Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

No juu, läpäiseehän se iho kaikenlaista muutakin. Esimerkiksi lääkeaineita ja hyvin pieniä kuituja, kuten asbestia.

Meikäkin joutuu sekaantumaan tähän soppaan.

Eikö se nyt helvata ole se minkä läpi mennään on se mikä läpäistään ja se mikä menee läpi on se mikä läpäisee.

Miten iho menee asbestin läpi?

Meikäkin joutuu sekaantumaan tähän soppaan.

Eikö se nyt helvata ole se minkä läpi mennään on se mikä läpäistään ja se mikä menee läpi on se mikä läpäisee.

Miten iho menee asbestin läpi?
Hauskaa, että säkin mietit samaa. Itsekin veivasin edestakaisin, että miten päin sen nyt laitan. Päädyin laittamaan noin sen jälkeen, kun luin kas-vaimenkin kirjoittaneen "Iho läpäisee vettä ilman painettakin".

puhelin kysymys

heh kutsuka tyhmäksi, mutta en löydä mistä mun ostamani lg p7200 känny käynnistyis :D. manuaalissa ei myöskään ollut mitään näytetty. ollut 3510i jo vuosia niin ihan pihalla nyt. voisko joku vähän valaistaa?

heh kutsuka tyhmäksi, mutta en löydä mistä mun ostamani lg p7200 känny käynnistyis :D. manuaalissa ei myöskään ollut mitään näytetty. ollut 3510i jo vuosia niin ihan pihalla nyt. voisko joku vähän valaistaa?

Tulee villi veikkaus nyt, mut kokeiles punasta luuria painaa pohjassa. Ainaki jossain Lg:ssä wörkkii.

Mitäs tuolle punttimimmit-kirjalle on tapahtunut? Myytiinkö se loppuun, vai miksi banneri on yhtäkkiä hävinnyt ja kirjasta ollut keskustelusäie on hävinnyt kokonaan eikä kaupassakaan ole enää ko. tuotetta näkyvissä?

Onko missään ollut koskaan AA/AAA-paristovertailua? Mitkähän olis kestoltaan parhaat patterit? Duracellit oon havainnut erittäin hyviksi ja ne hakkaa ainakin Vartat ja Philipsit kevyesti mutta tuli mieleen, että onkohan vielä parempaa merkkiä...

Voiko youtubesta tallentaa videoita omalle konelle? Jos voi niin miten?

Selaimena Firefox ja käyttiksenä xp home jos tuolla on merkitystä...

:D nonni poijaat, kertokaas nyt tyhmälle miten toi
http://keepvid.com/
Koko prosessi toimii ???

Miten tota formaattia muutetaan, niin että homma toimii :D Liian vaikeeta..

Back
Ylös Bottom