Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Itse tarjoilin mielenkiintoista salikomediaa eilen. Tai oikeestaan tää ei tapahtunu enää salilla, vaan sen jälkeen, mut kuitenki.

Olin siinä jo lopetellut treenit ja fiilis oli muutenki hyvä, selkätreenille täydet :5: . No käväsin siinä sitten vielä pukkarin kraanasta laskemassa vedet sheikkeriin ja kävelin jo liikuntahallin aulan puolelle. Sheikkerin "korkki" ei kuitenkaan jostain syystä ollut kunnolla kiinni, pari ravistusta ja muutama desilitra tuota jumalten mansikanmakuista nektariinia loiskuu mun naamalle ja takille.

Onneks aulassa ei ollu ku pari jotain random-sälliä, jotka kyllä naureskeli siinä, et mitä helvettiä toi urpo säheltää tuolla noitten jauholitkujensa kanssa.

Vessasta äkkiä paperia, millä pyyhkiä vähän naamaa ja tän jälkeen oli pakko painuu vittuuntuneena Siwaan ostamaan parit banaanit ja jäädä mussuttamaan niitä siihen pihalle. :david:

Aika paha! :D

Tuo em. tapahtuma on kyllä toisinaan lähellä. Olen huomannut, että jos sheikkerin kannen painaa suoraan kiinni, sinne jää pieni ylipaine, ja jos sitä ei tasaa avaamalla korkkia saattaa sisältö ravistettaessa levähtää mahtavasti. Pari kertaa noin käynyt, toisella vielä ihan kunnolla pitkin omaa huonetta. Olenkin ruennut päästelemään paineita vähän väliä välttääkseni nämä ikävät sattumukset.

Tuo em. tapahtuma on kyllä toisinaan lähellä. Olen huomannut, että jos sheikkerin kannen painaa suoraan kiinni, sinne jää pieni ylipaine, ja jos sitä ei tasaa avaamalla korkkia saattaa sisältö ravistettaessa levähtää mahtavasti. Pari kertaa noin käynyt, toisella vielä ihan kunnolla pitkin omaa huonetta. Olenkin ruennut päästelemään paineita vähän väliä välttääkseni nämä ikävät sattumukset.

Sheikkeriksikö nykyteinit sitä kutsuvat?

*Klip Klip*
pari ravistusta ja muutama desilitra tuota jumalten mansikanmakuista nektariinia loiskuu mun naamalle ja takille.

Onneks aulassa ei ollu ku pari jotain random-sälliä, jotka kyllä naureskeli siinä, et mitä helvettiä toi urpo säheltää.

*klip Klip*

Vessasta äkkiä paperia, millä pyyhkiä vähän naamaa ja tän jälkeen oli pakko painuu vittuuntuneena Siwaan ostamaan parit banaanit ja jäädä mussuttamaan niitä siihen pihalle. :david:

*Klip Klip*
Pari kertaa noin käynyt, toisella vielä ihan kunnolla pitkin omaa huonetta. Olenkin ruennut päästelemään paineita vähän väliä välttääkseni nämä ikävät sattumukset.

Sori. Oli pakko vähän muotoilla. :lol2:

Edit. Ja vaihteeksi hidas.

Mullakin on pari kertaa käynyt niin että oon ravistanut palkkaria ja laittanut sen vaikkapa penkille kansi raollaan. Sitten oonkin jostain syystä ravistanut vähän lisää ja on lennelly juoma pitkin seiniä :kippis1:

:offtopic:
Ei liity mitenkään asiaan mutta ite en käytä "sheikkeriä" vaan lusikkaa :D
Puolen litran tuoppii jauhot - sitten mehut ja sekotteleen.

Vittuuuuu! Pikkuveli kompastui pleikkarin johtoon, pleikkari tippui n. 15cm korkeudelta, osuessaan maahan laitteen lukijahärveli raapaisi levystä (FF XII) koko levyn ympäri menevän naarmun..

Ei siinä mitään ihmeempää, 60e hevon vittuun eikä pääse enää pelaamaan sitä peliä.

Loistavaa, aivan mahtavaa.

:kuvia:

Toki otat rahat pikkuveljen pussista :whip: ?

Ei päiväkodista saa palkkaa. :D

En ois halunnukkaa pelata sitä pelii!!

