Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ja torstaina on kaks tuntia aikaa tehdä kaks tenttiä, eihän siinä ajassa tee edes yhtä kunnolla!

:eek: Nyt mie varmaan nään painajaisia.

Miten tuo on edes mahdollista? Ja mtikä tentit kyseessä jos saan udella?

Itse aion tenttiä nyt marraskuussa kaksi tenttiä, molemmat samalla kerralla ja aikaa varattu mahtavat 3 tuntia. Mie oon kyllä nopea tekemään noita tenttejä, mutta noitten tenttejan kanssa saattaa tulla ongelmia. Kaverilla oli mennyt samoissa tenteissä n. 8 tuntia, eikä toista ollut sitten jaksanut ihan loppuun tehdä :jahas: No tuo kaveri nyt onkin aika hidas, mutta pelottaa silti.

Just pahinta mitä voi tapahtua! Otan osaa :(

:lol2: vai että pahinta. Käyppä huviksesi apteekissa, löytyy aika paljon lääkkeitä tohon. (jos siis ei ole niin allerginen, että henki meinaa lähteä) . Siskon mies on allerginen koirille, mutta hyvin tuo on pärjännyt nyt 7 vuotta koiran kanssa :)

Vituttaa yliopiston sähköposti joka on taas kaatunut. Koko helvetin aamuna/päivänä ei oo päässy lukemaan posteja. Ei siinä mitään mutta kun lähes KAIKKI työasiat hoituu s-postitse, ja yleensä maanantaina siellä lootassa on/tulee muutamia kymmeniä posteja. Kiva vastailla niihin sitten ens yönä, jos toi paska skulaa sillonkaan. :curs: :curs:

Valtion UPJ (uusi palkkausjärjestelmä) pelleilyt. :curs:

Järjestelmä astuu voimaan nyt, ja melkein kaikkien palkkaa pitäisi muka nostaa lopulta jopa 200 e/kk. Korkeampi palkka lankeaa maksuun vielä takautuvasti tämän vuoden alusta laskettuna.

Just tällaista valtion touhua: komennetaan ottamaan käyttöön järjetön systeemi hirveällä kiireellä niin, ettei kenelläkään edes taloushallinnossa ole oikein käsitystä palkkataulukoista tai siitä miten järjestelmä toimii. Tällöin ei ihmisten palkkaajana voi mitenkään varautua kohonneisiin kustannuksiin etukäteen.

Ja mikä pahinta, mistään ei tule uusia resursseja, joilla noita kohonneita palkkoja voisi maksaa ihmisille, eli ainoa laillinen ja järjestelmän mukainen vaihtoehto on pistää ihmisiä pihalle. Oliko tämä nyt sitten se OPM:n ja valtionvarainministeriön kuningasidea? Saatanan tunarit.

:eek: Nyt mie varmaan nään painajaisia.

Miten tuo on edes mahdollista? Ja mtikä tentit kyseessä jos saan udella?

Psyka on toinen ja toisen taidan jättää tekemättä. Ärsyttää.

Petei sanoi:
vai että pahinta. Käyppä huviksesi apteekissa, löytyy aika paljon lääkkeitä tohon. (jos siis ei ole niin allerginen, että henki meinaa lähteä) .

No niin, mutta jos tuollanen on tiedossa heti jo ekoilla treffeillä niin kannattaako edes jatkaa (siinä vaiheessa kun ei vielä paljon menetä). Joku ehkä kestää lääkkeillä, joku ei. Joillakin allergia vaan pahenee jne. Onpa kivaa sitten, kun ei toimikaan. Ja kaikki ei ole edes valmiita syömään lääkkeitä jatkuvasti.

Valtion UPJ (uusi palkkausjärjestelmä) pelleilyt. :curs:

Järjestelmä astuu voimaan nyt, ja melkein kaikkien palkkaa pitäisi muka nostaa lopulta jopa 200 e/kk. Korkeampi palkka lankeaa maksuun vielä takautuvasti tämän vuoden alusta laskettuna.

Ei riitä kakssataa:hyper: :rock:. Kauheesti ei kiinnosta mistä ne rahat tulee kunhan vaan tulee :hyper:

Ei riitä kakssataa:hyper: :rock:. Kauheesti ei kiinnosta mistä ne rahat tulee kunhan vaan tulee :hyper:
Heh. Meillä siinä käy kyllä hyvin nopeasti niin, että annetaan kaksi vaihtoehtoa: 1) Säädetään talkoohengellä vaativuus/suoritustasot siten ettei palkka muutu tai 2) Käytte talon takana ottamassa matsia ja voittajat saa jäädä taloon. ;)

Heh. Meillä siinä käy kyllä hyvin nopeasti niin, että annetaan kaksi vaihtoehtoa: 1) Säädetään talkoohengellä vaativuus/suoritustasot siten ettei palkka muutu tai 2) Käytte talon takana ottamassa matsia ja voittajat saa jäädä taloon. ;)

Mun vaativuustasot on jo aikaa sitten hyväksytty, ens tilissä tipahtaa. Ainakin toivottavasti :D. En usko ennen ku nään

Ja torstaina on kaks tuntia aikaa tehdä kaks tenttiä, eihän siinä ajassa tee edes yhtä kunnolla!

No eihän nyt yhteen tenttiin voi mennä yli tuntia. Kahden tunnin tentit on yleensä sellaisia, että niissä menee reilu puoli tuntia. Ei sinne mitään viiden sivun romaaneja tarvi kirjoittaa kun vaan laittaa mahdollisimman lyhyesti sanottavansa, nimi alle ja pois sieltä salista.

