Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

^^ Kaikki sikiöt kehittyy ns. naispuoleiseks enste sitten vasta iskee kromosomit peliin.

miksi meidän kissa kuorsaa aivan saatanasti? muutenkin se röhisee niinkuin sika! Eikait kissat opi isännältään temppuja??:eek:

Pitäiskö MTV:n näkyä digiboksin kautta?
kaapelin kautta se näkyy ja eilen laitoin digiboksin niin se ei ainakaan löytänyt sitä kanavaa

miksi meidän kissa kuorsaa aivan saatanasti? muutenkin se röhisee niinkuin sika! Eikait kissat opi isännältään temppuja??:eek:

riippuu siitä, minkä merkkinen kissa teillä on. joillakin kissoilla (persialaiset, exoticit) on niin ahtaat hengitystiet ja niin pienet nenät, ettei niillä oikein happi kulje kunnolla, minkä vuoksi syntyy kuorsausta muistuttavaa ääntä. eipä sille oikein mitään voi.

Pitäiskö MTV:n näkyä digiboksin kautta?
kaapelin kautta se näkyy ja eilen laitoin digiboksin niin se ei ainakaan löytänyt sitä kanavaa

Juu ei ole digitaalisessa lähetyksessä kyseinen kanava..... Eli ei kuulukkaan näkyä.

Mistä johtuu mahan kurina ja murina? Siis yleensäkin nälästä, mutta miksi??

Mahalaukun murina:

"Mahalaukun seinämät liikkuvat lähes koko ajan. Autonominen eli tahdosta riippumaton hermosto säätelee näitä liikkeitä. Vagushermo, joka kulkee suoraan aivoista mahalaukkuun välittää impulsseja eli herätteitä mahalaukun lihaksille. Lihakset supistuvat aaltomaisesti, aallot leviävät mahalaukun yläosista sen alaosiin. Ensimmäiset supistukset alkavat, kun mahalaukku on aterian jälkeen tyhjentynyt kaikesta ravinnosta. Vatsan ”kurina” johtuu pitkään tyhjillään olleen mahalaukun voimakkaasta supistuksesta. Ruokailu lopettaa supistukset. Se johtuu nielun ja ruokatorven heijasteista eli reflekseistä, joiden vaikutuksesta mahalaukun lihakset rentoutuvat. Sen ansiosta mahalaukku voi laajentua ja ottaa vastaan ravintoa. Heti ensimmäisten ruokapalojen saavuttua mahalaukkuun supistukset alkavat uudestaan. "

by Wikipedia

Kaulasta alaspäin

Asia, mihin olen törmännyt viimeaikoina ja jota ihmettelen:
Miksi miehet luulee, että naiset eivät huomaa jos ne tuijottaa treffeillä rintoihin? Naiset huomaa sen myös silloin, kun miehet luulevat tekevänsä sen huomaamati..Tätä olen miettinyt monta kertaa. :D

Kiitti!

Yksi tyttö sanoi mulle joskus, että silloin oltiin siellä kahvilla ni sä tuijotit jatkuvasti mun rintoja. Tosiassa katoin sen käsiä ja ajattelin, et vittu ku on muijalla karvaset kädet. :lol2: Pointti on, että ette te naiset mitään huomaa, luulette vaan itsestänne ja tisseistänne liikoja.:)

Miksi miehet luulee, että naiset eivät huomaa jos ne tuijottaa treffeillä rintoihin? Naiset huomaa sen myös silloin, kun miehet luulevat tekevänsä sen huomaamati..Tätä olen miettinyt monta kertaa. :D

Kiitti!

Ei ne meitä oikeesti kiinnosta. Ihan kohteliaisuussyistä tsekkaillaan että tytöille tulee parempi mieli ja ovat tyytyväisiä kroppaansa.

Kiitti!

kyllähän niitä on pakko välillä vilkuilla.Anteeksi vaan:rolleyes:

kyllähän niitä on pakko välillä vilkuilla.Anteeksi vaan:rolleyes:

Heh,itseasiassa syy kysymykseeni oli miekkosten tahdonvoima-ja sen puute(?). Kyllä minunkin tekisi mieli tarkkailla kaikenlaisia juttuja treffeillä, mutta pystyn tietoisesti välttelemään "kiinni jämistä". :D

Hulkin salainen tyttöystävä? Mitäs NGV nyt sanoo?
WOOOOOOOOOT!??!:eek: :eek:
Noo, it can not be noooo!!! Jeps tuoha o HCbodymunkin lain numero 2302 rikkomista, eli ei saa olla salaisia tyttöystäviä. :D

Edit:

miksi krapulassa huimaa
Oma näkenys = olet katabolian syvimmässä tuonelassa ja siksi krapulassa huimaa.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom