CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Toivottavasti ehdottomuus ja mustavalkoinen ajattelutapa eivät kostaudu jonain päivänä. 30v täytettyä voi tuntua, että edellisvuodet olisi voinut käyttää antoisamminkin, etenkin kun natuna kehitys hidastuu olemattomiin jossain vaiheessa. Silloin kuitenkin vähän myöhäistä tehdä "nuorten" juttuja enää. Toisaalta jos 6v päästä saat edelleen paljon mielihyvää kehonrakennuksesta niin mikäs siinä.
Niin kauan kuin tykkään tehdä tätä hommaa, teen sitä. Jos jossain vaiheessa kävisi niin, että kehonrakennus ei enää nappaisi eikä homma olisi enää pilkuntarkkoine suunnitelmineen hauskaa, voit olla varma etten jaksaisi kovinkaan kauaa enää sykkiä vaan tekisin jotain muuta. ;)
Väitän vain, että aina aikaa saa järjestymään mikäli sitä oikeasti haluaa.
Aikaa saa aina järjestymään, mutta tietyn pisteen jälkeen se ylimääräisen ajan raapiminen jostakin vaatii jo melkoisia järjestelyjä ja sykkimistä, enkä suoraan sanottuna näe järkeväksi tehdä moista duunia vain sen takia että voisin istua iltaa baarissa (ilman alkoholia, juominen kun ei itsessään kauheasti kiinnosta). Lisäksi voidaan miettiä, kannattaako tässä vaiheessa, kun TKK-opinnot alkavat olla tärkeimmässä vaiheessaan ja kauppakorkeakin pitäisi siinä ohessa suorittaa, lähteä enää kiristämään omaa ajankäyttöään ja käytännössä verottamaan yöuniaan vain ja ainoastaan sen takia että jokin juttu olisi varmasti "ihan mukavaa".
Hulkki on kyllä aika kaukana rantapoika-kunnosta, lähes satakiloinen äijä noin tiukkana niin on kyllä ton pituisenakin iso jätkä. Ok, ei "iso" verratuna ehkä muihin kilpailijoihin, mutta yleisesti katsottuna kuitenkin. Ja tästä yleisestä näkökulmasta ei käsitykseni mukaan Hulkki hirveästi välitä, ainoa mikä ratkaisee on miltä näyttää lavalla ja kaikki toiminta on suunniteltu mahdollisimman pitkälle kehittämään kroppaa näyttääkseen lavalla paremmalta. Elämäntapana kehonrakennus. Ei se sovi kaikille.

Täällä kirjoitellaan siitä että Hulkin pitäisi sitä ja pitäisi tätä, mutta miksi? Kuka sen määrittelee mikä Hulkin mielestä on hyvä ja mukava tapa viettää aikaa? Moni, itseni mukaanlukien, toivoo ehkä jossain sisimmässään että Hulkkikin osoittaisi inhimillisiä taipumuksia, kuten dokaaminen ja deittailu (mikä on jokaisen yksityisasia, joten ymmärrän että Hulkki ei niistä paljon puhu, kuka sen tietää mikä tilanne oikeasti on) eikä aina olisi niin analyyttisen kylmä ja joustamaton noissa treeni ja syömisrutiineissaan. Silloin vois hyvällä omatunnolla perustella omia tekemisiään ja hairahduksiaan. Ja jotkut ehkä toivoo että Hulkki sortuisi vetämään anabolisia, niin voisi taas tuntea itsensä paremmaksi ja ottaa "kyl mäkin jos käyttäisin nappia, mut mä oon natu ja kuitenkin aika hyvin kehittyny"-asenteen ja sit olisi kaikki hyvin taas oman itsetunnon kohdalla. Mun mielestä Hulkki on elävä "FUCK YOU"-kyltti niille jotka marisevat että ei kehity kun ei vedä nappia ja että ei voi kehittää vitun kovaa fysiikkaa ilman horkkaa. Jos satsaa kunnolla treenamiseen ja ravintoon ja ottaa selvää asioista, ei tarvita nappeja kehittääkseen raudanlujan fysiikan. Sen on Hulkki mun mielestä osoittanut tässä vuosien varrellla.

