BB Juuso "Quadzilla" Erholtz

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
En oo koskaan voinu oikein olla koiraihminen, ku ollaan koko perhe allergisia, mutta Pitbull on jostain syystä aina viehättänyt suuresti:)

Toi linkki kosketti kovin.

Sori:offtopic:

kaveri on kyllä loistavassa kunnossa ja monta muutaa kompaten, mallin ainesta tässä kaverissa on ja paljon!

Minkälaisia treenipainoja Juuso liikuttelet?

Minkälaisia treenipainoja Juuso liikuttelet?
Melko pieniä. En oo ollu koskaan kauhean vahva ja teenkin liikkeet puhtaalla tyylillä, hakien tuntumaa harjoitettavaan lihakseen, painoista tinkien. Nykyään pelottaa kaikki loukkaantumiset, joten ei uskalla lähteä hulluttelemaan yhtään. :)

Kuinkas paljon on Juusolla pituutta? :)

Profiilissa näyttäs ainakin 176cm lukevan.. Kerta taas nous tämä keskustelu pinnalle ni kerrotko Juuso tarkemmin millä painoilla treenailet? Ja mites kisaamiset vai mitä tulevaisuuden meininkejä sulla on?

Profiilissa näyttäs ainakin 176cm lukevan.. Kerta taas nous tämä keskustelu pinnalle ni kerrotko Juuso tarkemmin millä painoilla treenailet? Ja mites kisaamiset vai mitä tulevaisuuden meininkejä sulla on?
No eipä noissa ole paljoa kerrottavaa. Panostus tällä hetkellä on aika vähissä. Rantakuntoa ylläpitäessä lähinnä. :) Mutta tässä nyt jotain sarjapainoja aikasemmilta ajoilta, vaikka melko pieniähän nuo ovat aina ollut: Penkkiä 160kg, syväkyykkyä 180kg, ranskalaista punnerrusta 90kg, siinä mainittavimmat. :) Kisasuunnitelmia on, mutta eri lajissa... :)

Sanot treenaavasi pienillä painoilla ja loukkaantumisia välttäen. Silti sanot "vaatimattomasti" treenipainoiksesi räikeästi esiin hyppäävät 160kg penkkisarjoissa ja 90kg ranskalaisessa. Nyt on ihan pakko sanoa, että 1. Nuo eivät ole painoisellesi mitään pieniä rautoja, siis varsinkaan jos ihan pumppailupainoja ovat ja 2. monet suunnilleen samanpainoiset kovat penkkipunnertajat vääntävät noilla ihan hiki hatussa, jos siis ollenkaan.

Eli pointtini on: tässä on nyt 8+ sivua siitä, kuinka mahtava jätkä olet. Joku tulee tänne vähän ihmettelemään, että kuinkas hitossa sulle tuollaiset ihan lelurautoja ovat, kun et omien sanojesi mukaan edes treenipainoihin panosta ja nehän eivät tietenkään lajissasikaan ole ihan se pääasia. Silloin viesti moderoidaan pyynnöstäsi pois. En tahtoisi olla mikään tunnelmanpilaaja, mutta täytyy kyllä sanoa, että tuolla "vaatimattomuuden" ja ilmoitettujen treenipainojen räikeällä kontrastilla ihan itse kerjäät ihmetystä ja epäilyä. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta pätkääkään kenenkään treenipainot, mainittakoon tähän loppuun vielä se.

Sanot treenaavasi pienillä painoilla ja loukkaantumisia välttäen. Silti sanot "vaatimattomasti" treenipainoiksesi räikeästi esiin hyppäävät 160kg penkkisarjoissa ja 90kg ranskalaisessa. Nyt on ihan pakko sanoa, että 1. Nuo eivät ole painoisellesi mitään pieniä rautoja, siis varsinkaan jos ihan pumppailupainoja ovat ja 2. monet suunnilleen samanpainoiset kovat penkkipunnertajat vääntävät noilla ihan hiki hatussa, jos siis ollenkaan.

Eli pointtini on: tässä on nyt 8+ sivua siitä, kuinka mahtava jätkä olet. Joku tulee tänne vähän ihmettelemään, että kuinkas hitossa sulle tuollaiset ihan lelurautoja ovat, kun et omien sanojesi mukaan edes treenipainoihin panosta ja nehän eivät tietenkään lajissasikaan ole ihan se pääasia. Silloin viesti moderoidaan pyynnöstäsi pois. En tahtoisi olla mikään tunnelmanpilaaja, mutta täytyy kyllä sanoa, että tuolla "vaatimattomuuden" ja ilmoitettujen treenipainojen räikeällä kontrastilla ihan itse kerjäät ihmetystä ja epäilyä. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta pätkääkään kenenkään treenipainot, mainittakoon tähän loppuun vielä se.

Tässä tulee mun viimenen viesti tähän ketjuun. Mun puolesta tämän voi vaikka lukita. Kyllä, treenaan nykyään suht pienillä painoilla. Nuo painot ovat, kuten sanoin menneiltä ajoita, ts. niitä parhaita, mainitsemisen arvoisia tuloksia kun niitä joku pyysi.

Raskalaista tein 90 kg:llä 2000-luvun alkupuolella, n. 110 kiloisena Powerhousegymillä. (colemanni varmisti).

Syväkyykkyä 180 kg:llä Tesoman salilla vuonna 2005, n. 95 kiloisena. (Smart varmisti) :)
Tänä keväänä 170 kg:llä Wolfilla 97 kiloisena. (Leech varmisti) :D
Tänään 160 kg:llä Wolfilla 95 kiloisena. (colemanni varmisti) :lol2:

Penkkiä 160 kg:llä Hymyhuulessa, Ylöjärvellä 2000-luvun alkupuolella 107-108 kiloisena. (Sori, tälle ei löydy palstalaista varmistajaksi.)

Syy miksi pyysin Mikaa poistamaan sen viestin, oli se että se oli erittäin negatiivisessa sävyssä kirjoitettu ja siitä sai kuvan että valehtelisin. Saman syyn takia vastaan sunkin viestiin. En halua että ihmiset luulee että mä valehtelisin. Ei ole mitään tarvetta. Ikävää vaan että tämäkin ketju meni piloille.

Haluan tässä kuitenkin samalla toivottaa kaikille tämän jorinan lukeneille oikein hauskaa ja lämmintä kesää! Pidetään grillit kuumana (dieettaajille tulikukkoja) ja suojelusenkelit olkapäillä! :thumbs:

Juuso

Kerta juuso ei enää itse vástaa tähän treadii ni kertokaas joku muu tietämättömälle fanittajalle mikä se herran panostama laji on missä myös kisasuunnitelmia olisi?

Noniin, miehet ja munkit kuvassa. Thanks Tipelle kuvauksesta. Editointi meitsin käsialaa.

Bodypeukkua on modattu ja teimme ne munkkien kera.

Manselaiset, ei turhaan Juuso kehunut munkkeja, luoja miten hyviä! Eli pyynikin näkötornin kahvilassa ollaan tuossa.

attachment.php

Liitteet

• munkit.webp
    munkit.webp
    119,7 KB · Katsottu: 3 679
Söpön näkösiä homppeleita kumpikin ;)

Back
Ylös Bottom