Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu kohta irtisanon salikortin ja alan lihoamaan sohvalla, ei ole vitun vittu yhtään treeniä ettei jotain mene hajalle/ tule kiputiloja jännityksiä siitä mikä paikka tässä nyt levisi.
Muutama viikko sitten tulehtui rintalihas, sitten tuli kipuja polveen niin että portaissa on yhtä tuskaa ja eiköhän tänään vitun vittu pitänyt söhrätä kyykätessä jotain niin että tanko tippui painoineen jokusen sentin tuohon ylimmän niskanikaman päälle ja vasemmalle hartialle. Nyt ei pää käänny vasuriin ilman kohtuullista kipua ja huomenna tämä vasta jomottaakin.
Saa nähdä mitä nukkumisesta tulee, huoh 5tunnin päästä pitäisi olla töissä.

Onni onnettomuudessa oli että olin vasta lämmittelemässä eli tangossa ei ollut kuin 30kg painoa. mutta ei se silti ihan älyttömän mukavalta niskaan pamahtaessaan tunnu. Sekunnin huolestuminen:nytkö sattui pahasti jo ehti tulemaan ennen kun tajusin että pystyssä ollaan ja raajat toiminnassa.

Vittu mä siirryn vesijumppaan pois näistä vaarallisista harrastuksista tosin mun tuurilla meinaan hukkua sinnekkin.

Vituttaa jälleen alkanut jokavuotinen jouluhössötys. Pakkiksellakin on yleisessä keskustelussa varmaan viisi ketjua jo aiheesta ekalla sivulla. On se niin mahottoman hieno juttu tuo joulu että kannattaa uhrata 15% elämästä sen hehkuttamiseen ja odottamiseen.

Vituttaa, kun talven " yllätys tulon" jälkeen tipahtelee töissä pieniä ja hiukan isompia pommeja syliin lähes päivittäin!

Ois jo kesä :(

Vituttaa ku pientä oravaa. Kauan suunniteltu ulkomaanmatka peruuntui 3 vkoa ennen lähtöä kun toinen osapuoli ei saakaan pitää lomaansa. Kiitos eu-kokous ja sisäministeriö :curs:

Ja tänään tappelemaan maksettuja rahoja takaisin matkatoimistolta...

Minkä takia pitää ruveta kerjäämään ongelmia ja repimään vanhoja haavoja auki silloin kun kaikki on kunnossa?
Miks on niin vaikeeta nauttia siitä että ei ole muita ongelmia kuin koulujutut, vaan pitää lähteä koettelemaan omien kavereitten sietokykyä ja katsomaan missävaiheessa menee välit poikki?
Että mä vihaan tätä vuodenaikaa!!!

lämpötila +4 ja lumet sulaa hyvää vauhtia..:(

Vielä kun lämpenee 16 astetta niin tuolla pystyy liikkumaankin!!
Vituttaa kun alaselkä meni jumiin äsken. Taitaa olla parasta opetella venyttelemään kun viime aikoina tehnyt selkä pikku temppuja välillä.

Väsyttää, väsyttää ja väsyttää.

Kai se on tää ilma ja harmaus, mutta silti ärsyttää. Vaikka kuin yrittäs nukkua mahdollisimman
paljon, syödä hyvin ja ottaa vitamiinia yms, niin silti vaan silmät menis kiinni ja voisi olla koko
ajan nukkumassa. Ja koska väsyttää, niin eipä koulukaan erityisemmin jaksa kiinnostaa.:jahas: :zzzz:

Töissä olen. mikään ei kiinnosta, olis ihan vitusti hommaa mutta kun ei vaan kiinnosta..... väsyttää ja ärsyttää pienetkin asiat.... olen siis vielä kaiken lisäksi kiukkunen kusipääkin.

Tuli Reikä Protskupussiin Ja Aina Kun Siitä Kaataa, Niin Samalla Lentää Ilmaan Ja Ympärilattiaa, Ei Siis Mikään Iso Tai Näkyvä Reikä Ole, Mutta Haittaa Kuitenkin
Pitäis Varmaan Heittää Noi Johonkin Muuhun Astiaan

Vaikka tuo saattaa näyttää sinun silmiin hienolta tavalta kirjoittaa niin se ei ole sitä.

Vituttaa eilinen tilastotieteen tunti. Ilmeni, että tiedän aiheesta enemmän kuin opettaja, silti siellä on vaan kökötettävä. :jahas: Tänään sitten toinen urpoilu oppitunti edessä. Tän ku oisin tiennyt, olisin mennyt jo nyt syksyllä sinne työharjoitteluun, mutta kun ei niin ei. Hyväpä se nyt on jossitella. En tiedä yhtään nyt, että miten nämä loput opinnot tekisin. Pitäs varmaan käydä opolla, mutta siitä nyt ei ole ennenkään ollut mitään hyötyä... Nyyh...
Tänään olisi pitänyt soitella mahdollisiin harjoittelupaikkoihin, mutta eipä siitäkään tullut mitään, kun tänne kokoontui joku v*tun sukukokous! Siis kyllä ärsyttää, yölläkään en saanut nukuttua kun piti tottakai luonnollisesti ryypiskellä. Ja välillä tietty huudella "Missukkaaaa, otatko paukun, tuu sääkin tänne iltaa istumaan!!11!" EVVK.

Ja paljon muuta.

Kahden kuukauden palkat ja matkakorvaukset saamatta eikä edes palkkakuitteja kuulu.

Uutta duunipaikkaa ei tunnu irtoavan tämmöiselle mistään.

Tuli Reikä Protskupussiin Ja Aina Kun Siitä Kaataa, Niin Samalla Lentää Ilmaan Ja Ympärilattiaa, Ei Siis Mikään Iso Tai Näkyvä Reikä Ole, Mutta Haittaa Kuitenkin
Pitäis Varmaan Heittää Noi Johonkin Muuhun Astiaan

Jos se reikä on kerran pieni, eikö sitä voi teipata? Siinä se pölinä vasta on kun alat kippailla jonnekin muualle niitä jauhoja.

Back
Ylös Bottom