Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän ADT nyt tarkkoja testauskäytäntöjään julkisesti ilmoita, muutenhan kuurittajat voisivat ruveta taktikoimaan noiden tietojen perusteella.Miten tuo testaus classicissa toimii? Satunnaisesti sieltä tääl katellaan ukkoa testiin vähän fiiliksen pohjalta, vai jos on jotain epäilyksiä? Vai onko jotain aikakausia kenties jolloin seurataan vai miten?
Syliväli on noin 190 cm, joten tuskin tässä nyt mitenkään tolkuttoman pitkät kädet on.

Mittasinpa juuri äsken tuon sylivälin ihan kunnolla (tuo 190 cm lukema on mitattu joskus alle 18-vuotiaana), ja se olikin näköjään 193 cm.onpa pieni syliväli noin pitkäksi. Meillä on muutama sentti pituuseroa minun hyväkseni ja sylivälini on about 198cm. Summarumm..sulla on lyhyet kädet :D
Mittasinpa juuri äsken tuon sylivälin ihan kunnolla (tuo 190 cm lukema on mitattu joskus alle 18-vuotiaana), ja se olikin näköjään 193 cm.
Rupesin lisäksi hieman tutkimaan (eli googlettamaan :D) asiaa, ja ilmeisesti homma menee näin:
"Suhteellinen sylimitta suurenee vähitellen: ennen kouluikää syli on 2-4 cm pituutta pienempi, ylittää murrosiän vuosina pituuden ja on aikuisella miehellä keskimäärin 5 cm ja naisella 1 cm pituutta suurempi."
http://www.lastenendokrinologit.net/kirja/norm_kasvu.html
Meikäläisellä on siis tasan tarkkaan tuo keskimääräinen sylivälin ja pituuden välinen ero, eli 5 cm.
Laittakaa kaikki ihmeessä ne sylivälit tänne..tämä on juuri oikea tredi niille.
21cm
21cm
21cm
Mä vaadin päästä mittaamaan ja tarkistamaan ettei ole muovia!En usko! Vaadin kuvia ja kuvien jälkeen videota.
Mä vaadin päästä mittaamaan ja tarkistamaan ettei ole muovia!