rättäätättätätätätätätäätätätätätätättätäätä

...että se jotenkin auttaisi sitä, että pohjoismaissa vanhat ihmiset kuolevat ja uusia pentuja ei enää haluta maailmaan.

Aivan.

Niin, muuten, jos joku kännykkä/tietokone expertti osaa sanoa, mikä mättää motorola razrissa kun se tietokone väittää että kännykän modeemi on jo toisen sovelluksen käytössä, saa kiitokset, sillä mulla olisi lisää kuvia tänne. En vaan osaa siirtää niitä.

Näitä experttejä tunnen ja soitin, mutta eivät tuon perusteella osanneet mitään muuta ehdottaa, kuin että käytäpä luuri kiinni ja auki. Josko jokin käynnissä oleva sovellus menisi sillä kiinni. Aika expertti vinkki tiedän... :D

Ystäväni on lapualainen, joka ei juuri tällaisia kuvia tai paikkoja ole nähnyt. Minua nauratti hänen tokaisunsa spontanius :D

Ja uskon, ettet ole sinäkään nähnyt. Muuten tietäisit, että Indica toimii kuten noissa paikoissa toimitaan. Mikäli haluaa pitää kameransa tai kännykkänsä. Turisteilta ne viedään. Siellä asuvilta ei, koska osaavat varoa. Tämä on taivaantosi.

Edit. Ajattelepa mikä etuoikeus sinulla on kurkistaa sinne tavallisille monikulttuurisille kaduille poistumatta koneesi äärestä.

Ko kuvat eivät mielestäni kerro mitään monikulttuurisuuden haitoista tai hyödyistä. Kuvissa olevat ihmiset saattavat käydä töissä, maksaa veroja ja olla muutoinkin ihan kunnollisia kansalaisia vaikka ovatkin värillisiä. Niimpä en edelleenkään näe niiden funktiona muuta kuin ihonvärin kauhistelun -- ihmisten tuomitseminen sen perusteella = idioottirasismia.

Mitä tulee tietämykseeni ja siihen mitä paikkoja olen nähnyt niin tuota köh,
uskallan edelleen väittää että tuolla voi kuvata päiväsaikaan ihan turvallisesti
kunhan pitää järjen päässä (eli ei nyt ihan sitä marokkolaisten poikajengiä mene naamaan kiinni zoomailemaan) upouudella sonyllään.

Nimimerkillä asunut jokusen vuoden tuolla muuallakin.

Mutta idea oli kai juurikin kuvata sitä monikulttuurisuutta, eikä maisemia, ja niitä en lähtisi kuvaamaan sillä 6megapixelin HP.llä..;)
ja toisekseen, kuten sanoin, joku tummahipiäinen yritti varastaa kännykän tolla reissulla.. Että tiiä häntä..:)

Ko kuvat eivät mielestäni kerro mitään monikulttuurisuuden haitoista tai hyödyistä. Kuvissa olevat ihmiset saattavat käydä töissä, maksaa veroja ja olla muutoinkin ihan kunnollisia kansalaisia vaikka ovatkin värillisiä. Niimpä en edelleenkään näe niiden funktiona muuta kuin ihonvärin kauhistelun -- ihmisten tuomitseminen sen perusteella = idioottirasismia.

Mitä tulee tietämykseeni ja siihen mitä paikkoja olen nähnyt niin tuota köh,
uskallan edelleen väittää että tuolla voi kuvata päiväsaikaan ihan turvallisesti
kunhan pitää järjen päässä (eli ei nyt ihan sitä marokkolaisten poikajengiä mene naamaan kiinni zoomailemaan) upouudella sonyllään.

Nimimerkillä asunut jokusen vuoden tuolla muuallakin.
Totta. Kerran menin erheissäni avaamaan leipäläpeä tänne vastaavanlaisesta asiasta (omasta kokemuksesta ja mielipiteistä) ja heti oli yltiörasistit kimpussa. Paras oli se, etteivät he edes kirjoittaneet samasta asiasta kuin minä :jahas:

Niin, siis minä olen asunut "ählämsähläm"-maissa (no, ainakin mitä naperot niitä kutsuvat) ja ei ollenkaan ollut turvaton olo vaaleahipiäisenä liikkua sellaisissa Indiana Jones maisemissa jonkun basaarin keskellä. Ainoat jotka ovat joskus yrittäneet käännyttää minua uskoon (vainonneet :D ), ovat olleet kristittyjä.
Mutta pitää kai yrittää ymmärtää näitä "kuollut muslimi, paras muslimi"- ajettelumallin edustajia, kun eivät törmää muiden kulttuurien ihmisiin miellyttävässä tilanteessa. Ja hei edelleen, nyt ei ole kyse terroristeista ja sosiaalipummeista, eikä ylipäätään siitä, että pitäisi saada lisää porukkaa Suomeen. Ihan vaan sen puoleen, jos joku taas "lukee väärin".

Meni ehkä aavistuksen :offtopic: , mutta whatever, repikää hiuksianne jos kyrsii.

Back
Ylös Bottom