Olli Hokkanen - Colan juonti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
sääliksi muakin tuo jo käy. lyödään lyötyä oikein kunnolla ja mies ei ite tunnu tilannetta tajuavan laisinkaan. hullulla ihmisellä tehdään pilaa oikein urakalla :down:

asiaan. kyllä siitä aleksista selkeesti huomaa että salilla käy. sellanen uimari vartalo tulee mieleeen varustettuna kohtalaisen kokoisilla hanskoilla.

Oli omituista kattoo tota Olli-pätkää. Mä en yhtää tiedä miten mieheen pitäis suhtautua, ei toi oikee huvita enää. Jotenki tulee lähinnä vaan säälin tunne sitä kohtaan. Ihan ku se ei ite olis oikeen kärryillä mitä sen ympärillä tapahtuu ja mistä oikeastaa koko hommassa on kyse.

IMO ei kannata ilmoittaa pystyvänsä juomaan 1,5l kokista laseista, jos on kotonaan suorittanut tehtävän huoneenlämmössä pöydällä auki seisoneella juomalla paksusta letkusta suuren suppilon kautta. Ei tannut Olli miettiä asiaa ihan loppuun saakka, joten kestäköön syntyneen hässäkän.
Ja se mikä näkyy netissä olevissa videoissa ei aina ole koko totuus...

IMO ei kannata ilmoittaa pystyvänsä juomaan 1,5l kokista laseista, jos on kotonaan suorittanut tehtävän huoneenlämmössä pöydällä auki seisoneella juomalla paksusta letkusta suuren suppilon kautta. Ei tannut Olli miettiä asiaa ihan loppuun saakka, joten kestäköön syntyneen hässäkän.
.

siis mieshän itse kestää hässäkän kun on pihalla ku lumi-ukko joka asiassa.
Ja se mikä näkyy netissä olevissa videoissa ei aina ole koko totuus...

minä käsitin että tee puhuu nyt tästä ajankohtaisesta kakkosesta. voi olla että erehdynkin. minä ainakin puhuin siitä.

Joo nimenomaan tän illan ohjelmaan viittasin. Kyllähän itekkin naureskelin Ennätystehdas-pätkälle viikkotolkulla mutta tänään kun kunnolla tajus että kaveri ajelee kolmella pytyllä ja nyt jengi tulee naureskelemaan sille koko kiertueen ajan niin ei oikeen hotsita enää.

Karpsu oli yllättynyt kun Olli Hokkanen tuli vierailemaan meillä hesan kaivokadun täyspotissa. Siellä se kattoi kummissaan ja lopulta jopa uskaltautui pelaamaan. Olin ihan wtf, että mitäs se legenda täällä tekee. :D

En tiedä onko se vain savolaisuutta (vai mistä se nyt oli kotoisin), mutta vaikuttaa siltä, että se mies heittää kaikki kommenttinsa täysin tosissaan. Ei yhtään huumoria mukana. Tästä syystä siitä tulee hieman ressukka fiilis.

4 kertaa siellä sama video.

No whatever, Ihan sairas systeemi.

Kuvitelkaa muuten Kola-Ollin julkisuus ilman Youtubea ja videon uploadaajaa. Istuisi vieläkin siellä kotonaan päälle puoli vuotta tapahtuman jälkeen.

Ok, yritin kyllä ettiä, mutta en ollut varma, oliko ne lisätty jo aikoja sitten? Nimittäin itse lisäsin tuon yöllä. Vai ilmeisesti itse ohjelma tullut aikoja sitten.

Toisaalta whatever, ei ole mun kaistasta pois.

En haukkunut ketään, kun huomasin sen vaan siellä neljästi.

Mutta, annappa linkit niihin neljään videoon. Sitähä minä tarkoitin, että kun huomautit minulle että 4 kertaa sama video siellä, niin kuvittelin että se on piikittelyä. Tiedä häntä... ps, siis minä itse lisäsin tuon oman linkittämäni pätkän.

Mutta huoh, miks vitussa sä mainitsit mulle, kun mä lisäsin tuon videon helvetti ekana :D:D Penska valot päälle, Hirvibongari on mun alter ego!!!

Vittu mitä tahvoja.

AAAAAAAAAAARGH, angsti pääsi valloilleen. Penska lue niitä vitun viestejä mitä olen sinulle kirjoittanut! Perkele!

Back
Ylös Bottom