Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mitä laittaa päälle teatteriin mentäessä? Kävin joskus kakarana viimeks enkä muista.. :arvi:

Riippuu hieman mihin menee ja onko esim. ensi-ilta tms. Perus siistit vaatteet eikä mitään verkkareita niin luulisi riittävän. Joku pikkutakki + kauluspaita + siistit housut ja nahkakengät niin riittää jo ensi-iltaankin Kansallisteatterissa.

Onko Turun kupittaan cittarin parkkihallissa lämpöasteita?? :D

[Quote:
Originally Posted by Dobermann
Miten pankkikortilla tankkaaminen toimii kylmäaseman automaatilla?

Eli kun lopettaa tankkaamisen miten se katkaisee sen ettei seuraava voi tankata samaan piikkiin. Pitääkö siitä ottaa joku kuitti tmv. Vai riittääkö, että laittaa letkun telineeseen niin se katkeaa automaattisesti?

nimimerkki käteisellä tankkaava Quote]

Riittää et laitat letkun takas telineeseen.

Tästähän tuli jossain karpon ohjelmassa tai vastaavassa tänä vuonna, että joillain asemilla oli käyny vahinkoja jos ei ollu ottanu kuittia tankkauksen jälkeen.. eli takana tuleva oli päässy tankkaamaan samaan laskuun.. :rock:

Tosin varmaan sen ohjelman jälkeen se vika korjattu :D

Onko Turun kupittaan cittarin parkkihallissa lämpöasteita?? :D

Itse itselle vastaan.. ihan helvetin kuumahan siel oli :hyper:

ps. auto sulamassa siel :D

Onko tää nyt sitten tyhmä kyssäri vai ei? Ainakin tuntui tyhmältä perustaa oma threadi tätä varten.

Onko Tampereen Teknillisen Yliopiston Festian tiloissa, tai siinä vieressä urheiluhallilla (mikä se nyt taas olikaan) opiskelijoiden käyttöön mikroaaltouunia?

Talvitakista on vetoketju särki. Missäpäin pääkaupunkiseutua sen voi korjauttaa?

Tyttöystävä, äiti tai muu naispuolinen henkilö. Kaupunginosalla ei väliä.

Tyttöystävä, äiti tai muu naispuolinen henkilö. Kaupunginosalla ei väliä.
Ei siitä tule lasta eikä paskaa. Mä en mun gore-tex-mussukkaani anna amatöörin hoiviin. Mä voin ihan oikeasti maksaa siitä, että saan takin käyttökuntoon enkä "sinnepäin". Voin kyllä itsekin korjata sen samalla laadulla millä nämä yläasteen käsityötutkinnon suorittaneet naisimmeiset korjaavat.

Tilanne on nyt se, että pitäisi päästä käymään Helsingin keskustassa ratikalla, mutta matkakortti, jossa on vielä aikaa jäljellä, jäi porukoitten luo viikonloppuna. Jos nyt hyppään ratikkaan ja tarkastaja tulee ja antaa tarkastusmaksun, niin saako sen kumottua jollain valituksella, jos minulla on myöhemmin esittää tuo henkilökohtainen matkakortti, jonka kaudesta on siis kuititkin tallella.

En nyt viitsisi maksaa ratikkalippua enkä ottaa riskiä tarkastusmaksusta.

Tilanne on nyt se, että pitäisi päästä käymään Helsingin keskustassa ratikalla, mutta matkakortti, jossa on vielä aikaa jäljellä, jäi porukoitten luo viikonloppuna. Jos nyt hyppään ratikkaan ja tarkastaja tulee ja antaa tarkastusmaksun, niin saako sen kumottua jollain valituksella, jos minulla on myöhemmin esittää tuo henkilökohtainen matkakortti, jonka kaudesta on siis kuititkin tallella.

Jos et maksa, niin kävelet:david: .

Meet sen sakon kanssa sinne toimistoon sanoon, että poistaa sen. Ite teen aina kun Hesassa käyn, että sisko antaa lippunsa mulle ja jos tulee tarkastaja ni se saa sakot jonka pystyy kumoamaan kunhan käy todistamassa et oli voimassa oleva kortti.

Kyllä sen pitäisi ihan just noin mennä. Eli jos saat sakot, käyt toimistossa sakon ja voimassaolevan (joka on siis sakonantopäivänäkin voimassa) matkakortin kanssa, niin sakko mitätöidään.
Näin homma toimi ainakin vielä silloin, kun oli ne kuukausipahviliput. Eli kun sai sakon, kun aamutohinoissaan unohdi lipun toisen takin taskuun (nim. joka toinen viikko), kävi sitten myöhemmin mitätöimässä sen lippu kourassa.

Kyllä sen pitäisi ihan just noin mennä. Eli jos saat sakot, käyt toimistossa sakon ja voimassaolevan (joka on siis sakonantopäivänäkin voimassa) matkakortin kanssa, niin sakko mitätöidään.
Näin homma toimi ainakin vielä silloin, kun oli ne kuukausipahviliput. Eli kun sai sakon, kun aamutohinoissaan unohdi lipun toisen takin taskuun (nim. joka toinen viikko), kävi sitten myöhemmin mitätöimässä sen lippu kourassa.
OK, kiitos. Luotetaan tähän.

Ja sitten modifiedille erikseen ja monille muille noin yleensä: Jos luetunymmärtämisessä on jotain noin pahaa häikkää niin silloin kannattaa tehdä asialle ihan jotain muuta kuin heitellä niitä david-hymiöitä sinne sun tänne.

tyhmä kyssäri. eikö soijassa ole jotain kasviestrogeenejä niin eiks se oo kehitykselle haitallista vetää soijapulvereita tai alpro soijamaitoa?

Kysyin jo toisaalla, mutten saanut mitään vastausta. "Vituttaa kun hakkaa nyrkkeilysäkkiä, niin tulee forkut kipeiksi. En oo tähän mennessä laittanut siteitä käsiin yleensä, koska siihen suttaantuu niin paljon aikaa. Onko jotain rannetukia tms. nekkaamista varten, jotka vois vaan "sujauttaa" käteen? Ja mistä tällaisia mahdollisesti sais pk-seudulta (stadi tai vantaa mieluiten)? Tänx jo etukäteen."

Tai sanokaa joku (kamppailu)urheilukauppa pk-seudulla, josta vois ees kysyy?

Back
Ylös Bottom