CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

En mä nyt sentään mitään maailmanvalloitusta tarkkoittanut, vaan jotain sellaista hauskaa unelmaa.
No eiköhän ainakin niitä hurreja käydä jossain vaiheessa ennen kisauran päättymistä perseelle potkimassa, ei siinä mitään unelmaa ole :D
Eikä sitäkään tiedä että saatat joskus näyttää onnelliselta kynäniskalta Layne Nortonin vieressä lavalla 2 tai 3x:D
WTF? Nyt meni jo vähän ohi... :lol2:

No eiköhän ainakin niitä hurreja käydä jossain vaiheessa ennen kisauran päättymistä perseelle potkimassa, ei siinä mitään unelmaa ole
Juu, juu.. vastasinkin vaan sun "maailmanvalloitukseen". Ruotsi ja muut pohjoismaat nyt olis oikeesti kiva käydä kisaamassa
:DWTF? Nyt meni jo vähän ohi... :lol2:
Heh, tuli vaan mielikuva kuinka onnellinen olisit jos pääsisit Laynen kanssa samalle lavalle:D ( siis joksus 10v. päästä) . No se oli vaan hölmö aamuyön heitto...

Verrattaessa meiän sarjapainoja saman ikäsinä, nii epäilen etten hirveästi sua edellä ole. Jossain tietyssä liikkeissä voi eroa tulla mun hyväks, mutta esim reisiliikkeet häviän poikkeuksetta :)

Kyllä sie oot ihan omassa kastissa :). tosin reisi liikkeissä hulkki saattaa viedä.

Hulkki sanoi:
NGV istuu koneella ja tykittää refreshiä aamusta iltaan:lol2:
No voihan räkä, menit sitten paljastamaan meikän salaisuuden ja iltojeni ainuan huvin treenin ohella.:jahas: ..... :lol2:

Treenaamista rakastan, ja Hulkistahan se treeni-ilo pursuaa kilometrin päähän.
Hmm taisi muuten koko Suomi aistia meikän treeni riemun, kun Hulkin kanssa sitä volyymi jumppaa tehtii. :D

Olishan se kiva sattua Hulksterin kanssa samalle kisalavalle
Joo tuo olisi todella kova juttu, Teme ja Hulkki samalla lavalla vetämässä posedownia ja ottamassa mittaa toisistaan, mutta mullahan siinä ois silmät ristissä ku ei tietäisi kumpaa kannustaisi ja kumman haluaisin voittavan, ristiriitainen tilanne, noh tuomarit murehtikoon sijotuksista. Niin joo kannataa sitten varata korva tulpat messiis jos joskus Teme ja Hulkki kohtaavat lavalla.

Vaikka en ole homo, niin pakko sanoa, että kova on kunto:rock: :worship: :kuola: :piis:

HAHAHA!!!!Vähän repeen(rupeen nauraan)näille kommenteille, että hulkki on kovassa kunnossa!:D Niin siis Aerobinen vai lihas vai sali kunto hänellä on hyvä?

Salikunto/lihaskunto häl on ihan huippu mutta vois kertoa niinkun mikä kunnon osa alue on hyvä jne yleisesti kun sanotaan jota kuta hyvä kuntoiseksi.Oikeastaan Kunto tarkottaa Aerobista/kestävyys kuntoo...:D

HAHAHA!!!!Vähän repeen(rupeen nauraan)näille kommenteille, että hulkki on kovassa kunnossa!:D Niin siis Aerobinen vai lihas vai sali kunto hänellä on hyvä?

Salikunto/lihaskunto häl on ihan huippu mutta vois kertoa niinkun mikä kunnon osa alue on hyvä jne yleisesti kun sanotaan jota kuta hyvä kuntoiseksi.Oikeastaan Kunto tarkottaa Aerobista/kestävyys kuntoo...:D
:lol2:

Kyseessä kehonrakennukseen/voimailuun painottunut foorumi joten ''hyvin'' todennäköisesti termillä 'kunto' tarkoitetaan lihaskuntoa kehonrakennus mittakaavassa, tai voimanosto tms voimailulajin näkökulmasta. Ja kun kyseessä on hulkki, niin ei pitäs olla epäselvää mistä kunnosta on kyse. No, päivänselviä asioita...

Hulkilla taitaa kyllä aerobinen kuntokin ihan ok, ainakin blogista päätellen hulkki tekee hirveän määrän pitkiä sarjoja lyhyessä ajassa jopa jalkatreeneissä.:worship:

Hulkilla taitaa kyllä aerobinen kuntokin ihan ok, ainakin blogista päätellen hulkki tekee hirveän määrän pitkiä sarjoja lyhyessä ajassa jopa jalkatreeneissä.:worship:
Joo yhdessä "kevyessä" volyymi jumpassa olin mukana ja kyllä siinä miestä syötii sillä pienelläkin volyymilla, pitää joskus tehdä tuommoista volyymi jumppaa se on hauskaa ja pumppi mieletön.

hurja92 sanoi:
Mistä sulle tuli mieleen, että täällä joku potaus foorumilla tarkoitetaan tämmöistä aerobista kuntoa? Mä oon urpo sieltä parhaimasta päästä eikä oo mulle vilahtanu tämmöstä, noh welcome to club brother.:D

Back
Ylös Bottom