Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Älä Widowmaker jää tuohon. Hänellä ei valu mitkään muut kuin krokotiilin kyyneleet.

Jussi sanoi:
Niin. Olisin taipuvaisempi uskomaan, että Antti on vilpitön - eikä ainoastaan huolissaan omasta nahastaan -, jos kuuluisa puhelinkeskustelu olisi sisältänyt esimerkiksi asiallisen anteeksipyynnön eittämättömän törkeästä toiminnasta ja perusteettomista syyttelyistä. Sen sijaan se sisälsi mainintoja ip-osoitteen julkistamisen mahdollisesta tai peräti todennäköisestä laittomuudesta (melko absurdi ajatus) ja heikosti verhoiltuja uhkailuja jatkotoimenpiteistä, ellei pyykkiä nyt siivota juuri Antin toivomalla tavalla.

Kannatti tänäkin aamuna nousta sängystä!

Kiveriön ala-asteen käyneenä (kaaaauan kaaauan sitten), en muista opetussuunnitelman olleen noin liberaalis_vihreän_vasemmistolainen. Ei se ainakaan minun kasvuani suoraselkäiseksi oikeistolaiseksi vinouttanut, vaikka väärin muistaisinkin.
Eipä opetuksen sellaista tarvinnut ollakaan, oppilaat olivat 100% valkoisia, niinkuin kai koko Lahden kaupunkikin.

Oli aikas juttu AKV, pidä breikki netistä, niin asiat saavat taas perspektiiviä. Muutama viikko, niin palaat asiaan. Ei ole hedelmällistä, kun vaan Rasistit keskustelee keskenään.

Pari päivää sitten oli kunnon lumimyrsky, eikä pari intialaista onnistunut saamaan taksia, niin heitin kaverit hotellilleen. Oli aikamoista päänpyörittelyä, kun eivät olleet luntakaan ennen nähneet. Kovasti hämmästelivät, kuinka kurinalaista liikenne on. Sitä "thänk juu"n ja "sorry for the trouble"n määrää :D

Vuoden idiootti ilmoittautuu.

Elikäs:

Minua saa vapaasti haukkua. Ja pitääkin. Olen mokannut, siinä se.

OK. Cthulhu oli siis vain muutaman päivän etuajassa :rolleyes:

Sitten asiasta toiseen. Piia-Noora Kauppi on sitä mieltä, että steissillä ei notku vielä ollenkaan tarpeeksi mustia miehiä:
City.fi - Piitu Kauppi sanoi:
Entä monikulttuurisuus, onko se agendallasi?

“Totta kai. Olemme paljon vähemmän monikulttuurinen kuin muut Euroopan maat. EU ei, kuten aikaisemmin sanoit, näy katukuvassa, eikä se näy myöskään ihmisinä. Helsingin keskustassa voi edelleen pyöriä koko päivän näkemättä yhtään mustaihoista ihmistä!"
http://www.city.fi/artikkeli/Piitu+Kauppi/1465/?highlight=kauppi
Kyllä mahtaa olla rankkaa:rolleyes:

Iso käsi AKV:n suoraselkäisyydelle. Moni ois rotannut ja luikkunut takaisin omaan koloon. Siitä :worship: sinnepäin...

Totta, hienoa, että osataan tunnustaa tosiasiat. Vaikka hieman epäilen AKV:n vilpittömyyttä tässäkin asiassa. Ja AKV:lle vielä sen verran, että tuskin täältä Pakkotoistolta kukaan viitsii ruveta itkemään sun työnantajalle näistä asioista, uskoisin täällä olevan kuitenkin sen verran fiksua porukkaa. Ja eihän tää oo kuitenkaan niin vakavaa, hauskaa ajanvietettä kylläkin...

Älä Widowmaker jää tuohon. Hänellä ei valu mitkään muut kuin krokotiilin kyyneleet.

