Kaunista metallia

On aivan pakko mainita VANGUARD. Kotimainen bändi joka täällä on melko heikosti tunnettu vaikka levy on julkaistu ja ovat soittaneet mm. Wackenissa. Käykää tsekkaa sample-clipit niiden weppisivuilta.

Mike sanoi:
Kauniin metallin ystävät, kannattaa zekata Flowing tears

Kuuntelin Flowing Tearsin ABBA-coveria (One of Us) ja piti kaivaa arkistoista Jade-levy ja perskuta kun on hyvää (erit. Godless). Jotenkin todella tunnelmallista. Metallia tää ei mun mielestä ihan ole, mutta so not.

Pakko tänne on lisätä hypnoottinen ja kaunis The Heavens Drop With Human Gore yhtyeeltä Judas Iscariot. Ehdottomasti tutustumisen arvoista, joskaan ei avaudu välttämättä puhtosoundiväelle.

Uutta Mokomaa tässä kuuntelen;
"Kuu saa valtansa auringolta" - On muuten jotenkin pirun komea biisi.

Vanguard nousee taas listalla "parhaat kauniit biisit" kun ovat julkaisseet demoja tulevalta levyltään. Halukkaat voi ladata osoitteesta www.vanguard.fi ja sieltä valkkaa kohdan "media".

Vanguardhan on näitä "raskasta örinäheviä kauniilla naislaulajalla" sarjan bändejä. Romanttisen kaunista mutta raskasta menoa siis.

Olen tämän threadin avulla löytänyt monta hyvää metallibändiä.
Joten laittakaa lisää :lol2: Varsinkin eternal tears of sorrow iski ja lujaa. Olen aikaisemminkin kuullut bändistä jotain, mutta tämän threadin myötä aloin todella kuuntelemaan sitä ja pidin siitä paljon. Olen kuunnellut metallia noin 2vuoden verra:nolo: ja en tiedä montaa metalli bändiä. Varsinkin tässsä threadissa olevat bändit ovat hyviä. Joten ei muuta kuin lisää bändejä/biisejä jos on tiedossa.

Insomnium. On vaan välillä niin hypnoottisen soljuvaa se, että ei voi kun sanoa, että on kaunista.

Kuuntelin eilen piiiiitkästä aikaa Emperorin Anthemsia. Siinä on omalla rujolla tavallaan helvetin kaunis levy. Varsinkin Thus Spake The Nightspirit. Meinas tulla tippa linssiin. Johtu osittain varmaan kahden promillen kännistä...

Back
Ylös Bottom