CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Maallikko voisi luulla että nuo painorajat estää tuon exponentiaalisen tason nousun. Eihän sullakaan ole kuin muutama kilo varaa saada lihasta
Ei todellakaan pidä paikkaansa. Luepa tuo Ironlifen linkittämä postaukseni:
Niinpä, aamupaino on tosiaan nyt 91 kg ja 188 cm pitkänä saisin painaa punnituksessa korkeintaan 94 kg. Käytännössä tähän varteen voi läiskiä vielä vaikka 10 kiloa lisää lihasta, ja silloinkin olisi mahdollista mahtua Classicin rajoihin. Sitä rasvaa kun voi aina tiristellä niin kauan pois, kunnes persekin on säikeillä, ja vaikka painoa olisi esim. 97 kg perse säikeillä viikko ennen kisaa, voisi punnitukseen vielä kuivattaa ja tyhjentää kropan siten, että paino menisi vaa'alla alle sen 94 sallitun kilon. Eli tuskinpa kasvan ikinä Classic Bodybuilding -rajojen yli, koska natikkana moisia massoja voi kyllä tavoitella satanen lasissa vaikka seuraavat 15 vuotta. ;)
muzzi sanoi:
ne pyyhkii lattiaa sulla siellä PM kisoissa
Hohohoo, oikeinko itse tuon tajusit? :hyper:

Jotenkin hullun epämotivoivia lauseita hulkilta, mutta valitettavasti aika lähellä totuutta :(
Hmmm, itse taas pidän tuota reipasta kehitysvaraa ja Classicin painorajojen yli kasvamisen mahdottomuutta natikkana taas melkoisen motivoivana faktana. Mielestäni olisi paljon pahempaa motivaation kannalta, jos sitä kehitysvaraa Classicin rajojen suhteen ei oikeasti olisi kuin pari hassua kiloa.

Sulla on hurjasti faneja, joten joskus voisi niiden iloon ottaa osaa ja olla tyytyväinen näinkin kovasta saavutuksesta mitä sait aikaan. Nautit kuitenkin lavalla olosta, joten nauti myös mitä saavutit.
Hmmm? Kukas tässä on sellaisen kuvan saanut, etten ole muka nauttinut hommasta? Koko kisadieetti, Turun kisa ja varsinkin nyt tuo Lahden SM-kisa ovat olleet ehkä hienointa aikaa ikinä, ja olen kyllä nauttinut hommasta erittäin paljon. Nyt, kun on edessä vielä kahden viikon puristus PM-kisoja varten, olen aivan innoissani about koko ajan eikä dieetin jatkaminenkaan oikeastaan tunnu missään.

Se, miten paljon lihasta tähänkin varteen voi vielä läiskiä kasvamatta Classic BB -rajojen yli, on yksinkertainen fakta, ja vieläpä mielestäni melkoisen miellyttävä sellainen (koska tiedän että voin kilpailla Classicissa vielä vaikka 15 vuoden päästäkin). :)

Toi on kyllä todella hieno uutinen, että pääset sinne Pm kisoihin. Onnea vain sinne, koska kovia vastuksia on tulossa varmasti. Kuitenkin ekoihin isoihin kisoihin voit olla varmasti aina tyytyväinen, koska eka kerta on ainakin yleensä se pahin. Oli kyllä ilo seurata miehen esitystä, ja ilmeitä:hyper:
Minäkö? Eiku joku muu voisi ottaa tota mitallia? SE EI KUULU MULLE. :rock:
Ei vaiskaa. Onnea vain kovasti. :rock: :rock: :rock:

Toisaalta ymmärrän Hulkkia näissä varovaisissa kommenteissa siksikin, ettei porukalle tulisi liikaa odotuksia. Mitä PM kisaan tulee, niin Hulkilla on ihan realistinen kuva kisan suhteen. Totta vitussa sinne kannatta lähteä ja tehdä parhaansa, niinkuin Hulkki takuulla tekeekin, mutta ei fanien kannata ihan hirmuisesti odottaa. Tottakai minäkin toivon Hulkille hurjasti menestymistä ja hyvää kisaa, mutta fakta on se, että siellä lineupissa tulee oleen sellasia jätkiä, jotka on treenannu tyyliin yhtä kauan ku hulkki on eläny.(no eihän se välttämättä sijoituksista sano mitään, mutta ymmärrätte varmaan pointtini...)