Hulkki on, vaikka ei sitä itse myönnäkään, varmasti Suomen kovin natu. Joo, joo Hulkilla on aina nämä esimerkit niistä natuista jotka mukamas ovat kovempia, mutta en mä sitä oikein usko. Hulkki ja noi jätkät vierekkäin niin katotaan missä oikeasti mennään. Geneettinen lahjakkus on sitten eri asia ja sillä ei loppujen lopuksi ole merkitystä, vaan se miltä näyttää kun työ on tehty. Sen takiahan ymmärtääkseni Hulkki tekeekin niin saatanasti duunia.:worship: Ja onhan Hulkkikin geneettisesti lahjakas esim. aineenvaihdunnan ja joidenkin lihasryhmien osalta.

Kiteytettynä: Hulkki vaan saa jotkut ihmiset tuntemaan itsensä paskalta, kun ei itseltä löydy samaa treeniasennetta ja omistautumista. Se "miltä voisi näyttää tai miten pitkälle voisi kehittyä" jää monella ihmisellä jossitteluasteelle.
Ainakin minulle Hulkki toimii hyvänä motivaattorina ja tietolähteenä, siitä kiitokset!
PS. hanskat alkaa näyttämään entistä kovemmilta!
Heh, kiitoksia. Yllättävän mukava lukea kerrankin valtavirrasta poikkeavaa, ei-syyllistävää tekstiä elämäntavoistani. :)

Hulkki,olisko mahdollista saada tonne blogiin maastavedosta videota joskus?

Huvittavaa kuinka tuosta Hulkin yksityiselämästä jaksetaan aina napista. Mitä se teille kuuluu? Yrittäkääpä itse lukea kahdessa korkeakoulussa ja treenata CBB:ssä SM-tasolla samaan aikaan. Jo yksi koulu syö helvetisti aikaa kunnianhimoiselta yksilöltä.

:worship: Amen to that.

Riddick69 sanoi:
ei kyl käy hulkki sua kateeks! toi julkkiksena olemisen ¨mukavin¨puoli on varmaa se että saat ottaa jengin katkeran sulosta paskaa niskaa
Ajattelin ihan samaa. Äijä jaksaa vastailla samoihin kysymyksiin päivästä toiseen ja kuunnella kaiken maailman piilovittuilua jne., iso käsi siitä. Itellä ois jo aikaa sitte menny hermo :thumbs:

Hulkki,olisko mahdollista saada tonne blogiin maastavedosta videota joskus?
Lol, itse asiassa tuo viimeisin maastavetokuva on vain screencapsi kyseisestä sarjasta otetusta videoklipistä. En vain viitsinyt laittaa videoklippiä jostain 220 kg x 4 -sarjasta tuonne kun en ole vielä lähelläkään omia parhaita voimatasojani, ja kun painot ovat aivan kärpäsenpaskaa esim. battleaxen videoituihin mavepainoihin verrattuna.
Jo yksi koulu syö helvetisti aikaa kunnianhimoiselta yksilöltä.
Niinpä, ja itseäni ainakin vituttaa tässä vaiheessa hieman se, että kahta koulua yhtäaikaa käymällä en voi panostaa kumpaankaan 100-prosenttisesti. Väkisinkin toinen syö toista, vaikka kuinka priorisoisi. Mutta koska olen tuplatutkintoleikkiin ryhtynyt, aion sen myös loppuun asti viedä, vaikka arvosanat siinä hieman kärsivätkin.

Hulkin asemassa olisin n-i-i-i-n läpikyllästynyt vastailemaan iänikuisiin ja loppumattomiin "ryyppäisit ny sääki kato" yms. postauksiin ettei paljo mitää rajaa.

