Aborted - Slaughter & Apparatus: A Methodical Overture

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Aborted julkaisee uusimman Slaughter & Apparatus: A Methodical Overture albuminsa 20.2.2007. Albumi äänitettiin Antfarm Studiolla Tue Madsenin johdolla. Albumilla vierailevat Jeff Walker (ex-Carcass) ja Jacob Bredahl (Hatesphere).

Sven De Caluwe: "Well, we just finished everything for the new aborted album, 'Slaughter & Apparatus: A Methodical Overture', with the great at Antfarm Studios. Expect an album which more or less condenses what we've been doing over the last three albums, with some fresh elements added in. It's definitely a lot more extreme, with more solo mayhem than 'The Archaic Abattoir', while still retaining the groove and melodies we have been building on. We promise that you will not be disappointed."

Biisilista:
01. The Chondrin Enigma
02. A Methodical Overture
03. Avenious
04. The Spaying Séance
05. And Carnage Basked In Its Ebullience
06. The Foul Nucleus Of Resurrection
07. Archetype
08. Ingenuity In Genocide
09. Odious Emanation
10. Prolific Murder Contrivance
11. Underneath Rorulent Soil

Japaniversiolla tai rajoitetulla versiolla tulee olemaan kaksi bonusbiisiä: Slaughtered (Pantera) ja Surprise! You're Dead (Faith No More).

Ååååhhh!! Tätä odotan kyllä innolla. Edellinen lättynsä on niin laatuisaa kuolometallia, ettei paremmasta väliä. :kuola: Pitää heti huomenna koettaa kotona tsekata toi näytekipale.

Edellinen levy oli kyllä niin kova ettei mitään järkeä. Tätä odotellaan ja innolla. Olen unohtanut kuunnella tuon uuden biisin, joten pitää kuunellakkin se samon tein.

Tämä kyllä parempi kuin aiempi levy. Toivottavasti tulevat Suomeen joku kaunis päivä...

Mun mielestä tämä uus on taas hitusen huonompi kuin 2 edellistä. Tästä puuttuu kokonaan ne huippukohdat ja "hitti" biisit. Jotenkin sekavan tuntunen levy. Jyräähän tämä silti kaiken muun alleen mutta oisin silti odottanut parempaa kokonaisuutta. Tällasen bändin kohdalla odotukset on aina katossa..

Toisaalta voipi olla että tämä levy vaatii enemmän kuuntelua ja aukeaa paremmin ajan myötä. Jää nähtäväksi.

Carcass laulut on ainakin :kuola: ja :rock:

Toisaalta voipi olla että tämä levy vaatii enemmän kuuntelua ja aukeaa paremmin ajan myötä. Jää nähtäväksi.
Mä olen huomannut tuon juuri, että jotkut levyt vaatii vitusti kuuntelua ennenkuin lähtee kunnolla potkimaan. Esim. Morbid Angelilla on ollut joitakin biisejä, myös Suffocationilla ja Decapitatedilla.

Back
Ylös Bottom