Reisilihas sano *skrrrrtssss* kyykätessä ja sitte mentiin. Ei tarvi kyykätä vähään aikaan.

Sellainen porukka, joka ei tähtää mihinkään tuloksiin vaan vaan käy viettämässä pelkästään aikaa. Hymyilyttää kun tullaan sinne keskelle kaikkea vaan jauhamaan juttuja ja istumaan. Kaks sarjaa neljällä kilolla hauista ja jopas se onkin lähtö kotiin. En ymmärrä vaan, että kannattaako istumisesta ja leukojen loksuttelusta maksaa 38 euroa kuukaudessa.

Kenenkään en huomannut nauravan mutta itseä vitutti suunnattomasti tässä taannoin. Näin että joku mies huilaa ylätaljan teosta ja hänellä on käytössä juuri suosikkikahvani. Kysyin että "hei tarvitsetko vielä ?" johon hän vastasi "ota vaan"
Menin viereiseen ylätaljaan vitun hikisenä ähertämään kahvaa paikoilleen / yritin neljä kertaa jonka jälkeen luovutin ja käännyin miehen puoleen "hei anteeks voiks auttaa...":arvi:

No voi saatana!:eek: Meniko kuinka paskaksi?

Paha sanoa vielä tarkemmin. Kotiin pysty kävelemään mutta kyykkyyn ei mitään asiaa. Huomista odotellessa. Reiden ulkosivu siis venähti ilmeisesti.

Uuh eilen kemuissa olin jo ottanut "pari" ja eiköhän sit alkanu yks ystävä tai jota oli luullu ystäväks lämpenee aika huolella. Sit vaan hommiin mut ei saatana ku pikkuveli ei ollutkaan ihan yhtä skarppina ku yleensä niin eihän siitä saatana mitään tullu :wall: Noh nainen ainaki tykkäs ku annoin sit kielihoitoa, mut oikeesti!!!!! ttu!

Noo, tuommosta sattuu kaikissa piireissä sillon tällön. Ei kannata keloa vitutuksia tuommosesta, seuraavalla kerralla paremmalla fiiliksellä. Nimim. Kokemusta on

Reisilihas sano *skrrrrtssss* kyykätessä ja sitte mentiin. Ei tarvi kyykätä vähään aikaan.

Huh. Kannattaa nyt oikein varovasti sitä venytellä, kunhan kärsii tietty. Siihen tulee se arpi ja se jos jääpi sitten ryttyyn, niin et varmasti kyykkää enää ikinä. Itellä kans etureiska sanoi samalla tavalla, eikä edelleenkään anna tehdä yhtään mitään sillä... Joo ja en venytelly.

Sellainen porukka, joka ei tähtää mihinkään tuloksiin vaan vaan käy viettämässä pelkästään aikaa. Hymyilyttää kun tullaan sinne keskelle kaikkea vaan jauhamaan juttuja ja istumaan. Kaks sarjaa neljällä kilolla hauista ja jopas se onkin lähtö kotiin. En ymmärrä vaan, että kannattaako istumisesta ja leukojen loksuttelusta maksaa 38 euroa kuukaudessa.

No ainakin on syy lähteä himasta pois. Kyllä mää ymmärrän jos joku ukko/akka tarvii jonku syyn lähteä himasta jonneki vähäks aikaa latailemaa akkuja. Ja sali o iha ok syy, vaikka se reenaminen ei ny kiinnostais. Kaitpa se kuitenki virkistää.

Kyllä mä tykkään käydä kesäsin potkimassa palloa vieläkin, vaikka jalkapalloa en seurassa ja minkään tavoitteiden takia pelaakaan. Siitä ei tosin tarvi maksaa.

Joka tapauksessa tommonen ei mun mielestä ole mitään salikomediaa.

No yleensä mitä olen huomannut, niin aika iso osa on miehiä, jotka karkaavat kotoa ihan muualle, ettei tarvi aina kotona olla samoissa kuvioissa perheen kanssa. Joskus kuulin sivukorvalla salilla puhuttavan. Ei nyt varsinaisesti niin komediaa, mutta hymyilyttävää ja jos vielä maksaa ns. olemisesta.

Back
Ylös Bottom