Gregg Valentino

Pitää nyt ymmärtää että kaveri sai hurjan summan dokumentin tekijältä. Hän on ainoa joka uskaltaa puhua niin tyhmiä että jokainen tietää sen vitipääksi. Synthon kädet ovat tehneet hänestä pellen. Kivaa viihdettä tuo oli ja mukava naureskella kun kaveri on jenkki niin näkee että ei kaikki siellä ole niin kovia.

Ei mun mielestä toi Gregg ihan täysin pöljä tyyppi ole, mutta onhan se suht turhan julkisuuden hakija.Dokumentti oli vain editoitu niin että saatiin Valentinostakin ihan pellen näköinen. Kirjoittaa kyl ihan hauskasti MD:ssä ja respektit saa multa varsinkin kun kertoo julkisesti kaikki mokansa ja myöntää olevansa idiootti!

Siinä nähdään. Tehdään mitä vaan melkein, kunhan saa rahaa. Eihän tämä kaveri kuitenkaan ilmaseksi kiertele rahastamassa erilaisissa dokumenteis ja ole haastateltavana ohjelmis.

Vittu sentään mitä roskaa, ehkä huonoin 4D ikinä. Mikä vitun pöllö sekin jannu oli, joka vertaili niitä actionfigureja ja lässytti bigorexiasta? ...Eikä yllättäen tosiaan sanakaan Syntholista:jahas:

Ei sanaakaan syntholista eikä mistään muustakaan aineesta. Muutenhan dokumentilla olisi voinut olla tieteellistäkin pohjaa ja ihan vahingossa. Ei, se tieteellisyys sivuutettiin kokonaan. BTW ihme, että arskasta uskallettiin mainita ja vielä kuvaakin näytettiin?

Onneksi ei mutsi kattonut tota dokkaria nimttäin olis varmana sanonut: Noniin sinun saliharrastuksesi loppui, salit ovat täynnä hormooneita kaupittelevia miehiä ja en halua sinusta tuommoista joka kuolee sydänkohtaukseen kohta.
Greg Valentino sanoi tos ohjelmassa ettei ole roinankäyttäjää joka ei olisi myynyt aineita eteenpäin ystävilleen ja salituilleen tjsp.

Onneksi ei mutsi kattonut tota dokkaria nimttäin olis varmana sanonut: Noniin sinun saliharrastuksesi loppui, salit ovat täynnä hormooneita kaupittelevia miehiä ja en halua sinusta tuommoista joka kuolee sydänkohtaukseen kohta.
Greg Valentino sanoi tos ohjelmassa ettei ole roinankäyttäjää joka ei olisi myynyt aineita eteenpäin ystävilleen ja salituilleen tjsp.

Onneksi varmaan monen vanhemmat katsoivat;).. minä en ainakaan välttynyt siltä;) Nimittäin satuin hyvään saumaan tulemaan salilta tossa ennen dokkaria ja vetelin palkkaria naamaa keittiössä. Puhetyyli oli kutakuinkin tuo mitä mainitsit:curs:

tää on kyllä se pahin läppä ikinä, jätkät varmaan edes käyneet salilla:

148ty.jpg

Jep, ja sydäristäkin muistutettiin sentään:jahas:
ei kai arskalla mitään sydäriä oo koskaan ollut, ainakaan en ole koskaan moista kuullut. joskus muistan lukeneeni että arskalla olis ollut jotain läppä vikaa tai vastaavaa joka olisi korjattu leikkauksella +50vuotiaana ja että tuo vika olisi synnynnäinen.

Järkyttävää kuraa koko dokkari. Paras oli se roinaguru, joka oli saanu jotain ihmeellistä dieettikamaa nimeltä GHB (eli gammaa). Toihan nyt luokitellaan jo huumeeksi ja mun tietojen mukaan ei se pahemmin rasvoja polttele. Kaveri vetää gammaöverit ja lähtee ajaa autolla..pitäis ampua tollaset.

GHB nostaa tilapäisesti kasvuhormonitasoja ja se toimii unilääkkenä. Mä oon ymmärtäny, et bodarit on ainakin ennen kiskonu tota illalla ennen nukkumaanmenoa..ja kiskoo jotkut varmaan vieläkin.

tää on kyllä se pahin läppä ikinä, jätkät varmaan edes käyneet salilla:

148ty.jpg

Hehee, noi jäbäthän on kun ihan suoraan Jonegh:in sigusta:

SUOMI24 ,disco boy:
"Tavoittena on PELKÄT 50cm hauikset (nyt 32,5cm). Mitään muuta en halua." :hyper: :hyper: :hyper:

Ja eikun tuumasta toimeen...

pitäis ampua tollaset.

Ikävä kyllä Valentinosta tuollainen kävi mielessä...

Tänään tulin töihin ja arvasin,että joudun tätä paskaohjelmaa selittelemään.Juuri tuli kaveri kertoon,että menny Valentinolla steroidien kanssa vähän hommat lapasesta.Kerroin siinä sit aineesta nimeltä synthol ja siitä käsittämättömästä seikasta,ettei ohjelmassa siitä mitään mainittu.Vaikka henkilökohtaista tarvetta mulla ei ole steroidien käyttöä/käyttäjiä puolustella,niin kyllä tässä vedettiin taas koko kehonrakennus varmasti tasostakin riippumatta tavallisten ihmisten silmissä niin alas kun voi...:curs:
Miten tällaista paskaa voidaan dokumenttina esittää,kun ei ollut muutamasta asiavirheestä kyse,vaan totaalisesta paskapuheesta...:curs:

Valentinon reenit on niin perseestä, ettei voi kun tuntea myötähäpeää.

Öhhh... eiköhän toi Valentino kuitenkin tiedä treenaamisesta aika paljon enemmän kuin sinä & minä + 99% tava salillakävijöistä.

Dokumentti oli kyllä hirveetä propagandaa. Joka väliin oli leikattu kauhuelokuvamaisia pätkiä jostain neuloista ja ammattilaisista lavalla. Roinasta tehtiin oikein kunnon mörkö, joka tuhoaa sisäelimet ja aheuttaa varman sydärin. Lisäksi muistettiin painottaa, että jokainen kehonrakentaja on varmasti vetänyt tai tulee ainakin vetämään.

Ja sen brittiteini oli niin säälittävä tapaus. Haluaa mr. Olympiaksi, ei taida kyllä lahjat riittää sinne asti vaikka roinaisi maailman tappiin asti. Se tyyppi ei ole varmaan koskaan nähnyt vaikka Cutlerin nuoruuskuvia.

Itse Valentino oli aika sympaattinen tyyppi, sellainen säälittävä kääpiö jolla oli silmätkin eriväriset.

Dokumentille: :david: :david: :david: :david: :david: /:5:

Öhhh... eiköhän toi Valentino kuitenkin tiedä treenaamisesta aika paljon enemmän kuin sinä & minä + 99% tava salillakävijöistä.

Juu, ihan varmasti tietää, en minä sitä sano. Tarkoitin lähinnä niitä Valentinon reenejä, jossa se vääntää habaa oljyt löllyen. Lihasta kun ei hirveesti välttämättä ole mutta rullamitta kyllä venyy. Vaikka Valentino puhuukin avoimesti roinaamisestaan, se olis voinut puhua tossa dokkarissa siitä, että habat ei oo saatu roinalla+reenillä vaan syntholilla, jolla ei oo reenin kanssa mitään tekemistä.

Back
Ylös Bottom