Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

"On se vaan kun aasinpotku kun toi vetää tol lekal" sano ent. luokkakaverin pappa kun moukaroin lekal palomuurin matalaks :D Nyt tullu helvetist kehui muiltaki - sais tulla tytötki kehuskelee muttei taija uskaltaa. Onneks pääsee lukioo nii uuet kasvot ja tytöt siel.

Tänään ensimmäistä kertaa salilla reiluun pariin viikkoon... Taudin jälkeen varmistelin ylim. lepopäivillä. Kyllä se rauta painoi, mutta hienoa oli...

Töissä 10 tuntia (erittäin fyysistä työtä) ja jalat meinasi pettää seisoessa alta, pyöräilin vastatuuleen tarkoituksella verenmaku suussa pieneen vastatuuleen 5km yksivaihteisella jopollani, että saisi jaloista viimeisetkin mehut irti. Ja jumalauta kyllä ne mehut menikin, ikinä ennen ei ole tämä sohva (käytän läppäriä) tuntunut NÄIN uskomattoman hyvältä.

Nyt on hjuuuuuva fiilis, kun sai tuolla lailla rääkättyä jalkoja. Ja huomenna puntille pienen tauon jälkeen vetämään aivan sikamainen treeni ja matkat tietty pyörällä taas niin, että oksat pois! :kuola:

- Mä pääsin tekeen taas töitä, miten voikaan työnteko tuntua hyvältä :)
- Kuukauden tauon jälkeen treeni maistuu tooodella hyvältä :rock:
- Muutenkin on harvinaisen hyvät fiilikset :haart:

Rautatieasemalla vedin ovea auki, kun toisesta suunnasta joku neitokainen yritti samanaikaisesti työntää ovea auki.;)

Ilmeisesti mulla oli hiukan liikaa voimaa kun ovi aukes, tää kyseinen henkilö meinas romahtaa mun päälle, oli varpaisillaan vahvassa etukenossa.

Oli aika koominen tilanne,mut onneks vältyttiin luokkaantumisilta yms.:)

Siirryn tänään saliharjoittelun toiselle viikolle, enkä välitä, vaikka tuottaisin tahtomattani salikomediaa. Olenhan vammainen selästä.

NY ja Venetsuela reissattu! Meni vähän pitkäksi ja rahaa paloi tuplasti sen mitä olin budjetoinut, mutta kerranhan sitä vaan eletään! :rock: Mahtava matka ja kotona kaikki suht koht hengissä vielä. Seuraava kuukausi eletäänkin sitten kaurapuurolla, mutta kesä on tulossa jne. :D :D :D

Hammaslääkäri meni hyvin, ja näköjään nykyään on vähän somempia hammaslääkärin apulaisia/ hammashoitajia, vai mikähän heidän virallinen nimi nyt onkaan.... :D :)

NY ja Venetsuela reissattu! Meni vähän pitkäksi ja rahaa paloi tuplasti sen mitä olin budjetoinut, mutta kerranhan sitä vaan eletään! :rock: Mahtava matka ja kotona kaikki suht koht hengissä vielä. Seuraava kuukausi eletäänkin sitten kaurapuurolla, mutta kesä on tulossa jne. :D :D :D

Haa! Sullahan oli Bandiitti sapatti menossa? Kerrotko vaikka päivitystä miten on mennyt, kuinka raha riittänyt jne. Suunnittelen samaa vuodeksi 2008 näet. Olisi hyvä kuulla käyttäjäkokemuksia. Voisi vaikka nostaa sen "Irti oravanpyörästä" threadin...

Aivan uskomattoman loistavaa palvelua Itäkeskuksen Jack & Jonesissa. Niiiiin ystävällistä, aurinkoista, asiantuntevaa ja avuliasta.

Kiitos sinulle asiakaspalvelun ammattilainen jonka nimen ensimmäinen kirjain oli "S". :)

Vastoin kaikkia fysiikan lakeja mä taidan sittenkin jäädä henkiin. Ei enää ikinä samanlaista yötä ja päivää kuin mitä viime yö ja tämä päivä ovat olleet. Toivottavasti rupeaisi nyt tämä flunssa hellittämään.

Kaikesta huolimatta alkaa elämä hymyilemään. On töitä, frendejä, tulevaisuudensuunnitelmia. Ei tämä kaikki niin turhaa sittenkään ole. Voisin vaikka valmistua tästä s******n koulusta jos vaan saan itteeni niskasta kiinni. Pääsis sitten salillakin käymään ekaa kertaa viikkoihin. Ihan hyvä fiilis, pitkästä aikaa.

Voisin vaikka valmistua tästä s******n koulusta jos vaan saan itteeni niskasta kiinni. Pääsis sitten salillakin käymään ekaa kertaa viikkoihin. Ihan hyvä fiilis, pitkästä aikaa.

Mä oon niin iloinen kun Pikku-Eero on tehnyt päätöksen valmistua koulusta ja tehdä opparin nyt oikeesti loppuun ;) :love: (mä voin lukea läpi, jos tällaisen huonon äidinkielentaitojen omaavan apu kelpaa)

E: Tasan 500 postit molemmilla

Kesä tulossa, rahaa tulossa, elämä tulossa :D :)

Huomenna tulossa paljon kavereita kun on jotku laulukisat+juhlat täällä mis asun:) Juomista, juhlimista, hauskaa, kavereita:kippis1:

Viikonloppuna tiedossa:

- Hyvää ruokaa (mm. valkosipulissa ja chilissä paneroitua kanaa)
- Juustokakkua
- Länkkäreitä 5kpl
- Ihana mies, joka toivottavasti estää minua syömästä koko juustokakkua yksin.

Keskiviikkona on kyllä tentti, mutta koska olen (kerrankin) ollut suht ajoissa liikenteessä, voi lauantain aivan hyvin kuluttaa testosteronissa ja hiekassa kierimiseen.

Back
Ylös Bottom