Dark Tranquillity studioon

Todella lupaava levy arvostelujen suhteen. Edelleen olen sitä mieltä, että Character on huippu levy vailla heikkoja lenkkejä ja jos tämä Fiction todellakin ylittää tuon niin huh huh. Pitäisi kuulla hieman lisää ostopäätöstä ajatellen.

Torrentspystä imasin promoversion ja kuuntelin lenkillä pariin kertaan läpi...Voitte varmaan arvata fiilikset! Noisen arvostelu oli kerrankin osunut oikeaan. Meinas tulla paska housuun.

Joo joo, ostetaan ostetaan. Mulla on kaikki aikaisemmat DT:t ja tulee tämäkin olemaan.

DT ei petä koskaan. Paras melodeath orkesteri päällä tämän planeetan, helposti.

Itsellä moiselle valtaistuimelle on tunkua enemmän, At The Gates ja Edge Of Sanity ainakin on siellä käsinojia hiplaamassa... :D

Soi tässä nyt taustalla tämä levy, ja kyllä lupaavalta vaikuttaa ainakin parin ekan raidan perusteella. Dark Tranquillitystä on kyllä tullut hiljalleen meikäläisen suosikki. Melankolia puree ja lujaa! Ja tyypit pysyy tyylilleen hyvin uskollisena, kuitenkin kehittyen koko ajan. Voi kun se In Flameskin tekis vielä kunnollista muzakkia (imo Jester Race, Whoracle ja Colony rockaa lujiten).

Voi kun se In Flameskin tekis vielä kunnollista muzakkia (imo Jester Race, Whoracle ja Colony rockaa lujiten).

True, true. In Flamesin 2000-luvun tuotokset on silkkaa paskaa ja ysäri kultakausi.

No höh. Kyllä mulle ainakin maittaa sekä Reroute to Remain että Come Clarity. Soundtrack to Your Escape sen sijaan ei oikein kokonaisuutena iske vaikka silläkin muutama hyvä veisu onkin.

Aiheeseen palatakseni DT:n uusin vaikuttaa parin kuuntelun jälkeen loistolevyltä.

Nyt on sen verran levyä kuunneltu, ja täytyy sanoa että The Lesser Faith on kyllä vitun hyvä. Levyn paras biisi ehdottomasti. Focus Shift ja The Mundane And The Magic on kans kovia.

Terminus (Where Death Is Most Alive) promo:
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uZCjn1IHuvI"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uZCjn1IHuvI" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

:lol2:

Back
Ylös Bottom