Runkkauksen SM -81 (sis. puhelun SM-mitalistille)

J_mp sanoi:
Mä en tajua tota voittajan aika 3,2sek. Onko ne alottanut löysänä vai mistä se on alkanut? Uskomatona.

Kyllä kait siinä on jo jonkun aikaa odoteltu lähtökuopissa...

Mä en tajua tota voittajan aika 3,2sek.
Eihän tavikset ymmärrä alta 10 sekunnin 100m aikaa, tai 300kg penkkiä, vaikka noitakin on nähty. Sellasta se urheilu huipulla on. Panokset kovenee - kirjaimellisesti.

Seisovalla lähdöllä oli tosiaan tuo kilpailu, joltain sivulta se selvisi. Valmiina asennossa odotettiin lähtölaukausta... Olikohan kisoissa testit, vai ollaankohan ihan ammattilaissarjassa? Naamoista päätellen harjoiteltu ainakin on..

ahahaha, siis ei vittu toi on niin helvetin hyvä :D "mitä helvettiä tää on", " mistä työ mun numeron ootte saanu", vittu ukko ihan hädissään :D eeeei vhelv

mestari.jpg

Mielestäni tämä vaatii oman threadin, vaikka tästä on jo keskustelua tuolla kuvat threadissä. Tää on vaan niin karua katottavaa, ettei voi olla nauramatta.

http://gamma.nic.fi/~pexu1/omat/Runkkauksen_sm_81/runkkari.mp3

Radio suomipopin puhelu SM-mitalistille :hyper:

Ei toiminut :(

parasta tuossa haastiksessa on jaajo kun se yrittää pitää pokkaa samalla kun vuorinen haastattelee tuota ukkoa:D. koko ajan meinaa revetä räkäseen nauruun taustalla.

:eek: Linkit ei toimi:itku:

Ei toimi sekään, sivu aukeaa mutta runkkari.mov ei toimi. Toimiiko muilla eli onko vika mun vehkeleissä

Mullakaan ei toimi..

En tiedä onko joku jo huomannu, mut toi oikeanpuoleinen kaveri on kyllä Jere Lehtinen. :hyper:

En tiedä onko joku jo huomannu, mut toi oikeanpuoleinen kaveri on kyllä Jere Lehtinen. :hyper:

Ei oo kyllä yhtään saman näkönen :)

Back
Ylös Bottom