Hulkin kannattais ehdottomasti kehittää johonkin nyt semmonen sapluunapostaus johon vois tästä päivästä ikuisuuteen aina kätevästi viitata tarvitsematta joka kerta erikseen perustella ihmettelijä/kyselijä/whatnot # 6 miljardille esim. tyyliin "olen täysin tyytyväinen tapaani olla ja elää, en koe jääväni mistään elintärkeästä paitsi, jos sulla on ongelmia tän kanssa niin sitten on, or die" tai jotain tähän suuntaan.

Muuten on kyllä vastausauliutesi varsin kiitettävää mikä sinänsä on ihan hieno homma ja hatun noston arvoinen.

Sulle pitää varmaan duunaa Hulkki sivut, saadaan kuvat sinne ja kaikki yhteen mestaan jne.

Kannatetaan :thumbs:
Ois varmaa fiksua laittaa sinne myös jonkinmoinen UKK, niin ei tarvisi katella aina näitä samoja kysymyksiä.

Edit: päiväkirja tietysti linkitettäs fastille niin ei tulis senkää kanssa ongelmia

Itehän en ainakaan oo missään sanonu että Hulkin pitäis käydä juomassa. Huomasko kukaan muuten kuka avas tämän keskustelun alkoholista? Jos Hulkki ei ois sanonu että muut kehittyy vaikka käy juomassa niin keskustelua ei ois ees tästä asiasta syntynyt.

Tarkoiukseni ei ole neuvoa miten sinun pitäisi elää elämääsi, juodakko vai eikö, se on täysin oma asiasi. Väitän vain, että aina aikaa saa järjestymään mikäli sitä oikeasti haluaa. Vapaailta ulkona kavereiden kanssa (viinatta tai ilman) tekisi varmasti ihmettä päänupille ja toisi ehkä hieman potkua treeneihin.

Joo tuo on täysin totta. Itsekin olen todella omistautunut lajille! Ja vaikken alkoholia käytä kuin ehkä 2-3kertaa vuodessa, ei se tarkoita ettei sais olla sosiaalista elämää treenien ja ruokailujen ulkopuolella. Henkilökohtaisesti oon sitä mieltä että kavereiden kanssa hengailu, taikka naisten kanssa pelehtiminen ei todella muuta sitä omistautumista omalla kohdalla ainakaan pahempaan suuntaan, päin vastoin. Ja pääkopankin kannalta on välissä ihan hyvä saada muutakin ajateltavaa kuin treeni aina.

Jos taas ottaa niinkö ihmiset ja iskee misun kotosalle iltajumpalle mitä ei oo vuosiin harrastanu niin uskon jopa siihen positiiviseen vaikutukseen.

Naisien kanssa voi olla tekemisissä myös ilman alkoholia.
Kyl monet on sit ajattelevaisia kun ajattelee et hulkki tarvitsee naista:)

Edellisen kerran otin kuppia syksyllä 2002

:rock:
Noihin aikoihin on alkanut monen tipattomuus, itsellä on 2002 loppusyksyn jälkeen mennyt parhaillaan 2 olutta illassa, useammin vaan se yks.

Itse kuuluun niihin jotka voivat pitää viinaa ilman hauskaakin. Enkä silti arvostele/katso kieroon niitä jotka eivät juo. Se on heidän valintansa. Tosin sitä en ymmärrä miten änkkäri voi nyt jo sanoa, ettei aijo koskaan juoda mitään. Ensin pitää kokeilla miten "hauskaa" se kännissä heiluminen on ja vasta sitten päättää ettei juo enää.

JWO:n rantapoika kuvaukset on kyllä ihan vitun kaukaa haetut.