Miten minusta tuntuikin vahvasti siltä, että AKV yrittää peittää mokansa siihen, että nyt kyllä joku muu mokasi vielä pahemmin kun argumentoi väärin meemein, käytti väärää lähdeviitettä, ja kaikenkaikkiaan ryssi niin että AKV:tä on hyvitettävä.

Ajattelin tosin, että toinen mahdollisuus olisi se,
että AKV toteaa että teidän argumenttinne ovat huonoja,
te ette osaa puhua oikeasta asiasta, sitä paitsi todistin jo kattavasti olevani oikeassa, minkä vielä varmistin wikipediaa peukaloimalla, joten minä päätän asian tältä erää tähän. So there.

On tämä ollut kyllä hauskaa, miten hitossa reino ei ole kommentoinut asiaa?

Ehkä hän ei halua lyödä lyötyä?
Löisit nyt, ettei lyöty jää kitumaan.

Taitaa reino tällä hetkellä vetää kotona kossua kaksin käsin ja katsella juuri vetämäänsä siniristilippua salossa. Reinolla on tänään nimittäin liputuspäivä... tiedätte kyllä minkä johdosta...

Ja AKV:lle vielä sen verran, että tuskin täältä Pakkotoistolta kukaan viitsii ruveta itkemään sun työnantajalle näistä asioista, uskoisin täällä olevan kuitenkin sen verran fiksua porukkaa. Ja eihän tää oo kuitenkaan niin vakavaa, hauskaa ajanvietettä kylläkin...

Netissä liikkuu kaikenlaista porukkaa. Pakkislaisista en niin huolissani olekaan. Työsuhteeni puolesta en sinällään pelkää koskapa se ei nyt taida jatkua enää joululta (muutto avovaimon töiden perässä?) tai viimeistään keväältä (etsin itse uutta työtä, ei täällä Lahdessa riitä tunteja). Joten, vaikkei minun sanani ymmärrettävistä syistä omaa enää painoarvoa, niin huoleni liittyy kyllä aidosti ihan muuhun kuin omaan maineeseeni tms.

Ja hauskuus on kyllä ihan muulla puolella kuin minun puolellani. :nolo:

Taitaa reino tällä hetkellä vetää kotona kossua kaksin käsin ja katsella juuri vetämäänsä siniristilippua salossa. Reinolla on tänään nimittäin liputuspäivä... tiedätte kyllä minkä johdosta...

Tämä kieltämättä hymylytti. Toisaalta voihan olla, että reino piehtaroi myötähäpeän kourissa. Perkele, syytä olisi.

Jos reino lukee, niin saa minun puolestani käsitellä asiaa vapaasti omassa blogissaan. :thumbs:

Nimi : Markku
Mitä teen : Kommentoin

Viesti : "On toki surullista huomata olevansa pienipäinen ja -sieluinen törppö. Mutta toisaalta on myös hyvä että asia tuli ilmi. Kenties sen voi vielä korjata. Kiitos."

Ei hätää. Eniten tuossa Pakkotoistossa ihmetytti, että voimailijat taitavat olla osittain jopa fiksumpia kuin palloilijat

http://home.suomifutis.net/phpBB2/viewtopic.php?t=13452

;)

Samaa mieltä tuosta, että ihan turha kaivella noita kouluja tähän.

2. marraskuuta 2006 14:20:44

Mitä helvettiä voisko joku nyt todistaa ton väittämän vääräksi, eihän voimailijat voi olla fiksumpia kuin palloilijat, eihän? :)

Edit; lainaus siis täältä http://www.freebok.net/books/scripta/view.html

Miten minusta tuntuikin vahvasti siltä, että AKV yrittää peittää mokansa siihen, että nyt kyllä joku muu mokasi vielä pahemmin kun argumentoi väärin meemein, käytti väärää lähdeviitettä, ja kaikenkaikkiaan ryssi niin että AKV:tä on hyvitettävä.

