Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Itse yritin auttaa kaveria pulassa niin sain pullosta päähän ja sen jälkeen pullo viilsi kaulan ja korvan auki. Sairaalassa sanottiin että puolensentin päästä heengenlähtö/kaulavaltimo. Tikit sain pois jo onneksi, mutta kyllä kaulaan jää luultavasti inhottava arpi. Tästä oli jopa juttua länsiväylässä ja vartissa.

Valtaa mieleni ankeus ja haikeus, kun sen kohtaa esseen aloittamisen vaikeus. *nyyh*

Siskolla oli perjantaina 20-vuotissynttärit.. Sukulaiset oli lähettäneet sille kortteja + rahaa. On ollut pirun mielenkiintoista huomata, että kymmenestä kirjekuoresta vain 5 tuli perille. :eek: Eli postiko vetää välistä!??? :curs: Se on varmaa, että sukulaiset on laittanut rahaa tulemaan ja suurin osa oli laittanut jo maanantaina! Miten tää voi olla mahdollista! :wall:
Ja jos menet postiin valittamaan, niin suurella todennäköisyydellä kertovat ystävällisestii "meidän työntekijämmä ovat äärettömän rehellisiä."
Myös viime vuonna jäi yksi rahakuori saamatta..:jahas:

Tässä kohtaa on hyvä miettiä, mitä järkeä ne rahat on pistää kirjekuoressa ylipäätänsä? Olisivat pistäneet tilisiirtona tai ainakin vakuuttaneet.

Siskolla oli perjantaina 20-vuotissynttärit.. Sukulaiset oli lähettäneet sille kortteja + rahaa. On ollut pirun mielenkiintoista huomata, että kymmenestä kirjekuoresta vain 5 tuli perille. :eek: Eli postiko vetää välistä!??? :curs: Se on varmaa, että sukulaiset on laittanut rahaa tulemaan ja suurin osa oli laittanut jo maanantaina! Miten tää voi olla mahdollista! :wall:
Ja jos menet postiin valittamaan, niin suurella todennäköisyydellä kertovat ystävällisestii "meidän työntekijämmä ovat äärettömän rehellisiä."

mulle jäi lasku + muistutus tulematta muuton aikoihin (100x tarkistin että kaikki päivämäärät oli oikein ja viikko osoitteen muuttumisen jälkeen tarkastin vanhan osoitteen postilootan vielä)... ei onneks kerenny lähteä perintään asti. sain kaikki viivästymiskulut pois postilta kun pistin kirjallisen reklamaation aiheesta. oli kuulema jakajalla useampia vastaavia ollu alla ja sille annettu jo kenkää...

e: joo nykyään tilisiirto on nopeempaa. ja jos tuollaista toimintaa postissa ni vähintään vakuutus jos on pakko jotain arvokasta lähettää. on se pari euroa halvempi kuin menetetty 20e...

Kurkku ihan helvetin kipeä..

Äääh saatana.

Asun keskustassa niin useimmiten tulee tultua lounaaksi kotiin syömään jotain dieettiin sopivaa. Ulkona satoi, halusin kotiin nopeasti ettei kastu. Edellä kulki joku mies työntämässä jotain ihmeen kärryjä keskellä tietä, yritin ohi vasemmalta, eiii päästänyt. Yritin ohi oikealta, eiii päästänyt. Yritin jälleen ohi vasemmalta, ja vahingossa astuin miehen kantapäälle. Kuuntelin musaa korvanapeilla. Sitten päätin loikkasta ohi nurtsilta ja huikkasin miehelle että "sori", kun se näytti katsovan tosi tarkasti kuka sen kantapäälle astui. Olisin loikkinut sitten ihan 5m kotiin asti ellei miehellä olisi ollut jotain asiaa.
No, suljin musiikin ja kuuntelin josko mies halusi kysyä jotain suuntaneuvoja tms... Se virnuili vaan ja kyseli "English? Deutch?..." mä siihen vaan sanoin että ok English, kysyisi nyt vaan mitä ikinä meinaa kysyä että mä pääsen tästä sateesta kotiin. Mies oli selkeästi saksalainen ja rupesi puhumaan Saksaa, kysyi että miten mun äidinkielellä sanotaan että nyt sataa. Jotain se ajattelin että puhun varmaan flaamia paremmin... Äää. helvetti. Sanoin jotain nopeasti ja lähdin kiitämään kotiovea kohti. Sieltä se tuli perässä virnuillen ja jotain se sanoi englanniksi tällä kertaa. Sitten alkoi kuulua "you're beautiful. Do you live alone?". Sanoin mahdollisimman kylmästi että en asu yksin. Se kysyi oliko isokin perhe, seurasi rapun ovesta sisään. No voi saatana sentään näyttää juuri muuttaneen samaan rappuun asumaan. Menin hissiin ja se sanoili "come ring my doorbell I live in appartment 62". Kyllä mä aika kylmä ja välinpitämätön olin ja annoin selkeästi ymmärtää olevani varattu mutta ei se auttanut ei. Jes. Jos nyt saisi kuitenkin asustella ihan rauhassa.