Sori :offtopic: , mutta IMO on hyvinkin kunnioitettavaa, jos joku jättää kännäämisen kokonaan kokeilematta. Sanomallasi periaatteella hiukan kärjistettynä kaikkien myös pitäisi kokeilla "miten hauskaa se piripäissään heiluminen on ja vasta sitten päättää ettei koskaan piikitä enää". Ei ole ollenkaan tyhmä ajatus oppia toisten toilailuja katsomalla. Tekee elämän helpommaksi.

Niin, olen kyllä ollut kännissä.:piis:

Etkö välitä istua kavereiden kanssa iltaa ja ottaa siinä muutamia oluisia ja jauhaa paskaa ja pitää hauskaa?

jos on paha netti addikti niin silloin ei ole kavereita eikä naisia. kaikki sosiaalinen kanssa käyminen tapahtuu ainoastaan virtuaalisessa muodossa;)

no jos ihan rehellisiä ollaan niin en minä ymmärrä miks tässä nyt hulkille väen vängällä ollaan tuota viinaa tuputtamassa. jokainen taplaa tyylillään eikä se kenellekään muulle pitäis edes kuulua.

Hulkista on tulossa Personal Rainer. Eilen salilla se selosti mulle jotain propagandaa nivelistä ja ohjasi jotain mimmiä tekemään jotain liikettä ympärillään haaremi leuka auki odottavia faneja.

Sulle pitää varmaan duunaa Hulkki sivut, saadaan kuvat sinne ja kaikki yhteen mestaan jne.
Woot? Ihas tosi? Muistaakseni, mies itse sanoi joskus, että ei häntä kiinnosta se homma laisinkaan, tainnu mies tulla toisiin aatoksiin.

Hulkki tienais liikaa ja liian helposti jos ryhtyis personal trainer -hommiin. Pitäähän elämässä olla haastetta, joten ei noita hommia kannata harkita. ;)

Hulkista on tulossa Personal Rainer.
Jep, sitten perustan Rainer's House -nimisen Personal Raining -firman (© Tomi) ja rahantuloa ei voi estää. :D
Tuo on ollut suunnitelmissa jo jonkin aikaa, ei vain ole aikaa moiseen projektiin juuri nyt. Keväämmällä saattaa tilanne olla parempi moista proggista varten.

Keväämmällä saattaa tilanne olla parempi moista proggista varten.

Tuohan on mielenkiintoinen proggis !

Oikein hyvä ajatus, sillä Hulkkaus- ja tämä ketju rönsyilevät jo aivan valtavasti. Eli kysyntää on jo pelkästään views:ien perusteella tarpeeksi.

Jään odottamaan innolla :thumbs:

:offtopic:
Sori :offtopic: , mutta IMO on hyvinkin kunnioitettavaa, jos joku jättää kännäämisen kokonaan kokeilematta. Sanomallasi periaatteella hiukan kärjistettynä kaikkien myös pitäisi kokeilla "miten hauskaa se piripäissään heiluminen on ja vasta sitten päättää ettei koskaan piikitä enää". Ei ole ollenkaan tyhmä ajatus oppia toisten toilailuja katsomalla. Tekee elämän helpommaksi.

Niin, olen kyllä ollut kännissä.:piis:

:offtopic: Minä en ole koskaan ollut kännissä, ja olen itse asiassa aika ylpeä siitä. Eikä minulla ole sitä mitään vastaan, että muut juovat, opiskelijabileissä yms. siitä saa tietenkin kuulla, mutta meikäläinen onkin meidän opiskelijaporukasta yksi harvoista, joka kuntoilee aktiivisesti. Ja NGV, kyllä se juomatta oleminen onnistuu hyvin, pidä vain linjasi :thumbs:

Asiaan! Olenko amatööri tms., kun en Hulkin blogin jutuista aina tajua mistä on kyse:( Toki liikkeet tiedän, mutta Hulkin lähes tieteellinen lähestyminen kehonrakennukseen saa minut totaalisesti ymmälleni...

Back
Ylös Bottom