Tacere

Juu kova on bändi. Itse en pitänyt tuota videon biisiä heidän parhaimpanaan. Teknobiitti on perseestä sanoisko ketä tahansa mitä tahansa. Muita hyviä kappaleita kyllä löytyy ja vielä ilman teknoa.

Ei löytynyt haulla vielä mitään tästä bändistä.

Meinasin eilen tehdä tästä bändistä threadin :) .

Debyyttialbumi Beautiful Darkness ilmestyy 14.2. 'Julkaisubileet' FME:ssa.

Biisilista:
01. Deep Tears of Tragedy (5:00)
02. I Devour (3:44)
03. Excursion (4:10)
04. Black Roses (3:56)
05. A voice in the Dark (6:07)
06. Foes of the Sun (3:54)
07. Phantasm (4:07)
08. Born of the Ground (5:00)
09. Bitter, Regressive (3:19)
10. Beyond Silence (0:36)
11. Beautiful Darkness (5:03)
12. Into your Dreams (4:59)

Itsekään en niin lämpene videon biisille, mutta bändin sivuilta (vai MySpacesta, en muista) on ainakin aiemmin löytynyt pari muuta helkkarin hyvää biisiä (I Devour ja A Voice In The Dark). Livenä olen kerran nähnyt ja vielä useammin missannut. Sen kerran kun näin, lämmitti kyllä.

Videobiisissä mua ärsyttää ehkä eniten se, että samanlainen diskobiitti oli parin vuoden takaisessa Nightwish-hitissä, ja näitä bändejä on muutenkin verrattu toisiinsa useamman kerran. En tosin ihmettele, kun molemmissa bändeissä laulaa sekä mies ja nainen. Hellu tosin jyrää Tarjan kuus-nolla (EDIT: No myönnetään samaan hengenvetoon että NW:n Marco kyllä pyyhkii tällä mieslaulajalla vessan lattiaa).

Videobiisissä mua ärsyttää ehkä eniten se, että samanlainen diskobiitti oli parin vuoden takaisessa Nightwish-hitissä, ja näitä bändejä on muutenkin verrattu toisiinsa useamman kerran. En tosin ihmettele, kun molemmissa bändeissä laulaa sekä mies ja nainen. Hellu tosin jyrää Tarjan kuus-nolla (EDIT: No myönnetään samaan hengenvetoon että NW:n Marco kyllä pyyhkii tällä mieslaulajalla vessan lattiaa).

Olen aivan täysin samaa mieltä.

Suosittelen todellakin ihmisiä kuuntelemaan ne myspacen kappaleet ensin ja unohtaa tuo video. Kyllähän tuossa videon biisissäkin ihan ok melodiaa on, mutta tuo teknojumppu on perseestä siitä huolimatta. Nightwishkin meni pilaamaan heidän yhden hyvän biisinsä tuollaisen sähläyksen takia.

Olen aivan täysin samaa mieltä.

Suosittelen todellakin ihmisiä kuuntelemaan ne myspacen kappaleet ensin ja unohtaa tuo video. Kyllähän tuossa videon biisissäkin ihan ok melodiaa on, mutta tuo teknojumppu on perseestä siitä huolimatta. Nightwishkin meni pilaamaan heidän yhden hyvän biisinsä tuollaisen sähläyksen takia.

Mulle kyllä kolahti tuo videobiisikin ihan kympillä. Just se diskobiitti siitä teki jotenkin erilaisen. No, nyt kun sanoitte, niin kyllähän se Nightwish-hitti siitä tuli mieleen, mutta itse olen yrittänyt pitää nämä bändit erillään.

Levy hankittu ja kuuntelussa. Vielä ei uskalla sanoa mitään kommenttia kun vasta pari kertaa kuunneltu. Mielenkiintoinen paketti kyllä on kyseessä.

Tuli vihdoinkin levy hankittua ja tällä viikolla se on pyörinyt aika paljon soittimessa. Vaatii näemmä useamman kuuntelun ennen kuin aukeaa kunnolla.
Kyllä se kaikenkaikkiaan positiivinen levy on, eli enempi on hyvää kuin huonoa. Tuo Karrin laulutyyli alkuun vähän häiritsi, mutta kun siihen tottuu, niin paranee.

Enempi oisin toivonu Helenan revittelyä. Muutamassa biisissä sieltä irtoaa vähän raspiakin, joka kuulostaa aivan taivaalliselta. Muutenkin Helena nousi kerralla hevilaulajattarien eliittiin.

Täytyy myöntää, että pidän tästä levystä varsin paljon. Tai oikeastaan se on kyllä aika perhanan mainio. Jotenkin niin freesin tuntuista.

5.3. heittävät keikan On the Rocksisssa. Sattuu pahasti keskelle viikkoa, mutta täytynee järjestellä duunit siten, että pääsee paikalle.

Back
Ylös Bottom