Hymy: Tiina Jylhä syksyn bodyfitness-kisoihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bateman
  • Aloitettu Aloitettu
Aika rajua tekstiä...

Aika noloa mennä nauramaan naiselle, joka on paremmassa kunnossa kuin sä?!?!?

Kunnioitat vain kilpailijaa joka on kovassa kunnossa?

Kohtuu dorkaa...
Kunnioitan jokaista kilpailijaa joka on kunnossa paitsi Timo Poutiasta joka vaan kertakaikkiaan ole ikinä kunnossa ollutkaan, joku 10kg läskii pois niin sitten voisin kunnioittaa miehen saavutusta, mutta liian löysä kunto.
Ja mistä sä tiedät minkälaisen kuntoon Tiina pääsee?:confused:
Mutta taitaa käydä Poutiaiset Tiinalle.
Tosin ei siinä mitään, jokaisella on unelma ja sentään Poutiainen voitti SM-mestaruuden joten rispektit sinnekin.

Edit: No hei nauraisitteko te mulle yhtään jos meikä sanoisi, joo mä lähen keväällä kultsalle kisaa Classic BB:hen. Jokaiselta lähtisi komeat naurut tai sitten haukut. Mutta tosin Fitness onkin aivan eri asia..

Saisi M-E Hytönenkin keksiä jotain uutta aihetta kolumneilleen. Nyt on jo kaksi kulunut yksittäisen bf-kisavalmistelijan mustamaalaamiseen, ja eikös M-E:n missiona ennemmin olisi kannustaa ihmisiä kisoihin kuin pelotella pois?

Asiasta toiseen, tietääkö kukaan onko M-E itse kisannut missään

Täytyy nyt vielä sen verran todeta, että mitä itse havainnoin Tiinaa expossa, niin en kyllä treenin jälkiä juurikaan tädissä huomannut. Jalat ainakin näyttivät mahtuvan aivan helvetin ohkaisiin farkkuihin. Ja mitä yleisesti suunnitelmaan kisaamisesta vajaan vuoden treenillä tulee, niin herää pari ajatusta. Onko suomen Bodyfitnessin taso niin epätoivoisen huono, että sinne kannattaa kenen tahansa lähteä vuoden treenillä kokeilemaan onneaan ja näyttäytymään, vai onko Tiinan kunnioitus lajia ja yleensäkään lihasmassan rakentamiseen pyrkiviin ihmisiin tasan nolla? Onhan se ihanata että kaikki haluaa äkkiä kisaamaan, mutta jos sinne lauteille tosiaan voi mennä vuoden treenillä, johon sisältyy sekä lihaksen hankinta, että rasvan käristelyt, niin jotain on vialla tai kyseessä erittäin lahjakas urheilija. Varsinkin jos kuntoaan ei tarvitse juurikaan edes hävetä muiden rinnalla. Siellä on kuitenkin varmasti suurin osa porukasta tehnyt vuosikaupalla duunia kroppansa eteen. Naisilla varsinkin kun tuo lihaksen kertyminen ei ole kovinkaan nopeaa.

Saisi M-E Hytönenkin keksiä jotain uutta aihetta kolumneilleen. Nyt on jo kaksi kulunut yksittäisen bf-kisavalmistelijan mustamaalaamiseen, ja eikös M-E:n missiona ennemmin olisi kannustaa ihmisiä kisoihin kuin pelotella pois?

Asiasta toiseen, tietääkö kukaan onko M-E itse kisannut missään

Ei ole, ei omien sanojensa mukaan ole myöskään koskaan roinannut.

Mä diggaan sen kolumneista, se valitsee aina helvetin helpot uhrit ja sitten vittuilee täysillä. Ja yleensä ne uhrit sen kyllä ansaitseekin.

No just jätkät, se taitaa nykyään olla noin kuusikymppinen, kuinka isolta sen pitäisi näyttää?

Ne kaksi kolumnia kuluivat turhan ulkkiksen haukkumiseen, mikä onkin Hytösen missiona ollut jo joskus kivikaudella.

Edit: No hei nauraisitteko te mulle yhtään jos meikä sanoisi, joo mä lähen keväällä kultsalle kisaa Classic BB:hen. Jokaiselta lähtisi komeat naurut tai sitten haukut. Mutta tosin Fitness onkin aivan eri asia..

Näin on. Kyllä tuolla naisissakin on ollut ainakin pari kisaajaa, jotka ei todellakaan ole olleet siinä kunnossa kuin pitäisi, mutta eipähän ole tullut samanlaista v*ttuilu ryöppyä heille kuin esim. Poutiaiselle. Näitä tyttösiä on vaan kehuttu tulevaisuuden lupauksiksi ja rohkeiksi yms. Kyllähän tietty Poutsin persoonallisuuskin on tuota v*ttuilua aiheuttanut, mutta syy ei ole pelkästään siinä. Kyllä tuo naisten puoli tuntuu olevan sellainen että muutaman vuoden treenillä ja epäonnistuneella dietillä voi mennä sinne lavalle, mutta miesten puolella tuosta tulisi kyllä armoton häpeä. Vähäx :offtopic: Ja sitten ontopiccia sen verran, että selkeää julkisuuden hakuisuuttahan tuo on. Mut onhan se Tiinuli nyt ikäisekseen hyvässä kunnossa... Hyvä kun viittii harrastaa muutakin kuin sohvalla öllöttämistä.

Näin on. Kyllä tuolla naisissakin on ollut ainakin pari kisaajaa, jotka ei todellakaan ole olleet siinä kunnossa kuin pitäisi, mutta eipähän ole tullut samanlaista v*ttuilu ryöppyä heille kuin esim. Poutiaiselle. Näitä tyttösiä on vaan kehuttu tulevaisuuden lupauksiksi ja rohkeiksi yms. Kyllähän tietty Poutsin persoonallisuuskin on tuota v*ttuilua aiheuttanut, mutta syy ei ole pelkästään siinä. Kyllä tuo naisten puoli tuntuu olevan sellainen että muutaman vuoden treenillä ja epäonnistuneella dietillä voi mennä sinne lavalle, mutta miesten puolella tuosta tulisi kyllä armoton häpeä. Vähäx :offtopic: Ja sitten ontopiccia sen verran, että selkeää julkisuuden hakuisuuttahan tuo on. Mut onhan se Tiinuli nyt ikäisekseen hyvässä kunnossa... Hyvä kun viittii harrastaa muutakin kuin sohvalla öllöttämistä.

kyllä tuossa poutiaisen kisaamisessa ehkä eniten ärsytti ihmisissä se, että kehonrakennuksessa siinä lihasmassan määrässä on niin helvetillinen ero "normaalin pulliaisen" lihasmassaan. Saatetaan puhua tuolla ihan noviisitasolla
paristakymmenestä kilosta ja enemmästäkin, siellä kyllä erottuu varmasti joukosta jos mennään parin vuoden treenitaustalla ja sekin treeni tehty "vähän sinnepäin". Vielä kun kaveri otti Suomenmestaruuden kunnolla jolla ois jääny kakkoseksi jos vastassa ois ollu kaveri joka panostaa täysillä vaikka leuanvetoon:D. Mimmipuolella ja varsinkin fitnessissä se lihasmassan ero treenaamattoman ja treenatun välillä ei oo niin radikaali ja jo bodypumpissa ahkeralla käymisellä sekä rasvattomaan kuntoon vetämällä pääsee sellaiseen sporttiseen kuntoon, jolla tosin ei fitnesslavoilla vielä juhlita:)

-edit- sori tämäkin offtopic

Back
Ylös Bottom