CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Hulkki bulkkasi itsensä 150 kiloiseksi ja nostelee hymyssä suin hirveitä romuja.

Ei hitto toi hymy. Aina ku vilkasee tota kuvaa nii, pitää laittaa käsi suun eteen, ettei takana nukkuva kaveri herää nauruun. :hyper:

Tämä ketju oli ärsyttävän kuollut, mutta heräsi taas unesta, ainakin hetkeksi.

"MUISTA MERKKI, PIDÄ NE PAINEEET, NONIIIIIIIN YLÖÖÖÖÖS LUKKOON ASTI, voi vitun noob, nostit persettä!"

Tää + Maikin shoppikuva aiheutti kunnon huutonaurun. :lol2:

Hulkin täytyy ehdottomasti ottaa lisää ykkösiä, tämä threadi elävöityi oitis. :D

Vähän asiaakin Hulkille: Olet ottanut etukyykkyä yleensä köyttämällä remmit tankoon "kahvoiksi". Nyt tuo 180 kiloa tuli tankoa "halaamalla." Kumpi tapa sulle sopii paremmin isoihin rautoihin? Jotenkin kuvittelisin, että remmeillä romut ei tule olkapäiltä yli niin helposti?

Vai oliko tarkoituksena vaimentaa netissä alkavaa rutinaa? "Ei kelpaa. Remmit tekee kyykystä varustenoston.":D

Itse laitan isommat romut niin lähelle kaulaa kuin mahdollista (kuorma vartalon keskilinjalle) ja kun viimeksi kokeilin, niin remmit helpottivat touhua. Minulla tosin toisessa solisluussa on metallilevy ja 6 ruuvia, jotka ovat todella huono alusta tangolle kun painoa on yli 120 kiloa. *auts*

meszaros295bWR.jpg

Ens viikolla?

PS. Shopatkaa joku toi :D

180 kilon etukyykky...fuckin' hell! Siinä pitää olla todella vahvat olkapäätkin jo noilla painoilla:worship: Urheilija on aina urheilija ja loput sitten jotain muuta:D Nyt odotellaan sitten mave ja benkkiykköstä (when hell freezes over), niin saa itse taas miettiä että miten heikko sitä onkaan. Ja ennenkuin herr H rupeaa tässä tuttuun tyyliinsä dissaamaan omia voimiaan, niin kysynkin että kuka täällä (täällähän voimailijoita on suht paljon :) ) tietää monta jätkää jotka natuna kyykkää edestä 180 kiloa? Painonnostajat? Sori jos meni sivuraiteille...anyway, nämä videot ovat aina inspiroivia!

Tiedän yhen omalta salilta joka maven jälkeen "lämppäili" helppoja ykkösiä etukyykyssä 170kg:hen asti. Mavessa tuota painoa ennen taisi olla 290kg.

Vähän asiaakin Hulkille: Olet ottanut etukyykkyä yleensä köyttämällä remmit tankoon "kahvoiksi".
En ole käyttänyt tuota remmitekniikkaa kuin kuukauden parin ajan silloin, kun solisluut eivät vielä oikein tykänneet normaalista faaraotyylistä.
Vai oliko tarkoituksena vaimentaa netissä alkavaa rutinaa? "Ei kelpaa. Remmit tekee kyykystä varustenoston.":D
Eipä moinen kiinnostaisi pätkääkään, kun en edes kokeillut mitään ykköstä vaan epäonnistuin kakkosen tekemisessä.

Voisko Mike vaikka ilmottaa etusivulla, mikäli Hulkki laittaa penapaidan päälleen?

Ois kiva nähdä kun käsipainoilla tehdään ykkönen penkissä paidan kanssa:rock:

Suosittelen ottamaan mukaan Hulkille Kenneth Tallqvistin koutsin sinne huutamaan, kukaan muu ei nimittäin huuda paremmin osuvia sanoa tuohon tilanteeseen: "Kontrollera hela tiden!"

En itse ole kokeillut, mutta varmaan perkeleen vaikeaa tuo käsipainopena paidan kanssa:D

...pientä viittausta havaittavissa johonkin aiempaan penkkikeskusteluun:rolleyes:

Hulkki, kauan sulla menee oikein aikaa noihin Fastin sivuilla olevien kysymyksien vastailuun?

Täytyy sanoa että aika kiitettävästi olet jaksanut panostaa noihin vastauksiin, niin asia sisällöin kuin kuvienkin puolesta :worship:

Toivottavasti saat hommasta sopivan korvauksen!

Hulkki, kauan sulla menee oikein aikaa noihin Fastin sivuilla olevien kysymyksien vastailuun?
Kyllä noihin aikaa menee, mutta pyrin tekemään perusteellisia vastauksia jotta myöhemmin voisin samojen kysymysten toistuessa esim. täällä Pakkotoistolla vain viitata noihin Q&A -palstan vastauksiin.

Kyllä noihin aikaa menee, mutta pyrin tekemään perusteellisia vastauksia jotta myöhemmin voisin samojen kysymysten toistuessa esim. täällä Pakkotoistolla vain viitata noihin Q&A -palstan vastauksiin.

Toi onki hyvä, että saadaan tonne tollanen "Hulkki FAQ". :thumbs:

dopinng testaus tehty! hyvä ! nyt uskoo jo paatunutkin.

Puhdasta ne on joskus kusseet Kreikan pikajuoksijatkin, Bulgarian painonnostajat ja jopa kehonrakentajat MM-tasolla. :D

En siis tarkoita, että Hulkin testitulosta olisi syytä epäillä (minulle Hulkki on 100% varma natu), mutta eihän ne testit douppaamista valitettavasti estä.

Palatakseni Hulkin etukyykky-ykköseen, on pakko vielä hehkuttaa, kuinka kova rauta se on. Kyseessä on huippu-urheilijan suoritus, ei siitä mihinkään pääse. :worship:

(Jostain syystä innostuin itse kokeilemaan eilen etukyykkyn maksimia. :nolo: 145 kiloa tuli pohjasta helpon tuntuisesti, mutta 150 kilon kanssa jäin kyykkypaskalle josta ei päässyt pois kun heittämällä romut lattiaan. :nolo: :nolo: )

En siis tarkoita, että Hulkin testitulosta olisi syytä epäillä (minulle Hulkki on 100% varma natu), mutta eihän ne testit douppaamista valitettavasti estä.
Niinpä, ja se teoreettinen mahdollisuus että jengi vetää testeissä näkymättömiä aineita tai muuten vain onnistuu huijaamaan testiä, varmistaa sen, että epäilijät ovat aina narisemassa kovaan ääneen että testaus on turhaa, roinareita ne on kaikki joka tapauksessa.

Sinänsä varsin mielenkiintoinen asenne tuo "syyllinen kunnes toisin todistetaan", että se "toisin todistaminen" on käytännössä mahdotonta.

Todistapa esim. 12R, että olet naturaali. ;)

Testejä en itse pidä juuri minään. Parempi kuin ei olis mitään tai jos olis, niin sitten jokainen purkille kusemaan.
Toki mitä enemmän testejä sen parempi, mutta kyllä IMO jo tuollainen randomiyllätystestaus on parempi kuin ei mitään. Kyllä tuokin varmaan ainakin muutaman roinarin pitää poissa Classicista.

Back
Ylös Bottom