Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Meitsi muuttaa 23 neliön luukusta 37,5 neliön kaksioon.. Erona edelliseen mm. makuuhuone ja parveke. Ahh.. :)

42 --> 58, erona edelliseen mm. eteinen, parveke, pesukoneen liitäntämahdollisuus ja mies. Hyvä asuntopäivä tänään vissiin :D.

Aaaaah! Tän kevään viimeiset laskarit takana. Enää kolme tenttiä jäljellä, mutta niiden pitäisi mennä aika heittämällä, kun muita tavoitteita ei ole, kuin päästä läpi.

Tentit tosin sijoittuvat varsin kätevästi ensi viikolle, heti vapun jälkeisille päiville ke-pe :eek: Mutta ovatpahan nopeasti ohi sitten!

Pientä huilimista toukokuun ajan ja kesätyötäkin odottaa jo innolla lukuvuoden jälkeen :)

Hyvin menee, mutta menköön. Aurinko paistaa ja kohta on kesä, vielä pitäis jaksaa yhden kuukauden verran, ni pääsee loman viettoon. :D

Ja syyslomaksi on varattu matka Teneriffalle. Pitkästä aikaa pääsee etelän lämpöön! :P

Alkoi 5 päivän kesäloma :D Sitten hirveää työntekoa terästehtaalla syksyyn asti. Voi sitten ottaa äkkilähdön jonnekin ulkomaille.

Lopputyö valmiina tarkastusta varten; 110 sivua täyttä shittiä ja tieteellistä pohdintaa. Tulihan sitä väännettyä jokunen hetki. Nyt avaan yhden :kippis1: ja sitten :zzzz:

Kävin tänään Tampereella moikkaamassa kavereita. Istuttiin Sahassa, ja ohi käveli ihan jäätävän kaunis nainen. Hetken päästä neiti tuli sisälle tilaamaan juotavaa. Neidin poistuttua pyysin tarkoilijatarta viemään tälle neidille mun numeron, ujo kun olen. Arvatkaas keneltä tuli viestiä tunti sen jälkeen... :hyper: :hyper: :hyper:

Kohta pitäis soittaa ja sopia tarkemmin, missä juodaan kupposet kuumaa.

Niin, ja arska paisto koko päivän!

Kävin tänään Tampereella moikkaamassa kavereita. Istuttiin Sahassa, ja ohi käveli ihan jäätävän kaunis nainen. Hetken päästä neiti tuli sisälle tilaamaan juotavaa. Neidin poistuttua pyysin tarkoilijatarta viemään tälle neidille mun numeron, ujo kun olen. Arvatkaas keneltä tuli viestiä tunti sen jälkeen... :hyper: :hyper: :hyper:

Ihan huippua!!! Kevättä ilmassa ;)

Siellä muuten on lämmin! Pystyy parvekkeellakin ihan nakkina hengailemaan. Olispa vaan jotain kivaa puettavaa että mulleki joku hymyilisi, kun en ihan usko että kadulle sentään aatamin asussa kannattaa lähteä :)

Ja tänään saan ruokaakin ostettua, kivaa :) Puuro ja protskujauho alko jo vähän kyllästyttämään. Ja nyt tankkailemaan hiilareita treeniä varten :)

Upee sää täälläkin, tulee hyvä fiilis. Toivottavasti pysyy !

Todella upea sää (toivottavasti vappuna yhtä hyvä). Töissä kuluu aika todella hyvin, kerrankin mieleistä työtä. Ostin sunnuntaina auton. Laihdutus on sujunut todella hyvin, tähän saakka.

Viikonloppuna tapaaminen yhden todella mukavan ja kauniin tyttelin kanssa:haart:

Kerrankin paljon asioita mistä voi olla iloinen.

Tuota on näköjään liikkeellä. Eräs tuntematon nuori neiti lähetti minun kautta puhelinnumeronsa työkaverilleni. Miehellä tosin on avovaimo ja vastasyntynyt lapsi. Eikä se tyttökään kovin montaa päivää yli viidentoista ollut :D

Ai niin. Sainhan minäkin kauniin neidon puhelinnumeron.

Hippinakki sanoi:
Viikonloppuna tapaaminen yhden todella mukavan ja kauniin tyttelin kanssa :haart:

Supernaut sanoi:
Ai niin. Sainhan minäkin kauniin neidon puhelinnumeron.

Yäääh! Kääntäkää vaan veistä haavassa :itku: Tahtoo myös oman hellyysolennon :)

Mukava (koko illan mittainen :D) juttutuokio. ;)

Nyt on kiva mennä nukkumaan.

Koeajoin tänään BMW 328i.n

Ihan mieletön auto.. kaikinpuolin, nopea kun mikä, ja hieno......aijaijai..

Tuli kunnon voima ja aerobinen samassa kun tukkeja mätettiin kolmistaa isän ja naapurin kans :D Kyllä sitä vaan tajuaa että entisajan metsurit olivat ÄIJIÄ! Kyllä se painavin perkele päälle 700 kilonen tukki tosissaa paino että vetotaljankaa joutu sitä veivailee - päälimmäiseks onnistu sen saamaan. Muut oli sellasta 350-400 kilon luokkaa ja ne meni kevyemmin. Ois saannu tulla nää mukavahvat ja muut uhoojat koitteleen miten puu jyllää.

e. ja voimakkait jätkii on naapuri ja isä että ei tässä mitkään narut ollut työssä

Back
Ylös Bottom