Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Eipä mulla tollast oo ollu sitte ala-aste vuosien.

Itse en muista ala-aste aikaa niin hyvin noilta osin. Mutta miten olet välttynyt? Oletan että sinun ala-aste ajasta on jo kotvan. Siis oletko pystynyt ala-asteen jälkeen ylläpitämään jatkuvasti tarkkaa hygieeniaa?

Möhnän nimi on "smegma".

Onko tuo ihan virallinen lääketieteellinen termi. Kysyn kuitenkin edelleen mistä tuo muodostuu ja miksi?

Vastatkaa myös kysymykseen: Onko tämä riittävän tyhmä kysymys tähän treidiin?

EDIT:

that can accumulate under the foreskin of males and within the female vulva area, with a characteristic strong odor and taste.

Enpä huomannut tuota "linkkiä". No tuo selventää asiaa. Haju ja maku liittyy näköjään saumattomasti yhteen. Tuosta mausta miesten kohdalla ei ole kokemuksia, mutta joku nainen/ tai mieskin voi kommentoida paremmin.

:offtopic:
Naisten kohdalla haju tai maku ei ole häirinnyt. Päin vaston se sytyttää enemmänkin jonkin.... no tää on tosi :offtopic:

Siinä muuten tosi HC bodareille mittari. Sitten kun edes tuota ei muodostu vaikkei kävisi edes suihkussa niin sitten rasva prosentti on kunnolla alhaalla. Edellä mainitun linkin mukaan muodostumiseen nimittäin tarvitaan ihossa luontaisesti olevaa öljyä.

öljy ----> rasvaa rasva ----> läskiä...

Itse en muista ala-aste aikaa niin hyvin noilta osin. Mutta miten olet välttynyt? Oletan että sinun ala-aste ajasta on jo kotvan. Siis oletko pystynyt ala-asteen jälkeen ylläpitämään jatkuvasti tarkkaa hygieeniaa?

Muistan tämän juuri sen takia, että ala-aste vuosien jälkeen sitä ei ole ollut =/ En ole mielestäni mitenkään ERITYISEN tarkkaa hygieniaa pitänyt, sitä ei ole vain tullut enkä sitä kaipaa.

Muistan tämän juuri sen takia, että ala-aste vuosien jälkeen sitä ei ole ollut =/ En ole mielestäni mitenkään ERITYISEN tarkkaa hygieniaa pitänyt, sitä ei ole vain tullut enkä sitä kaipaa.

Täytyy koittaa ja oilsi kiva selvittää onko tämä todella vain ala-aste iässä yleisesti esiintyvää ja minulla jostain syystä myös aikuis iässä. Onko tämä noin yleensä kaikilla vain lapsuus/varhaisnuoruuden ilmiö. Liittyykö jotenkin murrosikään tms...

Muistan tämän juuri sen takia, että ala-aste vuosien jälkeen sitä ei ole ollut

Edellä yksi joka ei varmuudella havainnut ilmiötä ala-asteen jälkeen joten asiassa lienee ilmiselviä eroavaisuuksia.

Onko tämä noin yleensä kaikilla vain lapsuus/varhaisnuoruuden ilmiö. Liittyykö jotenkin murrosikään tms...

Epäilemättä aika pitkälti liittyy murrosiän aineenvaihdunnallisiin erikoisuuksiin. Mutta kyllä sitä aikuisenakin tulee. Aikuisena sitä piliään ehkä pesee kuitenkin hiukan suuremmalla hartaudella, eikä töhnä ehdi muuttua näkyväksi.

-k

Epäilemättä aika pitkälti liittyy murrosiän aineenvaihdunnallisiin erikoisuuksiin.

Aineen vaihduntaan... onkohan asia varma. Kyllä lapin vaelluksilla, kertausharjoituksissa ym sitä tuntuu kuitenkin kertyvän. Onkohan minun aineenvaihdunta jotenkin poikkeava.

Aineen vaihduntaan... onkohan asia varma. Kyllä lapin vaelluksilla, kertausharjoituksissa ym sitä tuntuu kuitenkin kertyvän. Onkohan minun aineenvaihdunta jotenkin poikkeava.

Varmaan aika paljon vaikuttaa "munat vaahdossa" rehkiminen ilman mahdollisuutta peseytyä. Kakaranahan sitä kohkas koko päivän ja pesi sitten illalla. Nykyään käy joka hikoilun jälkeen suihkussa.

Jokohan riittäis tämä aihe, tuskin me tästä mitään uutta saadaan selville.

-k

Jokohan riittäis tämä aihe, tuskin me tästä mitään uutta saadaan selville.

Joku threidi pitäisi olla tyhmillekkin kysymyksille ja niiden puinnille...

Kysyinkin aikaisemmin onko tämä riittävän tyhmä kysymys mutta kysyn nyt uudelleen onko tämä kenties liian tyhmä kysymys tähän threidiin...

