Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
10drinkkiä ja pari olutta myöhemmin ei ole edes höntti olo, ehkä sitten aamulla. Nyt voisi kiusata naapureita huudattamalla vielä pari kappaletta rokkia ja sitten nukkumaan. Olisi aika jees jos olisi nyt espanjalaisessa tissibaarissa ja 2naisen sylitanssin kohteena.
Edit vois muuttaa meksikoon.

Paras ilta ikinä :D tänään oon ekaa kertaa onnellinen :)

Tää viina ei sovi mulle, en siis hankaluuksia tee mitään, mutta joka kerta kun olen ottamassa niin jotain harmittavaa tapahtuu.. Tänäänkin niin tapahtumarikasta, että meinasi melkein hermot mennä, mutta vain heikko menettää hermosa ( niin varmaan ) Voiisi jopa tämän illan baarireissusta kirjoittaa romaanin, mutta huomenna / nyt on tippa linssissa isommallaki miehellä, ei voi muuta sanoa, sen verran paskamaisesti tehtiin tänään

EDIT: tarkennan, siis, että itseäni kohtaan tehtiin hyvin ilkeästi / paskamaisesti, että taidanpa kokonaan lopettaa tuon baareilun / hauskanpidon

Sama täällä. En yleesä mitää vakavaa tai vittumaista tee muille kanssaeläjille. Viime torstaina olin vaa nii jurrissa, et tanssilattialla tuli horjuttuu sit iha kunnolla. Eihä siinä, liia kännissä -> poke ystävällisesti saattoi ulos. No sit toiseen baariin, ja siellä vielä kovemmat joraukset :D Ja taas ulos.

Noh, eihä siinä. Jospa sitä pikkuhilijaa oppis, et ei sinne baarin puolelle kannata eksyä, ku kerta viina ei sovi..

Mullekaan ei viina sovi. Murjotin koko abiristeilyn, koska oli niin tylsää. Sen lisäks mä mietin, että miks mä juon, koska mä en oikeestaan edes tykkää mistään siinä. No, koska abiristeily oli niin pettymys eikä tullu oltua oikeestaan kännissä siellä, piti eilen vetää sitte kaksin käsin. Loogista. Jopa vähän morkkista...

Sitäpaitsi miten mä voin olosuhteet huomioon ottaen herätä kello puoli kymmnen, ku normaalina päivänä ei oo toivoakaan?

Mää oon vuoden verran kypsytellyt ajatusta luopua alkoholista kokonaan. Viina ei oo mulle mikään ongelma ollut koskaan, otan muutenkin harvoin ja vaikka olisin kuinka kännissä osaan käyttäytyä. Baarissa tulee käytyä enään pari kertaa vuodessa, musa keikoilla ehkä vähän useammin. Mun juominen liittyy kiekkomatseihin, joissa käyn tosi paljon, niin kotipeleissä kuin vierasmatseissa. Kotipeileissä en juurikaan juo, mut vieras peleissä tulee ryypättyä joka kerta ja aika reippaasti, viimeksi juuri eilen, terveisiä vaan Lappeerantaan Saipa faneille. Tänä aamuna sit taas funtisin, et miksi pitää vetää kännit, kun oon ihan varma et yhtä hauskaa, todennäköisesti jopa hauskempaa, olis ihan selvinpäin. Viina maistuu paskalle, känni vaiheesta muistikuvat on katkonaisia, ja lopulta on vaan huono ja väsynyt olo, plus krapula kestää kaksi päivää. Suurin syy juomiseeni taitaa olla yksinkertaisesti tapa ja ehkä se, että suurin osa fani-bussissa olevista juo (paitsi alaikäiset joilla ei ikä piisaa). Lisäksi tuntuu että juomattomuutta pitää aina perustella jotenkin, jos sanoo että juominen ei vaan tunnu omalta jutulta, voi muut alkaa äkkiä kattoon vähän kieroon. Oon kuitekin päättänyt kokeilla ainakin puolenvuoden ajan elämää ilman kännejä. Eli niin pudotuspelit kuin finaalitkin (koska tottahan Tappara ny sinne asti pääsee) sekä edessä olevat kesäfestarit. Luulempa että en menetä mitään, sen sijaan muistikuvia reissuista on varmasti enemmän...

......... känni vaiheesta muistikuvat on katkonaisia, ja lopulta on vaan huono ja väsynyt olo, plus krapula kestää kaksi päivää.....Luulempa että en menetä mitään, sen sijaan muistikuvia reissuista on varmasti enemmän...

Itse olen siinä onnellisessa asemassa että mikään määrä alkoholia ei katkaise muistia eikä aiheuta muutenkaan psyyken häiriöitä. Olen silti monesti miettinyt että miksi ihmiset joilla asia ei näin ole, juovat niin paljon.

