Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään tuli salille noin neljäkymppinen hauskan olonen kaveri.
Kaveri sano et "jaahas, vois tulla kokeileen kuinka rauta kulkee 25 vuoden reenitauon jälkeen".
Noo kävi vaihtaan vaatteet, marssi tekeen scottia ja totes itekseen: "millä ne pulkan narut kasvaa. NO MILLÄ VAAN!"
Muutaman sarjan jälkeen kaveri tokas: "Tää on kyllä yhtä paskaa kun 25 vuotta sitten." Muutama sarja ja kaveri lähti pelaan sählyä. Oli jotenkin koominen :D

Kaks isoa mörköä oli salilla tekemässä kyykkyä, penkkiä ja mavea. Toinen oli vieläpä suht tiukassa kunnossa! Siirtyivät em. liikkeiden jälkeen tekemään vatsarutistuksia taljaan... siis sillai, että pidetään käsillä kiinni narusta ja vedetään sitä alaspäin vatsalihaksilla samalla kun ollaan polvillaan lattialla.

Ihmettelin kiroilua ja kovaäänistä pohdintaa... miettivät miten saisi taljaan lisää painoa kun ei tahdo riittää. Kokeilivat ensin kässäriä painopakan päälle mutta totesivat pelottavan huteraksi varsinkin kun liikkeessä lyö päänsä lattiaan jos vastus yllättäen kevenee. Sen lisäksi lisäpaino tulee kuuppaan. Ilmeisesti treeni ei ollu taljojen ympärillä pahemmin pyöriny.

Uskaltauduin sitten näyttämään, että ottamalla toisesta laitteesta vähän pidemmän tapin niin siihen saa killumaan levypainon. Ensin vähän varauksella kokeilivat 5kg levyllä, hetkeä myöhemmin oli koko pakan lisäksi 15kg levy killumassa. Sillä tämä kireämmässä kunnossa oleva sälli sitten teki 20 toiston sarjaa.

Jotenkin huvitti tilanne jossa meikäläinen saattaa olla avuksi moisten körmyjen treenissä. :D

Ei tosin hirveesti hymyilyttäny kommentti "Oot sitte vastuussa jos levy tulee kaaliin!!". ;)

Olin pikkasen kipee la - su, ja vielä on päällä sellanen "pieni pökrätys kun liikkuu nopeesti" :( Vituttaa kun muuten tuntus et pystys lähtee reenaa .. Mistäköhän toi pyörrytys voi johtua?

Olin tässä toissapäivänä tekemässä kyykkyä.. Aattelin, et "noniin viiminen sarja pistetääs kaikki peliin!" Tarkotuksena oli ottaa joku 3-4 toistoo mut se jäi yhteen. Ykkönen tuli ihan kevyesti ja kakkosenkin piti tulla mutta kun menin oikein syvään kyykkyyn niin multa pääsi aivan jäätävän kimee pieru:jahas:

Treenasin yksin eli siinä sitten kökötin kyykyssä ja kikatin itsekseni. (vittu oli cool olo:david: ) Sali oli täynnä porukkaa ja kyl sitten yks avulias kaveri tulikin jeesaan mut ylös. Se sano ettei vittinyt heti tulla apuun, kun ei tiennyt kerran mun tekniikkaa.. Mähän aina jää pieremään kovan sarjan välissä:lol2:

Olin tässä toissapäivänä tekemässä kyykkyä.. Aattelin, et "noniin viiminen sarja pistetääs kaikki peliin!" Tarkotuksena oli ottaa joku 3-4 toistoo mut se jäi yhteen. Ykkönen tuli ihan kevyesti ja kakkosenkin piti tulla mutta kun menin oikein syvään kyykkyyn niin multa pääsi aivan jäätävän kimee pieru:jahas:

Treenasin yksin eli siinä sitten kökötin kyykyssä ja kikatin itsekseni. (vittu oli cool olo:david: ) Sali oli täynnä porukkaa ja kyl sitten yks avulias kaveri tulikin jeesaan mut ylös. Se sano ettei vittinyt heti tulla apuun, kun ei tiennyt kerran mun tekniikkaa.. Mähän aina jää pieremään kovan sarjan välissä:lol2:

:lol2: mulle tulis ainakin salin vaihto tossa vaiheessa..