Hulkilla on ihan hirmuisesti faneja. Yleisössä oli ihan parhaat fiilikset hulkin sarjan aikana:hyper: Pojat alko finaalis ottaan jo pientä posedown matsia, että Johnnyn piti rykästä mikkiin, ettei tämä viel mikään pose down ole:lol2: Huippua meinikiä lavalla! Päätettiin tyttöjen kans, että noustaan ylös sit ku hulukki saa pystin kouraan, eipä tarvinnu paljon tyttösiä houkutella mukaan. Sie oot ni hellunen:hyper:

Onnea munkin puolesta PM kisa reisun johdosta!:thumbs:
BTW nyt Hulkki vedät vielä kireemmän kunnon ja järkytät koko mooilmon kun saat hyvän sijan, mä uskon siihen vaikka sä et! Niin kauan kun maailmassa on heraa ja rautaa sekä rautaa rakastavia ihmisiä niin kauan on toivoa! Toivossa on hyvä elää, toki realistinen pitää olla. Mutta kuten monet sanoivat, sulla on tajuttomasti faneja ja voin ehkä jopa sanoa, että oon suurin fani kaikista, ja mulle yks hailee ootko vika tai eka PM kisoissa, koska se riittää mulle että ite oot tyytyväinen! Toki ykkösestä olisin itekkin iloinen puolesta, mutta ei mennä nyt niin epärealistisiin sijoihin. Kumminkin 2 viikon päästä tuut sieltä joku 1-3 sija mitalli kourassa hymyä täynnä kuten Expossa ja sanot taas, ei hyvää päivää miten nää tuomarit on aina humalassa kun mä oon kisaamassa?

Kyllä se hulkki on sen verran kova jätkä että mitä vaan voi tapahtua.
Ja noin nuorelle kaverille(verrattain) on tosi kova saavutus tulla valituks PM joukkueeseen. Ei kykene joka jätkä. Ja se on tosiaan vielä pakko sanoa että kun jätkä vielä on naturaali niin..... No, asenteella asenteella, ja sitähän tällä meidan Hulkilla riittää:D KeeP On Rocking!!!

BTW nyt Hulkki vedät vielä kireemmän kunnon ja järkytät koko mooilmon kun saat hyvän sijan...

Tuo onkin jo naturaalille kovempi temppu, jos meinaa vähääkään välttyä suuremmalta lihaskadolta.

Mielestäni kisaamaan kannattaa lähteä kokemuspohjalta, menestystä ei tosissaan kannata odottaa, tulee jos on tullakseen. Ensimmäiset kisat alla, ja nyt jo PM-edustuspaikka. Nämä pointit kuitenkin ovat varmasti Hulkille enemmän kuin kristallinkirkkaita :)

Tsemppiä kisaan, kokemuksena tulee varmasti olemaan hieno!

arni sanoi:
Tuo onkin jo naturaalille kovempi temppu, jos meinaa vähääkään välttyä suuremmalta lihaskadolta.

Mielestäni kisaamaan kannattaa lähteä kokemuspohjalta, menestystä ei tosissaan kannata odottaa, tulee jos on tullakseen. Ensimmäiset kisat alla, ja nyt jo PM-edustuspaikka. Nämä pointit kuitenkin ovat varmasti Hulkille enemmän kuin kristallinkirkkaita :)

Tsemppiä kisaan, kokemuksena tulee varmasti olemaan hieno!
Lähinnä vaan tsemppasin ja pikkasen yritin sanoa, että ei sieltä nyt sentään viimeistä sijaa lähetä hakemaan, mutta toka vikaa sijaa kylläkin, ei vaa.

Juu, mutta muiden mielestä voi tuntua epäreilulta latistaa fiilistä jatkuvasti. Sulla on hurjasti faneja, joten joskus voisi niiden iloon ottaa osaa ja olla tyytyväinen näinkin kovasta saavutuksesta mitä sait aikaan. Nautit kuitenkin lavalla olosta, joten nauti myös mitä saavutit.

