Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuosta kuntopyörästondiksesta tuli mieleeni,
työkaverini kertoi entisestä työkaveristaan, jonka kanssa kävivät ennen reenaamassa:

Se yritti tehdä olankohatuksia tangolla, mutta piti lopettaa, kun tanko just sopivasti hankas jomppea vasten niin, että tää liike sai aina stondiksen aikaan.

Kuulemma näyttää tosi rivolta takaa päin, kun itse istun penkillä ja vemputan kiertäjäkalvosinliikettä.
Vielä lennosta vaihto, niin a'vot.

Päähän koskee eikä särkylääkkeet auta.. Vituttaa. Pitäis yrittää lukea persoonallisuuspsykologiaa, mutta tämä päänsärky tekee siitä aika vittumaista.

heti kun pääsee opinnäytetyöhön keskittymään kunnolla niin kaadetaan kottikärryllä niskaan aikasemmin tehtyjen piirrustuksen revisiointeja yms korjailuja...

Tänään vedin treenin taloyhtiön kellaritiloissa, jonne on pääsy vain muutamalla tyypillä. Kävi niin hyvä mäihä, että treenien loppusuoralla sinne ilmestyi uusi naapuri kaverinsa kanssa. Tämä Pohjanmaan sankari on sellainen tukevahko, siilitukkainen silmälasipää ja hänen kaverinsa sellainen klassisen it-nörtin näköinen ilmestys. Sinänsä porukoiden ulkonäköä on hölmöä moittia, mutta se värittää tilannekomiikkaa julmetusti :)
Tämä ko. kaveri on hirveä höpöttäjä (viime taloyhtiön kokouksessa asukkaiden hermoja koeteltiin kivasti :D ) ja sen kaverilla tuli juttua myös. "Koomista" oli se, kun olin juuri vääntämässä hauiskääntöä tangolla meikäläiselle isoilla romuilla, tämä it-nörtti letkaisee kesken heidän juttelun tukevalle häiskälle: "odotan innolla, kun sinä voimistut ja lihaksistut tuota menoa. Sinusta tulee komea mies"!

Hyvä ettei tanko murtunut, kun puristin sitä repeämisen välttämiseksi :lol2:

Nämä kaverit ovat ihan loistavia. Hyppynaru-sessio vedetään kellarin käytävän puolella (kuntosalin ulkopuolella) putket paukkuen narun osuessa niihin :rolleyes:

Ainakin treenaavat, pointsit siitä :thumbs:

Kyynärpää edelleen helvetin kipeä, Nyt lisäks kyykyn jälkeen huomasin että polven etureuna on kipeä, samoin oikea olkapää, joka naksuu vähän, kun kättä nostaa suoraan eteen, ja sitä pikkasen särkee.. Kai pitää vissiin vähän taukoilla kovemmista kyykyistä,ja penkki/vinopenkki/pystypunnerrus osastolta.. Tekee varmaan hyvää kyllä.. En mä usko että noissa mitään on rikki, mutta vituttaahan se kun koskee.

Sanoppa yksikin ihminen ja syy, jota sinun punastelu voisi haitata?

Jos mie nään punastelevan ihmisen, niin totean vain mielessäni asian olevan niin ja that's it, se ei sille mitään voi, eikä se minua haittaa.

Älä tee pienestä asiasta liian isoa :thumbs:

Ei kai se muita haittaa, vain itseäni...

Toivon löytäväni jotain mikä auttaa.

Jos en väärin muista, niin punastumiseen oli joku hermoradankatkaisuleikkaus olemassa, joka auttaa.. Voithan kokeilla vetää kännit tai rauhoittavia, kun pitää mennä vaikka tyttöjä tapaamaan:thumbs:

Taitaa olla aika yleinen "hoitomuoto":david:

edit: tuolta löytyy apua hermoratasalpaus

Vituttaa kun on sokerihumalassa (no, en nyt keksi parempaa tekosyytä, kun on laskusokerihumala) tullu perustettua pari turhaa (paskaa, naurettavaa, nöyrää) threadia. Oujee, hyvä minä! Pyydän anteeksi, ehkä helpottaa oloa.

