Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tiedossa pitkästä aikaa viikonloppu, jolloin ei ole (juuri) mitään töitä rästissä ja voi oikeasti relata ilman jossain aivolohkossa kyteviä omantunnontuskia ja stressiä.

Suunnitelma:
tänään: Beer Festival :kippis1:
huomenna: shoppailua ja Hallmark
jiihaa.gif

sunnuntaina: Designmuseo :)

Hohhooh.

Hyvä olla. Vatsassa ruokaa ja kahvia (harvinaisen täysi olo dieetistä huolimatta), duunit viimeinkin menevät eteenpäin, jopa kohisten, tänään maastavetoa ja huomenna näkee kavereita pitkästä aikaa. Vielä kun torkkua saisi.

Hohhooh.

Hyvä olla. Vatsassa ruokaa ja kahvia (harvinaisen täysi olo dieetistä huolimatta), duunit viimeinkin menevät eteenpäin, jopa kohisten, tänään maastavetoa ja huomenna näkee kavereita pitkästä aikaa. Vielä kun torkkua saisi.

puol tuntia... sit juoksen vtun lujaa pitkin kujaa pyörätelineelle ja polkasen kotiin valmistautumaan henkisesti salille lähtöön!!!

AAAAH!!!! Oon kun siunatus tilas konsanaa :D (joo tiedän merkityksen)
Meni penkis ylihelpot kutoset 85:l ja maastaki nous 170 melkein. Taitaa olla uni salaisuus tähän. Ja viel enemmän ihmetytti kun tein pitkän käsipainosarjan jälkee 30kg:n käsipainoil kutoset molemmil puhtaasti. Nirvanaaah :D
Tänään tuli galleriassa joku pakkotoisto.com yhteisös oleva kynäniska inisemää että kolmes kuukaudes ei voi saada 100kg penkistä ja että oon paskanpuhuja niinkun muutki jotka väittää 3kk:s nostavan 100. Toisinaa vituttaa tällaset kateelliset hönöt mutta nyt ei vituta mikää :D Suihkuun -->

Mä siivosin koko kämpän puti puhtaaksi. No se itse operaatio ei ollut mikään mieluisa kokemus, mutta nyt voin tepsutella puhtaassa kodissa, missä tuoksuu kukkaset...

Ps. Olen hetero :D

Täälläkin tuli siivottua, lisäksi sisustaminen on hyvässä vauhissa käynnissä. Tästä kämpästä tuele vielä hieno vaikkei olekaan varaa hommata kaikkea heti kerralla. :)

Lisäksi sää näyttää olevan aivan mahtava, tänään pääsee salille, illalla hieman ulkoilemaan miesporukassa ja huomenna isän luokse avaamaan grillikausi. :kuola:

Haa! Sullahan oli Bandiitti sapatti menossa? Kerrotko vaikka päivitystä miten on mennyt, kuinka raha riittänyt jne.

Uskomattoman kauan menee, että tajuaa ottaa vapaasta kaiken irti ja todella lakkaa ajattelemasta työtä, suorittamista ja työmarkkinoilta tippumista. Hämmästyttävää. Ja eka kuukausi ja vähän toistakin meni ihan vaan levätessä melkein. Nyt nautitaan Suomen keväästä ja ihmetellään elämää ja kesemmällä sitten kuukauden vaellusloma Lapissa/ruotsissa/norjassa edessä. Rahaa palaa enemmän kuin laski. Joten olen tämän vuoden lopussa todella köyhä...:D

Illalla tiedossa mielenkiintoiset treffit...;)

Hain hyvän sään kunniaksi uuden pyöräni vanhempien luota! Se on oikein hieno, suurempi pyörä kuin muilla tämän sisäpihan pyöräkokoelman perusteella :-D Se roudattiin tänne Teksasista, sen mukana tuli suuri auto ja suuri prätkä, jotka ei harmi kyllä ole mulle. Siinä on etujousitus ja mahtava laskuri tietää tasan kuinka pitkän matkan on mennyt, vauhdit sun muut, sitä on niin äärettömän helppo polkea! Edellinen pyörä jota olen kaikki vuodet reippaasti käyttänyt ostettiin vuonna 1989, sen eteenpäin polkeminen oli jo kunnon työn takana viime kesän... nyt on kuin lentäisi! Mahtava pyörä!
Näin koirankin, ja vanhemmat! Koira on ihana, se on niin äärettömän viriili tapaus vieläkin, laukkasi innoissaan ja halusi leikkiä hippaa. Turpa, tassut ja maha on jo melkoisen vaaleata karvaa kun on sillä jo ikää 13 vuotta. Se elää vielä pitkään. :)
Pyöräilin sitten Suvisaaristosta keskustaan meren rantaa pitkin, tosi ihanat näkymät ja ihana ilma! Ja hieno pyörä! Jip, jip!
Ainiin ja lapset oli Espoossa laittanut mehuständejä pystyyn. Reilut pikkukaverit antoi vettä ilmaiseksi, mutta mehusta veti kiskurihinnat :)
Illemmalla ehkä terassille, jos muut innostuu ideasta :D

Pyöräilin sitten Suvisaaristosta keskustaan meren rantaa pitkin, tosi ihanat näkymät ja ihana ilma!
Kuulostaa mahtavalta päivältä! Mä kävin eilen rullaluistelemassa, mahtava sää, aurinko poltti, hiki virtasi, ja sain kevään ensimmäiset rusketusraidat. Elämäni ensimmäinen dieettikin etenee kiitettävästi, treeni-intoa riittää. Kohta meen yhden söpön tytön kanssa lenkille :) Miten voikaan olla näin upea kevät!

Ihana aurinkoinen sunnuntai. :haart:
Törmäsin lenksulla kivaan ihmiseen ja sen ihkuun koiraan. Kaks tuntia katos jonnekin siinä tienposkessa jutustellessa ja karvaturria rapsutellessa. Lenkki jäi vähän lyhyeks, mutta eipä tuo oon niin justiinsa.

Soutelin äsken salilla ja kun mp3:sta tärähti soimaan Kotiteollisuuden Kaihola -kappale, mieleni valtasi helvetin hieno olo. Samaistuin nimittäin täydellisesti kyseisen kappaleen musiikkivideon päätähteen, Heikki "Hissu" Hietalahteen.

Takana vitun vaikea vamma tämän selän kanssa, on koettu itkua, ahdistusta ja toivoa kivuttomasta ajasta. Nyt menty salille takaisin, 2 vkoa uurastettu ihmisyyden ja toivon rajamailla, palaten takaisin elämään, johon iloa salilta saan.

Niin..se Hietalahti. No sehän soutaa epätoivon rajamailla, laulaen samalla;

"En voi tarjota lohtua, sillä olen vain ihminen. En voi tarjota lämpöä, sillä itsekin palelen."

Siltä minusta tuntui ja se oli samalla iloinen ja lohdullinen asia, mutta ennen kaikkea se oli hieno asia!:rock:

Elisalta tuli puhelu. Kahden euron korotus netti-kuukausimaksuun ja sain valita nostetaanko nopeus 1 megasesta 2,8 vai 24!
Kohta paukutellaan kaksnelosella :rock:

Pitää vielä lisätä että tarjous on voimassa vuoden loppuun asti. Ihan hyvä veto Elisalta, voi olla vuodenvaihteen jälkeen iso kynnys tiputtaa takaisin parimegaseen :)

Jotain iloista: Ulkona mahtava keli!

Back
Ylös Bottom