Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Oon kipeä. Minkä vitun takia sitä ei opi pitämään niitä treeniTAUKOJA, ei mitään kevyitä viikkoja, vaan kuuden viikon treenin jälkeen TAUKOA treenistä. Tää on jo monta kertaa toistunut, mutta ei, aina sama kaava.

"Sen verran puolustan kynistä, että tuo on nyky pissisten jotain muotia, muuta en tiiä..."

ei se edes enää ole. Nykyään niitä näkee vaan yläaste ikäisillä hoki-pojilla :)

"Sen verran puolustan kynistä, että tuo on nyky pissisten jotain muotia, muuta en tiiä..."

ei se edes enää ole. Nykyään niitä näkee vaan yläaste ikäisillä hoki-pojilla :)

Ja joka kerta tekee mieli pennä kaverin viereen ja nyppästä puntit pois sukista. Aina:)

Vituttaa kun luulin 10 sekunnin ajan jostain syystä että on lauantai - sit tarras rinnast ja tajusin shokissa että sunnuntaihan se.
Ens viikolla oleva matikan koe ja äikän kirjailijaESITELMÄ räjäyttää vitutuksen multihuipennus-diakrammin loputtoman ultrapään hevonvitun atomeiks ja tekis mieli hakata ko. aineiden opettajat kokovartalokipsiin sellasii vitun kyrpii. Sit viel bilsanki koe.
Kaikkee pitäs tehä mutta ei jaksaaaaa!!!! :curs: :curs: :curs: :curs:

Muijan kas meni vituiks :) :) :thumbs:
Ja koko viikonlopun aikana syöny varmaa 30 kaloria...
Niin ja toinen viikko jaksoo menos ja yhtään vihkoo tai kirjaa en oo hankkinu

:jahas:

Varmasti ollut täällä ennenkin, mutta ei vittu, että välillä on rasittavaa lukea täällä pakkiksella juttuja. Kaikki teksti on joko:

a) yhteenpötköönkirjoitettuilmanvälimerkkejäjakappalejakoa

b) runomuodossa, eli enteriä on käytetty aina,
kun tämä teksti tässä kirjoitusosiossa lähestyy
tuota reunaa, vaikka se varsinaisen ketjun rivipituus
on huomattavasti suurempi JA se kyllä ihan itsekseen
siirtyy sinne seuraavalle riville tarvittaessa. Tämä näyttää
erittäin typerältä, eikö?

Kiitos ja anteeksi.

Selkä vielä vittu edelleen saatana kipeä eikä pysty mahtavia kyykkyjä ja maveja tekeen. Onneks sentään yläkroppaa & jotain yhdenjalan juttuja pystyy tekeen.

vituttaa niin saatanan helvetin vitusti kun olen gineksessä seuraavan viikonlopun ja sitä seuraavana viikkona hän lähtee yli kuukaudeksi jonnekin hevon perseeseen projektimatkalle lukiosta. Ja emme oikein päässyt sopuun siitä jutusta josta ei oikein voi puhelimitse puhua. Jumalauta perkele. Sen lisäksi pitää varmaan käydä hakemassa b-paperit koska tuo helvetin vino selkä ei vaan kestä.

Aika iloisesti hommat taas kusee. Viikonloppuna iski armoton flunssa ja kovat suunnitelmat tenttiin luvusta kariutuivat; ei jaksa enempää, ei pysty.

Nenäliinat loppuivat ajat sitten ja kohta loppuu talouspaperikin. Nenänpielet on jo aivan ruvella niistämisestä. Päätä särkee. Huomena pitäis tentti käydä tekemässä, muuten varmaan pidän sairaspäivän.

Ja tuossa alkuillasta vielä junalta tullessa (on hiukan liukkaat kengänpohjat) vedin suorilta jaloilta selälleni, kun en niistäessä kerinnyt käsillä tasapainottamaan liukastumista. Niskassa ja selässä jännä tunne. :jahas:

Aika iloisesti hommat taas kusee. Viikonloppuna iski armoton flunssa ja kovat suunnitelmat tenttiin luvusta kariutuivat; ei jaksa enempää, ei pysty.

Nenäliinat loppuivat ajat sitten ja kohta loppuu talouspaperikin. Nenänpielet on jo aivan ruvella niistämisestä. Päätä särkee. Huomena pitäis tentti käydä tekemässä, muuten varmaan pidän sairaspäivän.

Ja tuossa alkuillasta vielä junalta tullessa (on hiukan liukkaat kengänpohjat) vedin suorilta jaloilta selälleni, kun en niistäessä kerinnyt käsillä tasapainottamaan liukastumista. Niskassa ja selässä jännä tunne. :jahas:

Elä pelkää! Ei se tentti ole vaikea, vaan siitä tulee joko hylätty tai hyväksytty. Näin ainakin opettaja sanoi. Mutta mä pistän paremmaksi, mulla on huomenna 2 tenttiä ja eikä vituta yhtään! :D

Jaa, no eiköhän tuo sitten perstuntumalla mene läpi. Tai viimeistään uusintojen kautta.

Etukäteen olin aatellu, että ahkerana opiskelijana vois yrittää hyvää numeroa siitä, mutta tuo hyväksytty/hylätty -arvostelu tulee tähän tilanteeseen kuin tilattuna.

Jaa, no eiköhän tuo sitten perstuntumalla mene läpi. Tai viimeistään uusintojen kautta.

Etukäteen olin aatellu, että ahkerana opiskelijana vois yrittää hyvää numeroa siitä, mutta tuo hyväksytty/hylätty -arvostelu tulee tähän tilanteeseen kuin tilattuna.

Siihen mäkin oon tuudittunut :D. Tosin opettaja sanoi, että siinä on saatava kuitenkin enemmän kuin vaan yksi oikein.

Alavasemmasta pukkaa viisaudenhammas, joka vasta eilen rupesi todella häiritsemään, kun ien repes oikeen kunnolla...kiinteän ruoan syöminen on vittumaista, kun kaikki paska juuttuu sinne, ja tälläkin hetkellä leukoja vähänkin loksutellessa huomaa kun ien nappaa johonkin kiinni :(

Joka nurkassa mulla niitä perkeleitä puhkeaa, mutta alavasen on toisten edellä :itku: ...

Itsellä pukkaa myös viisaudenhampaita molempiin alakulmiin. Helvetin ärsyttäviä jossain vaiheessa olivat, kun ikenet oli arat ja hieman puraisi jotain kovaa -> auts.

Tällä hetkellä ei pahemmin häiritse, mutta pitäisikö niitä käydä hammaslääkärillä näyttämässä?

Itsellä pukkaa myös viisaudenhampaita molempiin alakulmiin. Helvetin ärsyttäviä jossain vaiheessa olivat, kun ikenet oli arat ja hieman puraisi jotain kovaa -> auts.

Tällä hetkellä ei pahemmin häiritse, mutta pitäisikö niitä käydä hammaslääkärillä näyttämässä?
Ei pahemmin häiritse? Kyllä kannattaa käydä näyttämässä, koska jos se esim. infektoituu, niin hampaasta voi tulla hetkessä saatanallisen kipeä ja sitten ei buranakaan välttämättä jeesaa. Varsinkin tässä tapauksessa, kun on jo ollut oireita.

Back
Ylös Bottom