Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Hermiksen blogista:

Kipinän saliharjoitteluun sain hyvältä ystävältäni, joka vaihto-oppilasvuoden jälkeen palasi Jenkeistä Suomeen ja esitteli minulle siellä saliharjoittelun myötä komeaksi muotoutuneita reisilihaksiaan.

Hulkki kerro kuka hän on :thumbs:

Mä en antaisi, syntymäajan korkeintaan, mutta en missään tapauksessa neljää viimeistä numeroa. Mitä ne sillä tiedolla muka tekee??

Itse käytän väärennettyä henkilö-tunnusta monessa paikassa. Vittuuko niille kuuluu mikä se on.

Mm. puhelinliittymäkin oli väärällä, meinas tulla vähän ongelmia kun se kävi ilmi :D

Ostin tänään leaderin kreatiinia. Purkissa lukee, et annostus 2g per annos. Paljonkohan tuo 2g on mittana.. eli montako milli- tai desilitraa.
5 g = n. teelusikka

Tiiättekö ketään kasvissyöjä potaria. Aika paska vertaus, mutta onhan elefantitkin kasvissyöjiä ja on isoimpia elukoita heti valaiden jälkeen. Voiskohan menestyä kasvissyöjänä ja hankkia lihaa? Ei sillä, että ite oon kasvisyöjä, tuli vaan mieleen. :david:

Tiiättekö ketään kasvissyöjä potaria. Aika paska vertaus, mutta onhan elefantitkin kasvissyöjiä ja on isoimpia elukoita heti valaiden jälkeen. Voiskohan menestyä kasvissyöjänä ja hankkia lihaa? Ei sillä, että ite oon kasvisyöjä, tuli vaan mieleen. :david:

ööh.. eiköhän se johdu ihan elefanttien geenitekijöistä että ne on niiin vitun isoja..
Kasvissyöjällä ehkä hieman hankalampi hommaa kaikki proteiinit ja rasvat jne.. Tuskin voi menestyä, tai kaikkihan on mahdollista.
Eiköhän sitä voi kehittyä mutta tulokset on sitten toooooodella kovantyön takana. IMO

Mitä on se hajusuola, jota aina käytetään Aku Ankoissa mm. Roope Ankan herättämiseen pyörtymisen yhteydessä?

Mikä on tuon lirpattimen nimi ja funktio, mikä roikkuu meillä kaikilla tuolla kitalaen perällä?

Miksi saman valmistajan, saman malliset, samalla kokomerkinnöillä olevat mustat farkut ovat jossain määrin tiukemmat verrattuna vastaaviin sinisiin? johtuuko tämä mustan värin vatimasta kuumemmasta käsittelystä puuvillalle (oletan vain tarvitsevan kuumemman käsittelyn) vai onko bluejeanseihin tarvittava indigo venyttävä?

Mikä on tuon lirpattimen nimi ja funktio, mikä roikkuu meillä kaikilla tuolla kitalaen perällä?

Uvula on hieno nimi, funktiosta ei mitään hajua. Funny fact: joillakin se on kaks osanen, eli vähän kuin ylösalaisin oleva Y.

Back
Ylös Bottom