Britney vilauttelee

No jos teidän pippeleistä ottas bileillan aikana 20 - kertaisella zoomilla kuvan ja laittas nettiin, niin tuskin sekään herättäisi naisissa reaktiota "UUH MITEN SIISTI JA ULJAS PENIS!". Minusta tuo sitäpaitsi on ihan normaalin ja nätin näköinen pinppi kuten jo sanoin.

Naisen näkökanta.. pinppi normaalia nätimpi mitä oon uimahalleissa nähny:urjo: :jahas: .. että sillee.:jahas: . Vaikkakaan sillä ulkonäöllä ei taaskaan ole mitään merkitystä sen kanssa toimiiko SE vai ei:jahas: .Veikkaus; ei toimi ku pitää näytellä tolleen julkisesti:hyper: .Sorry:nolo:

miten muuten tuosta sentin mittasesta pätkästä britneyn pillua mitä noissa kuvissa näkyy voi sanoa että se on tulehtuneen näköinen ja :urjo: ?? Ihan normi karvaton römpsä kait tuo minun mielestä on ja taas on yksi maailmankaikkeuden salaisuuksista ratkennu... britney on siis posliini :eek:

miten muuten tuosta sentin mittasesta pätkästä britneyn pillua mitä noissa kuvissa näkyy voi sanoa että se on tulehtuneen näköinen ja :urjo: ?? Ihan normi karvaton römpsä kait tuo minun mielestä on ja taas on yksi maailmankaikkeuden salaisuuksista ratkennu... britney on siis posliini :eek:

Sitä kuvaa pystyy suurentamaan

Back
Ylös Bottom