BB PRO Erik Fankhouser

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Esitellään jälleen kerran nuori lupaavalta vaikuttava kehonrakentaja nimeltään Erik Fankhouser. Erik on 26 vuotias ja lempinimeltään The House.

Tässä Erik:
204123IMG_7769.jpg

Kuva: www.erikfankhouser.net

Kotisivut:
http://www.erikfankhouser.net

Kovannäkönen kaveri. Ilmeisesti joku vanhempi kuva mutta kunto on:
162123DSCF0586%20236X350.jpg

Huomaa taas hyvin ojentajien merkityksen olkavarren paksuudessa. Hauis on melko tasapaksu mutta silti hanskat näyttää mallikkailta kokonaisuudessaan.

Pohkeet on kyl aivan uskomattomat, jopa epäbalanssissa muuhun kroppaan mutta eipä noista nyt sakotetakaan, eiköhän friikit lihasryhmät ole olleet muodissa koko kehonrakennushistorian ajan.

Helvetin ärsyyttävä musiikki!!:wall: ! Sori, offtopic, mutta oli pakko sanoa!
Tyypin pitäisi ottaa vähän rauhallisemmin pohkeiden treenaamisessa, mutta muuten ihan lupaava bodari. Aikamoiset torahampaat!!:hyper:

Tyypin pitäisi ottaa vähän rauhallisemmin pohkeiden treenaamisessa, mutta muuten ihan lupaava bodari.
Tuskinpa tuo pahemmin pohkeitaan edes treenaa. Lähes joka kerta kun näiltä kauheimmilta pohjefriikeiltä on tiedusteltu pohjetreeneistä, on vastaus ollut sama: pohkeita ei ole treenattu vuosiin muutoin kuin ehkä kisadieetin lopulla.

Kotisivuillaan kaveri sanoo samaa kuin tuossa videollakin: As a middle school student I was a middleweight wrestler. I weighed 155lbs with 24 inch calves.

Eli jo junnuna pohkeet oli yli 60-senttiset, vaikka painoa oli about 70 kg.

On tosi mallikas fysiikka. Samat sanat täältäkin noiden pohkeiden suhteen, aivan käsittämättönän kovat! Siinä on jokaiselle hyvää tavoitetta. Saa hyvät agret päälle pohjereeniin kun miettii ton häiskän pohkeita...

Siistin näköinen kaveri...Aika pyöreät lihakset ja muutenkin ihan asiallisesti massaa.

Noista pohkeista olen edelleen sitä mieltä että geenit määrää hyvin pitkälle minkä mallinen kehosta tulee.Tämä kaveri omaa ilmeisen hyvät geenit pohkeiden kasvatukseen.Jos tämä juippi tulee pärjäämään kehonrakennuksessa ja saa nimeä niin eiköhän siltä ilmesty useita artikkeleita miten kasvatetaan isot pohkeet:)
Mutta eipä taida tulla artikkelia miten saa hauiksiin kunnon nupit:) Eli kyllä mun mielestä kaverilla olisi suuret pohkeet vaikka ei juurikaan treenais niitä...Ymmärrättekös idean?

Ihan siisti fysiikka kaverilla. Nuorikin vielä. Jonkun verran vielä lihasta ja kunhan pysyy ehjänä niin tulee vaarallinen vastustaja lavalla. Luulen ainakin minä.

Back
Ylös Bottom