Vastuunkantamiseen liittyy sellainen piirre, että omien tekojen seurauksista otetaan vastuu.

Jos otetaan vastuuta, eikä vain puhuta sen ottamisesta.

Edit: Palloilijoista muutama on saannut pallon päähänsä liian lujaa ja liian monta kertaa.

Iso käsi AKV:n suoraselkäisyydelle. Moni ois rotannut ja luikkunut takaisin omaan koloon. Siitä :worship: sinnepäin...

Kun nyt lukee tämän jutun eri vaiheet niin mielestäni suoraselkäisyys on varsin kaukana nimimerkki AKV;n/Arto Munan/yms. toiminnasta. Tietenkin siinä vaiheessa kun paska valuu jo lahkeesta ei juokseminen enää auta eli AKV:lle ei oikeastaan jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin julkinen katumus. Ja tämäkin tod.näk. vain siksi, koska kyseinen henkilö yrittää näin saada asian lakaistua unohduksiin mahdollisimman nopeasti.

Kun nyt lukee tämän jutun eri vaiheet niin mielestäni suoraselkäisyys on varsin kaukana nimimerkki AKV;n/Arto Munan/yms. toiminnasta. Tietenkin siinä vaiheessa kun paska valuu jo lahkeesta ei juokseminen enää auta eli AKV:lle ei oikeastaan jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin julkinen katumus. Ja tämäkin tod.näk. vain siksi, koska kyseinen henkilö yrittää näin saada asian lakaistua unohduksiin mahdollisimman nopeasti.

No en mä nyt ois tossa kohtaa ihan noin jyrkkä. Nämähän on loppupeleis kuitenkin vaan keskustelupalstoja. Ja jos ois halunnut ni oiskai sitä voinut lyödä vaan virrat pois koneesta ja kadota. On toi sentään jonkunlaista vastuunkantoa.

Ja ettei menis ihan AKV:n puolusteluks ja :offtopic: , ni lisätään tämä vielä loppuun: Pakolaiset helvettiin Suomesta. Kiitos.

No en mä nyt ois tossa kohtaa ihan noin jyrkkä. Nämähän on loppupeleis kuitenkin vaan keskustelupalstoja. Ja jos ois halunnut ni oiskai sitä voinut lyödä vaan virrat pois koneesta ja kadota. On toi sentään jonkunlaista vastuunkantoa.

Ja ettei menis ihan AKV:n puolusteluks ja :offtopic: , ni lisätään tämä vielä loppuun: Pakolaiset helvettiin Suomesta. Kiitos.

Tästä voinemme olla kaikki yhtä mieltä ;) Amen.

Ensinnäkin on todettava että tuo AKV kiemurtelu tuossa viime metreillä oli varmaankin yksi internetkeskustelun historian tökeröimmistä: ensin väärennetään tietosanakirja(myöhemmin toistamiseen), sitten lainataan itse väärennettyä tekstiä, ja lopuksi väitetään että "korjaus" ei onnistunut siten kun oli tarkoitus...

Siltikin on taipuvainen uskomaan että Antti on tietyllä tapaa itse uhri tässä, sikäli kun tuon koulun agendaan vaikuttaisi kuuluvan monikulttuurisuuden auvoisuuden julistaminen hinnalla millä hyvänsä, ja siellä näyttää olevan myös islamin opettaja. Jos ihminen pakotetaan opettamaan jotain asiaa vuodesta toiseen, hän saattaa tulla sokeaksi omalle asialleen, ja ääri-ilmiöinä sitten näköjään voi sitten tapahtua nähdyn kaltaista toimintaa. Tuskin koulu voi olla kovin pahoillaan käytetyistä metodeistakaan (pedagogistesti tiedon vääristely alaikäisille lienee ainakin jossain määrin perusteltua), joten eiköhän siltä suunnalta tilanne ole kunnossa.

Back
Ylös Bottom