Loppupeleissä kuitenkin pitää katsoa mitä jäi käteen viivan molemmille puolin ja jos se ainoa positiivinen asia eli hyvät muistot uupuu niin eipä siinä ole mitään järkeä :(

Monesti olen miettinyt alkoholista luopumista mutta en löydä siihenkään oikein syytä koska pienemmät kerta-annokset tuottavat niitä positiivisia elämyksiä ja olen ihan tyytyväinen.

Ja tämä tulee sitten sellaisen suusta jolle viina on tosiaankin maistunut jokunen vuosi takaperin, enkä puhu mistään kori viikossa tissuttelusta :wall:

Menneeltä kahdelta viikolta saldo tosin on vain 7 annosta ja nekin 2 päivälle jaettuna, olen itseeni kovin tyytyväinen :)

Täysin älytöntä touhua, kännissä katsoin Framför första linjeniä, joka on aivan järkyttävän paska elokuva, näin sitten unta että olin velisaarikalletyylisessä kiihkouskovaisten jumalanpalveluksessa, ja aamukuudelta heräsin oksentamaan. mitään en kyllä muista miten olin nukkumaan päätynyt.:) ei sovi kaikille viina, ei

Kantsiiko hipata lauantaina iltapäivällä pakkasessa takapihalla pienessä sievässä ilman paitaa? Eipä juuri... Noh, tulipas tarjottua hiihtäjille jotain mietittävää.

Abiristeily takana. Join jo pohjaksi yli 14plo kaljaa ja pullon viinaa, sitten vasta saavuttiin terminaaliin josta en osannu edes laivaan ilman kaverin apua.
Sitten vähän rauhallisempaa tahtia tuli hörpittyä läpi laivareissun(alle 2h unta). Onneksi homma pysyi senverran lapasessa että aamu 5-6 pystyi vielä bilettämään diskossa ja muisti ei kadonnut! Nyt vain hiukan heikottaa(eikä ees ihan vähän), mitään ei kyllä pysty syömään ja tuntuu edelleen kuin kävelisi laivassa(tuntuu lattia huojuvan ylös-alas).

Takaraivossa jyskyttää, oksettaa ja väsyttää. Vanhojen jatkoilla ainut naamasankari olin minä. :D Nyt ei pysty ees ajattelemaan ens viikonlopun vanhojenristeilyä. :urjo:

Miten tohon montapäivää putkeen systeemiin pystyy totuttelemaan Wiikki?
Helposti. Jos sul on krapulaa, niin hommaat ittelles aamuks muutama jotain hyvänmakust juotavaa tai sit jotain vahvaa ja hyvää blendistä. Juot ne väkisten, oottelet hetken, ja *bling* on taas hyvä olo, ja meno voi jatkua :kippis1:

Nutcracker: Toinen hyvä vaihtoehto on olla pelimies ja juoda vain sopivasti(eli et sekoile etkä oksentele mutta olet hirvessä kännissä) ja mennä nukkumatta läpi risteilyn! Jälkikäteen ajateltuna ei ollut ehkä paras idea sillä maa huojuu vieläkin jalkojen alla, mutta eipähän mennyt risteilyä hukkaan!

Nutcracker: Toinen hyvä vaihtoehto on olla pelimies ja juoda vain sopivasti(eli et sekoile etkä oksentele mutta olet hirvessä kännissä) ja mennä nukkumatta läpi risteilyn! Jälkikäteen ajateltuna ei ollut ehkä paras idea sillä maa huojuu vieläkin jalkojen alla, mutta eipähän mennyt risteilyä hukkaan!

Ei ihan paska idea, mutta ehkä kuitenkin mielummin nukun, kun risteilyn jälkeen on tarkoitus heti valvoa pari päivää. Silti varmaan vähemmän juomaa kun viime perjantaina. :urjo:

Noniin nyt lähtee ! Huomenna lähtö SOOL:in Talvipäiville Turkuun, edessä rankkaa kataboliaa :hyper: . Siitäkin huolimatta oli pakko alkaa ottaa pientä suojakänniä :kippis1:

En olekaan vielä vastannu näihin kysymyksiin...

1. Syy miksi olet juonut - No onhan nyt viikonloppu
2. Mitä olet juonut - Vodkaa, kaljaa
3. Miksi olet juonut - Huvikseenhan minä
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys - No vitustako minä tietäisin
5. Ja kuka tappoi Kennedyn - Roger Moore

Pizza uunissa - ok.
Vähän ylimitoitetusti olutta jääkaapissa - ok.
Pitkät kalsarit jalassa - ok.
Rokki soi - ok.
Sauna lämpiämässä - ok.

Jep, kaikki ok kunnon kalsarikännejä ajatellen.
Pitäisi varmaan lisätä tänään kaikkien palstalle kirjoitettujen perään joku vastuuvapautuslauseke... Sori jo etukäteen.

:kippis1:

Hitto... Eilen kuskina. Ei tiedä vielä yhtään mitä tänään tulee... Tos vieres ois kyl mäyris...

Back
Ylös Bottom