Selkä on päivästä toiseen ihan eri fiiliksillä. Aamusta oli tosi hyvä, pari tuntia asioilla heilumista ja ei oo enää. PRKL.

Ja nuo vakuutusyhtiöiden "joo, nää hoidetaan puhelimessa" jutut siinä tiskillä. Voi yks vittu, mistä mä niille oikein maksan sit kun ei tuu palvelua eikä edes korvausta?

Vasta viikko sitten kehuskelin kavereille etten oo ollu ainaskaan puoleen vuoteen kipeenä, mikä on mulle jo pitkä aika. Nyt sitten viimeyönä rupes pientä kuumetta ja kurkkukipua pukkaamaan. Nyt on sitten olo jo ihan perseestä. Onhan tää jo aikakin sairastua..:wall:

Jos en väärin muista, niin punastumiseen oli joku hermoradankatkaisuleikkaus olemassa, joka auttaa.. Voithan kokeilla vetää kännit tai rauhoittavia, kun pitää mennä vaikka tyttöjä tapaamaan:thumbs:

Taitaa olla aika yleinen "hoitomuoto":david:

edit: tuolta löytyy apua hermoratasalpaus

jees jees, ton sivun tiedänkin :thumbs:
tullu jonku verran näin alkuun tutkittua netistä, seuraavaksi kirjastoon.

humala ei ole mun hoitomuoto.piste.

Jep. Pääsin todistamaan ilmiötä jonka luulin olevan urbaani legenda. Arabian pojat salilla.

Se tuoksu, ei yrjöttävä mutta erittäin ahdistava. Sellainen tunkkainen haju peitettynä helvetin isolla annoksella partavettä. Pojat siinä aloitteli rinta-hauis-selkä treenit pienellä pose sessiolla josta toinen räpsi digi kameralla kuvia. Siistiä.

Treeneistä ei sen kummempaa mutta jalkoja ei oltu tehty, ihan kiva, kehittyyhän ne kävelemällä. Aina välillä tietysti pienet poset peilin edessä.

Pukuhuoneessa lisää dödöä kainaloon ja siviilit päälle, eikun baanalle. Suihkut on turhia.

humala ei ole mun hoitomuoto.piste.

:offtopic: Helvetin hyvä ettei oo, sellasist kavereist, jotka hoitaa jotaa punastumisia tai vaikka änkytystä seurassa aina sillä kossulla, tulee helposti alkoholisteja, ja sitte sä parin vuoden päästä volisisit meikän kanssa yhteen ääneen viinanjuontiketjussa:) Vittu kun vituttaa toi mun kyynärpään perkele, pitää nyt olla viikonloppu pois salilta, niin kattoo paraneeko se+muut paikat.

Pitää kans yrittää olla selvinpäin viikonloppu. vittuku vituttaa etukätee se.

Naispomo. Kotkamaisuuden ja feminiinisyyden ääri-ilmentymä, joka vouhuttaa, touhuttaa ja kouhuttaa järjettömällä tavalla ja siinä sivussa kiukuttelee minulle koko helvetin ajan. Päälle vielä sellaista hihittävää naurua tyyliin "no tällainen mä vain olen". Tulee melkein viime kesän itkuraivarit samalta tantalta mieliin, mutta onneksi tässä ei ole ihan siihen menty kuitenkaan.

Selväksi vielä se, ettei naisjohtajia vastaan mitään, mutta jos pomo käyttäytyy noin päin helvettiä, niin ei voi auttaa. Onneksi huomenna perjantai ja parin viikon paussi tästä vitun mammutti-maturesta. Vittu!!!!!!!!!!!

Back
Ylös Bottom