Koira lopetettiin.
:( osanottoni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koira lopetettiin.
) Sali oli täynnä porukkaa ja kyl sitten yks avulias kaveri tulikin jeesaan mut ylös. Se sano ettei vittinyt heti tulla apuun, kun ei tiennyt kerran mun tekniikkaa.. Mähän aina jää pieremään kovan sarjan välissä:lol2:Olin tässä toissapäivänä tekemässä kyykkyä.. Aattelin, et "noniin viiminen sarja pistetääs kaikki peliin!" Tarkotuksena oli ottaa joku 3-4 toistoo mut se jäi yhteen. Ykkönen tuli ihan kevyesti ja kakkosenkin piti tulla mutta kun menin oikein syvään kyykkyyn niin multa pääsi aivan jäätävän kimee pieru:jahas:
Treenasin yksin eli siinä sitten kökötin kyykyssä ja kikatin itsekseni. (vittu oli cool olo) Sali oli täynnä porukkaa ja kyl sitten yks avulias kaveri tulikin jeesaan mut ylös. Se sano ettei vittinyt heti tulla apuun, kun ei tiennyt kerran mun tekniikkaa.. Mähän aina jää pieremään kovan sarjan välissä:lol2:

Saa kai sitä tehdä miten tykkää mutta kyllä muakin huvittais jos joku ihan naru alkais salilla pullistelemaan. Tosin saattais kyllä huvittaa vähän isompikin jätkä.Täytyykö olla ammattikehonrakentaja, että saa pullistella peilin edessä?![]()
Koomisen näköistä se on, oli sitten millainen mörkö tahansa. :DTäytyykö olla ammattikehonrakentaja, että saa pullistella peilin edessä?![]()
itseasiassa dipissä aktivoituu epäkkäät todella rajusti varsinkin silloin kun tehdään lisureilla.