CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Täytyy vielä sanoa, että pidemmästä miehestä sitä painoa lähtee vielä enemmän kuin lyhyestä. Siis ei suuhteellisesti mitattuna vaan kiloina mitattuna. Esim. tuosta Hulkin kuvasta josta hän vielä pudotti sen 10 kiloa, niin ei tarviis 170 senttisen pudottaa sitä kymppiä. Tämä siis jos 170 senttinen kaveri ja 190 senttinen kaveri on samassa kireydessä vertailtavana.

Tämä oli myös hyvä pointti. Mutta ei silti muuta sitä totuutta, että joku perus rantakunto on vielä saatanan kaukana kisakunnosa ja painoa lähtee helposti 15 kiloa ja ylikin kun tosta lähdetään kisakuntoon vetämään. Hulkkikaan kun ei ole koskaan ollut isoissa rasvoissa ja silti tiputetaan tollasia lukemia, niin jokainen voi kohdallaan miettiä paljonko painosta lähtis jos kisakuntoon vetäisi. Kertauksena vielä, oma paino olisi varmaan kutosella alkava ja olen 175 pitkä, että tässä näkee miten helvetin pitkä matka sitä on esim. meikäläisellä johonkin Classic bb kuntoon.

Mutta Boosman GP:n seitsemättä sijaa en ole vieläkään saavuttanut :D

Oikeasti, kun Teemu pääsisi edestäkin (vatsa ja etureidet) kireäksi, olisi Antikainenkin lyhyen sarjan puolella jo tiukilla. Sen verran paksua lihasta tuollakin geenifriikillä kuitenkin on, se viimeinen silaus on vain jäänyt tähän saakka uupumaan.

Noh,noh,noh älähän nyt liioittele! Antikaisen Mika ehtii jo eläkkeelle kisailusta enne kuin hänen kuntoonsa pääsen. Kyllä tässä on kyse myös siitä rakenteesta...

Suuri osa niistä viimeisistä lähtevistä kiloista kisakuntoon pyrittäessä tulee nesteistä ja tässä on varmasti myös paljon eroja. Eli toiset on kauttaaltaan kuivemmassa kunnossa kuin toiset. Näillä nesteisemmillä tyypeillä sitä painoakin lähtee luonnollisesti enemmän koska nestettä lähtee enemmän. Hankala on yleistää tuota painon tippumista kaikkiin kisailijoihin ja myöskin jääkiekon pelaajiin :) Tosi moni asia kuitenkin näihin vaikuttaa kuten kreatiinin käyttö, suolan käyttö... Hulkki vois itse valaista enemmän.

Tarkoitukseni ei ole missään tapauksessa yleistää, lähinnä tuoda esiin sitä seikkaa että miten paljon perus kireästä kunnosta on matkaa lavakuntoon (kehonpainona mitattuna siis) ja etenkin jos kunto no tyyliin hädintuskin näkyy ylimmät vatsapalat.

Hulkin pitää varautua että ensi kuussa tulee Weider sopimus ja kunnon provikat kaikista Flex-magasiiniin tulevista kuvista. :rock:

Hei, uusimmassa BODY lehdessä on "seuraava numero" kohta, josta tämä tieto löytyy. Samainen tieto löytyy BODY lehden nettisaitilta:

http://www.bodylehti.fi/seuraavanumero.jsp

Henkilökuvissa superkova Jerry Ossi, Utti "Hulkki" Hietala, BF-overall voittaja Tarja Vähäkuopus ja ensimmäisen Classic Gymin avaava Nora Yrjölä

ja Salomaa, enköhän mä tiedä:lol2:

No voi perkele, mielestäni tsekkasin kyllä tuon Body-lehden saitin, mitään kuitenkaan löytämättä... :jahas:

Kehuit hulkki blogissasi vipuvarsi jalkalaitteita, mitä mieltä olet onko tuo vipuvarsi prässi normaalia jalkaprässiä parempi? itse en tykkää tosta vipuvarsiprässistä.

mitä mieltä olet onko tuo vipuvarsi prässi normaalia jalkaprässiä parempi? itse en tykkää tosta vipuvarsiprässistä.
Riippuu varmasti hyvin pitkälti välityksistä; itselleni tuo jalan ojennusta kohden voimistuva vastuskäyrä vipuvarsiprässissä toimii paljon paremmin kuin normiprässin tasainen vastus, joka käytännössä siis tarkoittaa että "raskain" kohta on ala-asennossa. Yleisesti ottaen vipuvarsijalkalaitteet ovat aina sopineet minulle paremmin kuin normaalit kelkkakoneet.

Minkälainen se vipuvarsietukyykkykone on? Onko se yhtään samanlainen masiina jossa Markus Rühl teki etukyykkyä siinä Made in Germany leffassa jos on niin varmasti on kokeilemisen arvoinen vempele.

Edit: Niin joo täällä sitten odotellaan 14.12 päivää ku ei ois mulla väliä.

Edit2: Sitä vielä piti kysästä, että teit T-kulmista ilman semmoista kahvaa, onko se helpompaa ilman vai alatalja kahvalla? Itse oon tehny alatalja kahvalla, mutta jos se on helpolpaa tehdä ilman niin ei muuta ku kahva tuonelaan mistä se tulikin.

Miltäs se kunto nyt näyttää kun oot ainakin kunnolla hiilaria ja energiaa saanu koneeseen?
Kunto näyttää yhtä paskalta kuin aina ennenkin. :D
Onko lihakset täydemmät kuin kilpailuissa?
No toivottavasti, on painoa kuitenkin tullut lisää sellainen 3 kiloa.

Kovavolyymisia treenejä on kyllä nyt huomattavasti helpompi vetää läpi, kuin dieetin viimeisillä viikoilla. Eli on niistä kaloreista ainakin jotain hyötyä, vaikka kaikki meneekin väistämättä vyötärölle. ;)

painoa kuitenkin tullut lisää sellainen 3 kiloa.

Siis voisitko selventää miten olet saanut pysymään painon kurissa? Eikö nesteet jo nosta painoa kisojen jälkeen useamman kilon?! Vai mistä päivästä paino on noussut 3kg? Mä en käsitä :taulapää:

Back
Ylös Bottom