Laitanpa tännekin tuolta treenipäivyristä avautumiseni. Ehkä se varoittaa jotakuta alkoholin kiroista.
Varoitus: Kamalaa avautumista ja itsesääliä sekä itsensä ruoskimista luvassa, hyppää yli jollei kiinnosta.
Voi helvetti mikä päivä tänään ja eilen. 2 viikkoa sitten join tosi maltillisesti ja oli todella hieno ilta hienoin tuloksin ja ajattelin että ehkä sitä olisi jo oppinut juomaan asiallisesti. Kuinka väärässä sitä voikaan olla
Lauantaina oli pitkästä aikaa parhaat kemut kaikinpuolin, siis saatanan makeat pippalot. Harmi että minun piti olla loppuillasta se kiintiöidiootti En edes viitsi mainita kaikkea mitä tein enkä muistakaan. 6 aikaan aamulla kuitenkin poliisikyydillä kotona yksi vieraan ihmisen kenkä jalassa ja aivan helvetin mustelmilla koko äijä.
Tätä ennen onnistuin rikkomaan välit en vain yhden vaan 2 naisen kanssa. Toisesta olen enempi tai vähempi kiinnostunut ollut 2 vuotta, ja lähiaikoina vasta alkanut välit lähentymään. Kaverini ulkomaalaiselle kaverilleen kehui ko. naista sanoin: "the best woman in Finland". Eikä paljoa valehdellut. Nyt voikin sitten huoletta unohtaa koko tapauksen. Hyvä minä.
Johonkin tappeluunkin onnistuin itseni saamaan, en siitä paljoa muista muuta kun sen että en onneksi ekaksi lyönyt, ja painin vaan kaverin nurin enkä alkanut lyömään. Mutta mun vika sekin taisi olla, en muista.
No, eilen heräsin klo 16 ilman mitään muistikuvaa tapahtumista, muistin palautuessa morkkis vaan lisääntyi. Hyvä ettei itku tullut jo illalla kun vitutti yli kaiken, mutta yö se vasta kamala olikin. Kierin sängyssä koko yön, pari kertaa nukahdin pariksi hetkeksi, ja sen jälkeen en edes uskaltanut nukkua, niin kammottavia oli unet.
En muistanutkaan kuinka kamalia nämä liskojen yöt on, ei ole moneen vuoteen tarvinnut kokea. Unihoureissani mm. tutut ihmiset käyttivät lapsia hyväkseen minun katsellessa sidottuna, entinen tyttöystävä soitti ja puhuin hänen kanssaan puhelimessa kunnes hänen äänensä yhtäkkiä muuttui kuolleen kaverini ääneksi ja muuta mukavaa. Tällaisesta heräsin hikisenä ja paskanjäykkänä pelosta, eipä enää uni maittanut.
Tänään oli pakko mennä salille vaikka tiesin ettei reeni kulkisi. oli pakko päästä hetkeksi paikkaan jossa tuntuu että on asioihin jotain kontrollia eikä kaikki murene ympäriltä ja putoa veriseen loskaan. Nyt on jo helvetisti parempi olo, pikkuhiljaa tiedostaa että vaikka sitä kaiken tämän paskan ansaitseekin niin ei sitä nyt mitään niin kamalaa tullut tehtyä. Tässä iässä kun itselleni tulee morkkis ihan tavallisestakin hauskanpidosta, niin efekti tuollaisen törttöilyn jälkeen vaan on saatanan kamala.
No, ehkä tämän sitten muistaa jo vähän kauemmin kuin yleensä krapulat. Koitan nyt hetkisen ainakin keskittyä yhteen naiseen kerrallaan, ja olla läträämättä viinalla ollenkaan. Se kohtuujuominen onnistuu kyllä ihan jees minulta, mutta siltä sälliltä ketä on niiden 10 ekan drinkin jälkeen se ei onnistukaan enää. Ihmeellistä sinänsä, koska itse alkoholi ei minua niin kamalasti edes nappaa, vaan sosiaalinen kanssakäynti ym. Silti tulee usein juotua niin ettei enää pysty mihinkään kanssakäymiseen.
Noniin, siinä sitä vinkumista. Helpottaa jo olo hyvinkin, huomenna vamaan jo normaali ihminen.