Pakko laittaa tänne!

Mä sain eilen illalla sellasen kivan viestin the ring leffasta tutun ''jos et lähetä tätä viestiä tunnissa niin monta kertaa ja niin monelle jne jne''... noo, heräsin sitten aamulla ja heti ku menin aamu kahvia hakemaan löin pääni oven kulmaan, nous muuten sellanen nyrkin kokonen patti. (Muistin tässä vaiheessa sen viestin) Noo ei menny hetkeäkään, nii mä olin hakemassa vessa paperia ja mä onnistuin tiputtaa sen vessapaperirullan maahan nii, ettei siihen montaa kiekkaa jääny sitä paperia...

Näistä tapahtumista muutama tunti, nii mun piti mennä reenailemaan koipia salille, ja salille piti mennä pyörällä tuolla vesisateessa, no eiköhän sitten salikortti ollu menny vanhaks enkä päässy salille, eikä henkilökuntaa ollu ku se on ''vapaan harjoittelun kuntosali'' ja henkilökuntaa muutaman tunnin päivässä paikalla...

Tää kuullostaa erittäin typerältä ja kuulostaa että, mä olisin valmis pöpilään, mutta mulla ku tuppaa olemaan lievä ahdistuneisuushäiriö, nii voit te vaan kuvitella olotilaa tällä hetkellä!

Olkapäät on vissiin tulehtuneet. Nyt sitten itsehoitona viikon verran voltaren geeliä, buranaa, lepoa ja venyttelyä ja toivotaan että paranevat.

Kylläpäs vituttaa ku tää pakkotoisto tökkii nykyään ihan vitusti. Ei kai pitäs olla omasta koneesta saati yhteydestäkään kiinni ku ongelma vain pakkiksen kanssa ja ilmaantunut vähän aikaa sitten. Ei enää pikkukummassa selaile ja vaihtele threadeja ku sivun vaihto vie vähintään 10sek.

Kylläpäs vituttaa ku tää pakkotoisto tökkii nykyään ihan vitusti. Ei kai pitäs olla omasta koneesta saati yhteydestäkään kiinni ku ongelma vain pakkiksen kanssa ja ilmaantunut vähän aikaa sitten. Ei enää pikkukummassa selaile ja vaihtele threadeja ku sivun vaihto vie vähintään 10sek.

Sama täällä, viime aikoina alkanut tökkimään ja jumimaan aika huolella.

Vituttaa toi vappu, enkä tarkoita ketään naista. Vaan että nyt oon ollu kohta viikon juomatta, mutta vappu selvänä.. Impossible.. Sitte vituttaa taas kaikki, ja vaikeutuu selvänä olo, mutta pitää vaan jaksaa,ei se alkoholin käytön järkeistäminen, en mä ihan totaalikokonaan aio lopettaa, ole helppoa.. Vapun jälkeen voisi juoda juhannuksena..

