En nyt kyllä keksi parempaa nimitystä Halmeelle kuin tuo yllä mainittu "juntti".
Kyllä toi Halla-Aho on edelleen mun silmiin tuollainen yhden asian mies. Ja koska mun mielestä hänen ajamansa asia ei ole todellakaan tärkeimpien vaaliteemojen joukossa, en häntä kyllä äänestäisi. Joku tuossa väläytti että maahanmuutto on tärkeämpi kysymys kuin palkat ja eläkkeet? Ja ellei Jussia valita eduskuntaan niin neljän vuoden päästä Suomessa on afrikkalainen kulttuuri? Älkää nyt ihan kaikkea nielkö mitä yksi ehdokas teille tarjoaa.
No en kai mä mistään neljästä vuodesta puhunut. Pikemminkin kyse on vuosikymmenistä, mutta mitä ennemmin jarrutus aloitetaan, sen parempi. Ei vaadi korkeampaa matematiikkaa tajuta millä vauhdilla mamut lisääntyvät verrattuna kantasuomalaisiin. Tämänhetkisen tiedon perusteella esim. Saksassa tulee olemaan niukka muslimienemmistö tämän vuosisadan puoliväliin mennessä. Ja me otamme Saksasta tietysti mallia. Hellurei!

Miksi joillekkin ihmisille seuraavan lauseen sisäistäminen tuottaa suuria vaikeuksia;