RAW penkki 175 lbs ja paidalla 365 lbs

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja massa
  • Aloitettu Aloitettu
Sattuipa silmiin tällainen viesti:

My wife wears a Karin's DD and its all she has ever used.

This is also what she started in. I hate to use the word "whore" in any post that mentioning my dear wife, but admittedly she is quite the "gear whore". I only wish I worked a shirt as well as her:

RAW PR: 175
Shirt PR: 365 and several near misses at 405

SN
Elite Barbell

http://www.fortifiediron.com/invision/index.php?showtopic=37947

Eli Rachel Nutter penkkaa paidalla 365 lbs (165 kg) ja ilman penkkipaitaa 175 lbs (80 kg). Voiko näin suuri ero todella olla mahdollinen?

No voi helv...miksei? Taidanpa muistaa sellasen tapauksen taannoin kun 17v 160 kilonen jannu penkkas rawina 170kg ja runkkupenkki salilla jollain pro-paidalla oli reilu 280kg...että sitä rataa.:david:

Tosin tommoseen suhteeseen pääseminen vaatii jo raakapenkin jonkinasteista laiminlyöntiä treenien suhteen ja älyttömästi paitanostoja.

Prosentuaalisesti hurjin ero mistä olen kuullut, mutta kertonee aika paljon tekniikan osaamisesta ja keskittymisestä paitailuun. Jos paidalla kisaa niin tuohan on optimaalista, rispektit siitä.

Sellainen tapaus on tullut vastaan, että kaveri otti paidalla 195kg kisoissa ja raaka penkki 120kg vai 125kg. Kaverin raakatreenejä nähneenä olisi voinut lyödä vetoa, että 200kg:n alle kuolee, olisi minkälainen panssari hyvänsä päällä.

Ite totaalisen reenimuutoksen jälkeen ilman paitaa 170 ilman merkkiä ja paidalla 240 merkistä... (ipf paita) Kyllä se raaka penkki ei noussu mihinkään ku reenasin paitaa varten koko ajan... Reenasinko sit väärin tiedä häntä, mutta ny on kuiten paita nakattu roskiin ja raaka penkki ihan eri luokkaa ollu... =)

suomalaisen miehen suurin kuulemani paita hyöty kiloissa on 135kg. sali penkki raakana 210kg ja paidalla kisoissa 345kg. hyvin osaa jotkut kyllä repiä paidoista hyötyä. kohtuu vahvat ojentajat etten sanoisi :)

suomalaisen miehen suurin kuulemani paita hyöty kiloissa on 135kg. sali penkki raakana 210kg ja paidalla kisoissa 345kg. hyvin osaa jotkut kyllä repiä paidoista hyötyä. kohtuu vahvat ojentajat etten sanoisi :)

Ammattilaispaita?

Toi on kyllä jo HYÖTY!

Hiphei, tuolla suhteella (himpan yli 2) meikäläinen voi kohta lopettaa penkkaamisen kun teoriassa 2 markan penkki on jo saavutettu :hyper:

Itsellä RAW 162,5kg salilla ja kisoissa hyväksytysti 195kg paidalla. Pienellä paita treenailulla uskon että +200kg on ihan hilkulla kisoissa. 202,5kg on tullut paidalla salilla. Treenikaverillani paitahyöty pyörii siinä 15-25 kg tienoilla, ja mies on oikeasti raakavoimiltaan ihan eri luokkaa (vahvempi) kuin minä. 20-50kg hyödyt on ollut aika yleisiä mitä olen kuullut. Harva taitaa ottaa mitään 60-100kg hyötyjä IPF paidasta, mutta eiköhän niitäkin ole...

Et ollu sinä,kun tämä kaveri olis tuskin droppienkaan puolesta päässyt kovin pitkälle missään liiton kisoissa. Mut eikös sullakin aika kova ero ollut noissa? Ootko edes pahemmin ikinä rawina nostellu?
Okei.

Saanhan minä paidasta hyötyä, kun osaan käyttää sitä oikein.
Tuosta, että olenko rawina nostellu pahemmin, niin voin sanoa, että enemmän kun 99% treeneistä uralla on ollut rawia ;)

Okei.

Saanhan minä paidasta hyötyä, kun osaan käyttää sitä oikein.
Tuosta, että olenko rawina nostellu pahemmin, niin voin sanoa, että enemmän kun 99% treeneistä uralla on ollut rawia ;)

Niin tottakai treenit on juu...mutta kisat on tainnu mennä paita päällä...sitä meinasin!:D

Back
Ylös Bottom