Tässä kohtaa on hyvä miettiä, mitä järkeä ne rahat on pistää kirjekuoressa ylipäätänsä? Olisivat pistäneet tilisiirtona tai ainakin vakuuttaneet.

Minkäs teet, kun on näitä 8-kymppisiä mummoja, jotka ei tajua asiaa ei sitten millään! :jahas: Pitänee sanoa siskolle, että tekee asiasta reklamaation, jos ei nyt sit parin päivän sisällä ala postista mtn tulemaan!
Jospa ne sukulaiset tästä vähän viisastuisi! :rolleyes:

Muakin vituttaa toi vappu. Periaatteessa on kaikki järkätty ja tietää missä on. Mutta sitten ei noi kaikki henkilöt tuu oleen siel mitkä haluisin et ois. Perskuta.

Vituttaa toi vappu, enkä tarkoita ketään naista. Vaan että nyt oon ollu kohta viikon juomatta, mutta vappu selvänä.. Impossible.. Sitte vituttaa taas kaikki, ja vaikeutuu selvänä olo, mutta pitää vaan jaksaa,ei se alkoholin käytön järkeistäminen, en mä ihan totaalikokonaan aio lopettaa, ole helppoa.. Vapun jälkeen voisi juoda juhannuksena..

Tuolla asenteella et tule koskaan onnistumaan. Tiedät seuraamukset niin miksi se Vappu on mahdotonta olla juomatta?

Viinasta ei mulle ole koskaan aiheutunut muihin ihmisiin liittyviä ongelmia mutta todella reilusti join takavuosina. Niin vain onnistuin eräänkin uuden vuoden olemaan juomatta kun päätin. Ei se ole loppujen lopuksi niin vaikeaa, puolen yön jälkeen kun jengi alkaa olemaan täysin naamat/laskuhumalan kynnyksellä tajuaa että mähän olen vielä hyvässä hapessa ja mulla ei ole huomenna krapulaa jne. :thumbs:

Kirjeiden lopullisesta eksymisestä en tiedä, mutta kyllä mulla esim. jotkut lehdet tulee 1-2 vkoa myöhemmin kotiin kuin mitä ne on ilmestyneet jo lehtipisteisiin, kannattaa siis todeta tilata... Ja esim. Stockan kanta-asiakastarjouskirje tulee yleensä aina loppukuusta, jolloin ne tuotteet on jo ehtineet mennä, tuleepahan säästöä siinäkin... :D Toivotaan, että siskosi kirjeet löytävä perille, vaikkakin myöhässä!

Sillon nakersi, kun olisin saanut tonnin markoissa tosin, mutta kuitenki synttärilahjaksi, mutta kirjeppä ei tullut perille..

Nääs seteleissä on metallinen turvaraita, ja pieni metallinpaljastin..(mulla on sellainen esim) ja what more can i say..:( Vittumaisempaa ei olekkaan kun varkaat.

Mulla oli täs pari viikkoo sitte aikas nolo tilanne... Olin salilla tekemässä jalkoja, otin eka lämpöö pelkällä tangolla kyykkyä. Sitte ku olin tehny lämmöt ja oli oikee itsevarma olo siinä, meen ja katon et, kiva joku on jättäny just sopivat painot paikalleen. Meen siihen ja koska olen tällänen munanmittanen paska, jouduin varvistamaan, että saan ne painot pois siitä telineeltä. Sitte ku olin saanu sen just ilmaan, tulee sellanen "mitä helvettiä"- fiilis, ja alan kaatumaan ensin oikealle
RÄKS PAM PAM!! ja sen jälkeen vasemmalle samalla rytinällä, ite kaaduin oikealle... sitte ku tajusin mitä oli tapahtunu katon painot: toisella puolen 15kg ja toisella 30kg... joku vitun valopää ollu taas säätämässä:curs:

Siellä oli aika paljon väkee ja kaikki nauro sille ku eka kuuluu jumalaton meteli ja sitte kiroan niitä painoja siinä maassa maaten:nolo:

Ainakin muistan tarkistaa ne painot ens kerralla:rolleyes:

Back
Ylös Bottom