No ei vais. nyt sut tunnetaan hauskana tyyppinä ja kyykkyä ei tarvi enää tehä ilman että muutama silmäpari kyttää aina ja ootta salikomediaa, jotta pääsis kirjottaa ne tänne

Vituttaa kun joku turpauuno sälyttää omat työnsä toisen niskoille ja häipyy itse:curs: :curs: :curs: :curs:

Vituttaa selkärangattomat nilviäiset, pelkurit ja runkkarit, jotka ei uskalla sanoa asiaansa suoraan päin naamaa:curs: :curs:

tänään olin prässiä tekemässä, just siinä pietin lepoa, siinä vähän matkan päässä oli nuori mustalainen tekemässä penaa, no se siinä teki muutaman toiston n.60kg sen jälkeen se meni peilin eteen ja yritti pullistella siinä, no sit se soitti jollekki se kaverille ja kehu siinä oikein miten penkki nousee, no sit se lopetti puhelun pisti vähän painoja lisää ja rupes tekemään sarjaa, katoin jo sieltä kauempaa et yhen toiston jälkeen näytti siltä et hommasta ei tuu yhtään mitään, no eihän siitä tullukkaan siihen jäi tanko rinnalle, kyllä oli kerrankin hauskaa ku se sieltä rupes vikisemään apuja :D kyllähän siinä sit yks meni auttamaan, tais poikaa vähän nolottaa, eipä pullistellu enää peilin eessä :)

Täytyykö olla ammattikehonrakentaja, että saa pullistella peilin edessä?:zzzz:
Koomisen näköistä se on, oli sitten millainen mörkö tahansa. :D

Alkavaa syysvitutusta meitsillä ilmassa. Väsyttää jatkuvasti vaikka kuinka nukkuis ja vituttaa 90% hereilläoloajasta... Ei myöskään mikään huvita... Jos sais energiaa raahautumalla salille vähän aktiivisemmin. :/

Nyt kyllä ketuttaa aivan sairaasti :curs: Sunnuntaisen loukkaantumiseni takia joudun missaamaan syyslomalleni varatun matkan. P..kele.
Onneksi saamme pengarit takaisin.
Vi****** tietty sekin, kun ei voi treenata:(

Tässä muutama päivä sitten yksi salin Personal Trainer aiheutti vähän komendiantynkää. Tehtiin siinä kavereiden kanssa dippiä lispainoilla ja yksi kaveri sanoi tälle pt:lle että tsekkaappa nyt ammattilaisena onko tekniikka kunnossa. Kaveri tais tehdä jollain 60-70 kilolla sarjan. No tämä pt sanoi että ihan hyvä mutta aika kovasti menee epäkkäille sun dipit. Vähän loksahti suu auki yhdellä jos toisella. Toinen tähän totesikin, että totta vitussa ne epäkkäät tossakin liikkeessä jännittyy, kuten vaikka kyykyssäkin, mutta ei se nyt vitussa epäkkäille mitenkään mene jos dippaa, nehän tekee duunin ihan päinvastaisissa liikkeissä.

itseasiassa dipissä aktivoituu epäkkäät ja koko hartia osasto todella rajusti varsinkin silloin kun tehdään lisureilla koska kroppa yleensä työntyy eteen(aika vaikia selittää). jos pystyy ihan pystysuorassa tekemään niin silloin ne aktivoituu hyvin vähän

itseasiassa dipissä aktivoituu epäkkäät todella rajusti varsinkin silloin kun tehdään lisureilla.

Aktivoituu tottakai, onhan se isoa osaa kehosta rasittava perusliike kuitenkin. Mutta enpä nyt menisi sanomaan että dippi menee epäkkäille vaikka ne siinä aktivoituukin. Eipä ainakaan mun epäkkäissä ole koskaan minkäänlaisia treenituntemuksia vaikka miten kovaa ja paljon dippaisi kerralla, kyllä ne ihan muista liikkeistä ottaa osumansa.

Back
Ylös Bottom