Itteä vituttaa JklAudioCenterin toiminta. Laitoin niille sähköpostia eräästä tuotteesta viime viikolla ja sen piti olla paikalla. Poljin tuossa helvetin sateessa sinne liikkeeseen innosta puhkuen ja voi vitun viikset, niiden kone oli näyttänyt varastosaldon väärin. Tilaan mieluummin netistä ja tuota tulee kotiovelle, jaksa enää tollasta säätämistä.

minkä niminen?
olen utelias:D

tai pistä suoraa :kuvia:

e. niin saadaan me muutkin kauhistella:(

Sanoo herra 14v. Ei kiitos.

Kerran Tuskassa nähnyt sellaisen käden jollain 35v naisella, että oksat pois. Arvet olivat varmaan sentin leveät ja näki, että samoja kohtia oli avattu monta kertaa. Turhimpia asioita joita tiedän miten kiusata itseään.

AARGH. Pitää taas opiskella ja matskuna toisten opiskelijoitten tekemät PowerPoint-esitykset. Ei jumalauta EI NÄIN! Pitäs kyllä käydä suorat sanat sanomassa sille opettajalle, joka täällä moisen ohjelman käyttöä opettaa :jahas: Tuskastuttavaa. V*ttu olenko minä tyhmä vai onko kaikki muut tyhmiä. Vastaus: Minä olen pilkunnussija hikipinko.

edit: Jess, oli siellä pari minunkin kriteereilläni läpi menevää esitystä. Näköjään on mennyt mun kitinät perille, kun just näille tyypeille olen just tästä tilittänyt :D

No niin, mutta jos tuollanen on tiedossa heti jo ekoilla treffeillä niin kannattaako edes jatkaa (siinä vaiheessa kun ei vielä paljon menetä). Joku ehkä kestää lääkkeillä, joku ei. Joillakin allergia vaan pahenee jne. Onpa kivaa sitten, kun ei toimikaan. Ja kaikki ei ole edes valmiita syömään lääkkeitä jatkuvasti.

No voi helvetti, tolla asenteellahan sitä pitkälle pääsee. Hyvänä sääntönä pidän että aina kun esittää itselleen kysymyksen " kannattaako edes yrittää" vastaus on KYLLÄ.

Tragikomediaa, olen jo pitkään joutunut seuraamaan erästä ukkoa joka käy treenaamassa suunnilleen samaan aikaan kuin minä. Kaverilla on aina treenikassi ja sen lisäksi puoli miljoonaa muovipussia täynä kamaa. Nämä pussit se sitten asettelee kaapin eteen niin, että hän vie melkein sata metriä tilaa.
Kerran kävin kesken treeniä ekalla juomatauolla pukkarin vesihanalla ja huomasin miehen tutkivan pussejaan ja siirtelevän kamoja pussista toiseen. Seuraavalla juomatauolla sama juttu ja, kun olin treenannut, käynyt suihkussa ja pukeutunut niin hän jäi yhä hiplaamaan kassejaan.

Tragikomediaa,Kaverilla on aina treenikassi ja sen lisäksi puoli miljoonaa muovipussia täynä kamaa... huomasin miehen tutkivan pussejaan ja siirtelevän kamoja pussista toiseen....

Kuulostaa ihan amfetamiinin käyttäjältä :rolleyes: Luin jostain Mike Monroen harrastaneen samantyylistä toimintaa aikoinaan ;)

Seuraavalla juomatauolla sama juttu ja, kun olin treenannut, käynyt suihkussa ja pukeutunut niin hän jäi yhä hiplaamaan kassejaan.

Täysin normaalia nuorelta mieheltä:lol2:

Tulkaahan vaan sanomaan, jos huomaatte parannettavaa. Yritän kyllä parhaani mukaan selästäni pitää huolta. Eikös SJMV:ssä kuulukin jalat olla suorina? :) Kissanselällä en mielestäni tee, mutta muuten vastaan kuvausta aika tarkasti.

Ei ollut susta kyse, vaan ihan yhdest mun kaverist ;) . Mut ihan jees asenne sulla, tsemppiä SJMV:hen.

Vituttaa olla näin rahaton paskaläjä.

Olen valmistunut, mutta edessä oleva intti estää työnsaannin. Ainakin tähän mennessä tämä on ollut se seinä johon päätäni hakkaan. Jollain ilveellä tässä pitäisi kituuttaa yli puoli vuotta.

Salikorttikin umpeutuu kohta ja rahaa ei yksinkertaisesti ole uuteen. Autolla ajot loppui sitten tähän. Milläs maksaa vakuutukset ja bensat.

Kaikista eniten vituttaa, kun ei ole varaa käydä edes tyttöystävän luona, joka asuu eri kaupungissa.

" Onneksi" asun vielä mutsilla. Sentään saa ruokaa vielä. Täytyy ilmottautua työnhakijaksi työkkäriin énsi tilassa. Tosin ensimmäisen "potin" ilmestymiseen tilille menee vielä pitkä tovi, kun on karenssiajat ja kaikki.

Voi vitunvitunvitunvittu. Kaikki olisi muuten niin hyvin. Miten niin raha ei tuo onnea?

Miksi piti tuhlata kesällä kaikki rahansa. Ja nimenomaan tuhlata.

Vittu mikä pässi.

Back
Ylös Bottom