Hulkki on kyllä aika kaukana rantapoika-kunnosta, lähes satakiloinen äijä noin tiukkana niin on kyllä ton pituisenakin iso jätkä. Ok, ei "iso" verratuna ehkä muihin kilpailijoihin, mutta yleisesti katsottuna kuitenkin. Ja tästä yleisestä näkökulmasta ei käsitykseni mukaan Hulkki hirveästi välitä, ainoa mikä ratkaisee on miltä näyttää lavalla ja kaikki toiminta on suunniteltu mahdollisimman pitkälle kehittämään kroppaa näyttääkseen lavalla paremmalta. Elämäntapana kehonrakennus. Ei se sovi kaikille.
Täällä kirjoitellaan siitä että Hulkin pitäisi sitä ja pitäisi tätä, mutta miksi? Kuka sen määrittelee mikä Hulkin mielestä on hyvä ja mukava tapa viettää aikaa? Moni, itseni mukaanlukien, toivoo ehkä jossain sisimmässään että Hulkkikin osoittaisi inhimillisiä taipumuksia, kuten dokaaminen ja deittailu (mikä on jokaisen yksityisasia, joten ymmärrän että Hulkki ei niistä paljon puhu, kuka sen tietää mikä tilanne oikeasti on) eikä aina olisi niin analyyttisen kylmä ja joustamaton noissa treeni ja syömisrutiineissaan. Silloin vois hyvällä omatunnolla perustella omia tekemisiään ja hairahduksiaan. Ja jotkut ehkä toivoo että Hulkki sortuisi vetämään anabolisia, niin voisi taas tuntea itsensä paremmaksi ja ottaa "kyl mäkin jos käyttäisin nappia, mut mä oon natu ja kuitenkin aika hyvin kehittyny"-asenteen ja sit olisi kaikki hyvin taas oman itsetunnon kohdalla. Mun mielestä Hulkki on elävä "FUCK YOU"-kyltti niille jotka marisevat että ei kehity kun ei vedä nappia ja että ei voi kehittää vitun kovaa fysiikkaa ilman horkkaa. Jos satsaa kunnolla treenamiseen ja ravintoon ja ottaa selvää asioista, ei tarvita nappeja kehittääkseen raudanlujan fysiikan. Sen on Hulkki mun mielestä osoittanut tässä vuosien varrellla.
Hulkki on, vaikka ei sitä itse myönnäkään, varmasti Suomen kovin natu. Joo, joo Hulkilla on aina nämä esimerkit niistä natuista jotka mukamas ovat kovempia, mutta en mä sitä oikein usko. Hulkki ja noi jätkät vierekkäin niin katotaan missä oikeasti mennään. Geneettinen lahjakkus on sitten eri asia ja sillä ei loppujen lopuksi ole merkitystä, vaan se miltä näyttää kun työ on tehty. Sen takiahan ymmärtääkseni Hulkki tekeekin niin saatanasti duunia.

Ja onhan Hulkkikin geneettisesti lahjakas esim. aineenvaihdunnan ja joidenkin lihasryhmien osalta.
Kiteytettynä: Hulkki vaan saa jotkut ihmiset tuntemaan itsensä paskalta, kun ei itseltä löydy samaa treeniasennetta ja omistautumista. Se "miltä voisi näyttää tai miten pitkälle voisi kehittyä" jää monella ihmisellä jossitteluasteelle.
Ainakin minulle Hulkki toimii hyvänä motivaattorina ja tietolähteenä, siitä kiitokset!
PS. hanskat alkaa näyttämään entistä kovemmilta!