Jackass Number Two (2006)

ite nauroin hulluna sille missä oli se lappu siinä seinässä ja sitten kun ne luki sitä pikku tekstiä niin sieltä pamahti se nyrkkeilyhanska

no nih,nyt on tämäkin ihme nähty.jaa että oliko hyvä?oli. vielä parempi kuin ykkönen. ja ykkönenkin oli ihan vitun hyvä.ei auta,olen sanaton tämän tyhmyyden edessä. :5:

ite nauroin hulluna sille missä oli se lappu siinä seinässä ja sitten kun ne luki sitä pikku tekstiä niin sieltä pamahti se nyrkkeilyhanska
Tää oli mun mielestä leffan hauskin kohta. Mun huumorintajuun ei mee oikeen nää jossa jää elinikäsiä jälkiä jne, vaikka kyllähän pojat kunnon korvauksen niistä saakin. Muutenki tuntuu että noi sekoilupätkät rupee olemaan aika pitkälti nähtyjä...
:3:

Paljon parempi kun ykkönen! Sai nauraa ihan hulluna tälle. Pari stunttia meni yli mun käsityksen hauskasta muuten aivan loistavaa viihdettä!

Leffan kipein stuntti oli kun Margeraa poltettiin merkitsemisraudalla kankkuun ja kaiken lisäks se raudan hieno kuvio meni ihan vituilleen ja niitä tuli sen perseeseen joku 6 kappaletta. Sit kun se näytti sitä viel vanhemmilleen niin voi jumalauta kun se näytti pahalta. :urjo: Mikäköhän sai Bamin tekemään tollasen tempun?

Back
Ylös Bottom