Muutin tossa syksyllä broidin luokse asumaan (vuokrakämppä), kun toinen broidi muutti sieltä pois. Nyt kun ruvettiin kirjoja vaihtamaan, niin isännöitsijä sanoi, että lähtenyt veli irtisanoo sopimuksensa ja mä sitten haen ihan normaalilla asuntohaulla tähän tiettyyn asuntoon. Pari viikkoa sitten tehtiin näin ja perjantaina soittelin isännöitsijälle, kun mitään ei kuulunut. Nyt sitten joku toinen eukko sano, että kun broidit oli tehnyt sopimuksen asunnosta kahdestaan, niin nyt mun olisi helpompi vaan mennä asuntoon alivuokralaiseksi asuntoon ja toimittaa kopio alivuokralaissopimuksesta, jonka kuulemma saisi suomalaisesta kirjakaupasta n. 0,80 €:lla. No sieltä sai vuokralaissopimuksen asuntohuonesitoa varten 2,20 €:lla.
Eli onnistuuko alivuokralaissopimuksen tekeminen kyseisellä paperilla ja minkälainen kopio siitä pitää lähettää isännöitsijälle (varmaan ihan kopiokone-kopio riittää, koska lomakkeessa on osiot vain vuokranantajalle, eli broidille ja vuokralaiselle, eli mulle)?
Toiseksi eikö muka kyseisiä lomakkeita olisi saanut printattua netistä?

Siis miksi hitossa saksassa ei opeteta englannin kieltä. Pari kertaa olen joutunut huonolla saksan-osaamisellani tulkkaamaan saksaa. Ihan naurettavaa jos Deutche Bankissa olevat asiakaspelveluhenkilöt eivät osaa englantia *heristää nyrkkirautaansa*

Ps. Pixxass:n kanssa ongelmia!

Talvitakista on vetoketju särki. Missäpäin pääkaupunkiseutua sen voi korjauttaa?

Kaikissa kaupungeissa on kotiompelijoita eli akkoja jotka ompelevat mitä tahansa kotonaan ja usein ilman kuittia ja HALVALLA. Missä niiden ilmoituksia on niin en osaa sanoa. Jossain rivarissa tms..

Vaivaaaa... minkä takia elokuvien tekijänoikeus teksteissä aina mainitaan erikseen, että elokuvaa ei saa näyttää öljynporauslautoilla. Olenko jäänyt jostain paitsi vai onko öljynporauslautoissa jotain erityistä vai onko siellä vain sellaisia ihmisiä joilla nimenomaan olisi aikaa katsoa väärällä tavalla hankittuja elokuvia tms.

Sama kysymys mutta koskien vankiloita. Siis katsellaanko vankilassa leffoja niin paljon, että siitä voisi koitua tuotantoyhtiöille oikeasti haittaa jos vangit jollain ihmeen tavalla porukalla katsoisivat elokuvan joka on hankittu yhden talouden käyttöön citymarketista.

Jos John McClane ja Martin Riggs taistelisi tyhjässä pilvenpiirtäjässä, kumpi voittaisi?

Niin mäkin sen vähän ajattelin, lopussa Riggs olisi hakannut judolla McClanen ihan remonttiin mutta Johnilla olisi munissa teipattuna yksi luoti jolla se teloittaa Riggsin, jihuu!

Miksi helvetissä oopperalaulajat on Tarja Turusta lukuunottamatta prkleen isoja? Siis ihan puhtaita lihapullia :D

Miksi helvetissä oopperalaulajat on Tarja Turusta lukuunottamatta prkleen isoja? Siis ihan puhtaita lihapullia :D

Raamikkaat tai ainakin mahakkaat oopperalaulajat
Pavarotti ja monet muut kuuluisat laulajat ovat lihavia. Vaikuttavatko liikakilot lauluun?

Vain osalla miespuolisista oopperalaulajista on yhtä muhkea olemus kuin Luciano Pavarottilla. Esimerkiksi José Carreras, joka on hänen kollegansa Kolme tenoria -ryhmässä, on vain 170 cm pitkä ja solakkavartaloinen. Lihavuudesta lienee oopperalaulajan työssä sinänsä enemmän haittaa kuin hyötyä. Sen sijaan hyvästä kunnosta, lihasvoimasta ja vahvoista, tilavista keuhkoista on laulajalle kiistatta etua. Ammattimainen laulaminen on teknisesti hyvin vaativaa ja edellyttää niin fyysisten kuin psyykkistenkin voimavarojen tehokasta hyödyntämistä. Jotkut laulupedagogit ovat tosin sitä mieltä, että kurkunpäätä ympäröivän rasvakudoksen määrä vaikuttaa äänen laatuun ja vieläpä niin, että mitä enemmän rasvaa on, sitä paremmalta lauluääni kuulostaa. Kyse on pitkälti makuasiasta. Käsitystä on vaikeaa osoittaa oikeaksi tai vääräksi. Fyysinen koko tuskin määrää, miten hyviä tuloksia laulaja voi saavuttaa. Jos luontaiset edellytykset ovat olemassa, oikein toteutetulla harjoittelulla ääni on 'kypsytettävissä' korvia hiveleväksi, olipa laulaja miten pieni tahansa.

http://www.tieteenkuvalehti.com/Crosslink.jsp?d=157&a=1219&id=7856_6

Eli ilmeisesti lihavat vain tykkää ruuasta enemmän..? :)

Back
Ylös Bottom