Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksi naiset tuntuvat pääosin suosivan tummia miehiä?

"Pitkä, tumma ja komea" on fraasi, jota kuulee kuluneisuudestaan huolimatta paljon miesihanteista kysyttäessä.

Suomen olosuhteissa voisi ajatella, että melko vaaleisiin pohjoisen naisiin vetoaa vastakohtien viehätys ja käsittääkseni naisilla onkin miehiä vahvempi halu etsiä kumppani, jonka immuunisysteemi on itsestä poikkeava tjsp.

En silti muista montaakaan kertaa kuulleeni tummankaan naisen mainitsevan pitävänsä erityisesti vaaleista miehistä. Jos jollain on vastaus kysymykseen "Miksi naiset pitävät tummista miehistä?", toivoisin sen olevan jollain lailla tieteeseen/järkeen pohjautuva eikä "Tummat on paremman näköisiä", vaikka jokseenkin samaa mieltä olenkin.

Terveisin,

Käyttäytymispsykologiasta, evoluutiosta ja muusta hiljattain kiinnostunut

Mä tykkään ihan kaiken värisistä sekä kaljuista. Itse asiassa olen joskus ollut sitä mieltä, että tykkään vaaleista, mutta tosiaan sillä ei ole enää minkään valtakunnan merkitystä tänä päivänä. Itse olen tumma.

Voisin kuvitella, että tummassa on enemmän "väriä", mikä voi ihastuttaa monia. Esimerkiksi tummat silmäripset ja kulmakarvat ovat mukavan näköiset.

Pituus nyt taas tuo sellaisen "voimakkaamman ja miehekkäämmän" vaikutelman miehestä ja komeuskaan ei ole pahasta. Tosin liian komeaa en haluasi ottaa, jos olisi varaa valita. Enemmän tykkään sellaisista "karskin komeista" ja miehekkäistä miehistä, kuin liian "kauniista".

Naiset suosii tummaa,koska ne luulee,että niillä on isot mulkut.Tai sitten ne on kattonut liikaa MTV:tä.

Ja vitut anssi manssi,mitä tarkoitetaan kierrolla?

Nyt on osakkeet jo jotain tuottanu :lol2:

Jep, nyt tulee rahaa ovista ja ikkunoista eikä oikein tiedä mihin sitä jatkossa sijoittelis. ;)

EDITTIÄ: Siis ihan mielenkiinnosta kyselin kun kaikkia lukuja väliltä 1000-10000 euroa on näkynyt ja molemmat ääripäät tuntuu vähän uskomattomilta.

Eikös joskus ollu seiskas juttua jonku "julkkiksen" silikoneist, et ois maksanu 3500 € ... muistelisin..

E: siin on tietty työnosuus ja sit kylmästi kilohinta.. :D

Miksi naiset tuntuvat pääosin suosivan tummia miehiä? ...
En silti muista montaakaan kertaa kuulleeni tummankaan naisen mainitsevan pitävänsä erityisesti vaaleista miehistä. Jos jollain on vastaus kysymykseen "Miksi naiset pitävät tummista miehistä?", toivoisin sen olevan jollain lailla tieteeseen/järkeen pohjautuva eikä "Tummat on paremman näköisiä", vaikka jokseenkin samaa mieltä olenkin.
Ehkä vastapainoksi siitä, että miehet tykkää blondeista.

EN ole katkera. En ole. En oikeasti ole saatana.

:itku:

Tumma <3

Eikös kierto ny oo yleensä reenikierto? :sherlock:

Siis esim jos vedän kerran 3-jakoisen läpi,niin se on yksi kierto/reenikierto?

Naiset suosii tummaa,koska ne luulee,että niillä on isot mulkut.Tai sitten ne on kattonut liikaa MTV:tä.QUOTE]

Voi jösses sun kanssa...! :1: :itku: :rolleyes:

P.S. Miten se MTV tähän muuten vaikuttaa? :david:

Sä olet varmasti nainen?Kiitos kun annoit edes yhden tähden.Mitä mieltä olet muuten minun signaturesta?

Miksi naiset tuntuvat pääosin suosivan tummia miehiä?

"Pitkä, tumma ja komea" on fraasi, jota kuulee kuluneisuudestaan huolimatta paljon miesihanteista kysyttäessä.

Suomen olosuhteissa voisi ajatella, että melko vaaleisiin pohjoisen naisiin vetoaa vastakohtien viehätys ja käsittääkseni naisilla onkin miehiä vahvempi halu etsiä kumppani, jonka immuunisysteemi on itsestä poikkeava tjsp.

En ole evoluutiobiologi, mutta perstuntumalta väittäisin etteivät suomalaiset miehet ja naisetkaan ole mitenkään erityisen "pohjoisia". Täällä on alkuperäisiä ihmistyyppejä useasta osasta eurooppaa, kuten skandinaviasta, lapista, venäjältä, baltian maista kuten myös keski-euroopasta. Toki se on silmillä havaittavissa, että suomessa on enemmän vaaleita naisia ja miehiä, mutta ei se ero voi olla niin suuri että voisi yleisesti todeta että suomalaisiin naisiin vetoaa tumma mies sen takia että vastakohta viehättää.

Luulen että yleisestikin kaikkia naisia viehättää tummat miehet sen takia että biologisesti heissä on enemmän viehättäviä ja "miehekkäitä" piirteitä, kuten näkyvät kulmakarvat, kulmikkaat kasvot, näkyvä parransänki jne. Ja yleisestikin miehiä viehättää vaaleat naiset koska heissä on tyypillisesti enemmän naisellisia piirteitä.

Se että "tummat on paremman näköisiä" on tieteeseen perustuva argumentti, joskaan ei kovinkaan selvä. Ihmisen käyttäytymisessä on kyse useimmiten parinvalinnasta, ja tottakai nainen intuitiivisesti katsoessaan miehiä päättelee minkälaatuisia jälkeläisiä tuon kanssa voisi saada. Parittelukumppanin ulkonäkö on evoluution kautta muokkautunut sellaiseksi että se kertoo jotain myös geeneistä ja mahdollisista yhteisistä jälkeläisistä.

Se miksi ne miehekkäät ja naiselliset piirteet halutaan vaalia on tietenkin parinvalintakysymys, eli ne halutaan säilyttää jälkeläisille. Siten ne kertovat jotain ihmisten yleisestä kyvystä pärjätä ja olla lähellä ideaalista lajimallia.

Mitenkäs käy kun matkustaa Helsingissä matkakortilla ja tulee tarkastaja. Kortti on voimassa, mutta koska se on henkilökohtainen pitää todistaa henkilöllisyys. Jos ei sattumalta ole henkkareita mukana (kuten meikäläisellä harvase päivä) niin miten asiassa toimitaan?

Mitenkäs käy kun matkustaa Helsingissä matkakortilla ja tulee tarkastaja. Kortti on voimassa, mutta koska se on henkilökohtainen pitää todistaa henkilöllisyys. Jos ei sattumalta ole henkkareita mukana (kuten meikäläisellä harvase päivä) niin miten asiassa toimitaan?

Eipä ole ikinä ainakaan multa kysytty henkkaria, eikä edes opiskelijakorttia vaikka lippu on tietysti alennusryhmäinen. Eihän sakottaessakaan tarvitse olla, jos kykenee vaan luettelemaan vedenpitävän sosiaaliturvatunnuksen. Henkilökohtainen matkakortti on ollut mulla käytössä 2002 alkuvuodesta.

Back
Ylös Bottom