Jotenkin Hulkki ehkä saa tällaisen fiiliksen joillekin näin netin välityksellä. Mutta hyvän aikaa miehen kanssa jutellessa kisojen välissä ja niiden jälkeen voin sanoa että ihan aidosti tyytyväinen Hulkki oli ja varmasti 110% iloinen saavutuksestaan.

Kaikki me kaiketi ollaan vähän erilaisia netissä kuin livenä.

Onnittelut kovasta kunnostasi ja mitalistasi näissä Lahden kisoissa, varsinkin kun kaikki on naturaalina saavutettu. Itsekin olen kohdannut monia epäileviä Tuomaita, jotka eivät ymmärrä, että myös ilman lisäaineita on mahdollista saavuttaa tuloksia, jotka ovat monille saavutettavissa ainoastaan joissakin lajeissa kiellettyjen lisäaineiden avulla.
Samoin kuten sinäkin, olen itsekin urheilu-urallani kohdannut monia henkilöitä, jotka jostain syystä eivät ymmärrä, että myös ilman kiellettyjä lisäaineita on mahdollista saavuttaa ns. kovia tuloksia. Itse harrastan voimailua, varsinkin painonnostoa täysin toisen lajin sivussa, ja tulokseni ovat kanssasi samaa luokkaa, mutta ennen kaikkea arvostan korkeaa koulutustasi ja intohimoasi harrastamaasi lajiasi kohtaan.
Koska todellakin opiskelet kahta arvostettua ja kehittävää tutkintoa, ja myös nähtävästi tähtään koulutustasi vastaavaan ammattiin, on myös sinulla edessäsi päivä, jolloin joudut lopettamaan täysipäiväisen panostuksen kehonrakennukseen, ja joudut muuttamaan elämäsi toiselle radalle.
Tsemppiä itsellesi PM-kisoihin, onnittelut kehonrakennuksessa saavuttamistasi palkinnoista ja varsinkin monille faneille tuottamistasi positiivisista "innoituksistasi" ja onnea opiskelun jälkeiselle urallesi. :thumbs:

Koska todellakin opiskelet kahta arvostettua ja kehittävää tutkintoa, ja myös nähtävästi tähtään koulutustasi vastaavaan ammattiin, on myös sinulla edessäsi päivä, jolloin joudut lopettamaan täysipäiväisen panostuksen kehonrakennukseen, ja joudut muuttamaan elämäsi toiselle radalle.
Rohkenen olla eri mieltä.

Mistäs tiedät, että oikeasti edes tähtään "koulutustani vastaaviin" hommiin? Esimerkiksi erään tutapelleille tilastojen mukaan äärimmäisen yleisen duunin olen jättänyt jo etukäteen täysin omien harkintojeni ulkopuolelle koska ne 14-16 tunnin työpäivät on jo eräällä tapaa nähty enkä ole sellaisiin uudelleen ryhtymässä.

Näillä näkymin unelmaduunini on tuotekehitystestaaja Hästensilla, mieluiten yövuoro :D

Näillä näkymin unelmaduunini on tuotekehitystestaaja Hästensilla, mieluiten yövuoro :D

OT: Kannattaa sopimusta tehdessä vaatia etätyömahdollisuutta.

Mistäs tiedät, että oikeasti edes tähtään "koulutustani vastaaviin" hommiin?

Ilmeisesti sinulla on pitkän tähtäimen tavoitteita lavoilla?

Kai sä johonkin aiot koulutustasi hyödyntää jatkossa vai opiskeletko ihan omaks iloksi? Ymmärrän kyl hyvin ton et 14-16 tunnin työpäivät ei inspaa. Paitsi ehkä siel Hästensillä.

Kyllähän nuo hurrit ihan ihmisiltä nekin näytti mielestäni. Se ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö hulkki - tuo kaikkien anorektisten pulkan narujen isä, äiti, serkku ja kaima - ottaisi niiltä turpaansa, hands down!;)

Tosiaan näistä netti kirjoitteluista saa kyllä vähän turhankin negatiivisen kuvan. Todellisuus on varmastikin aivan toinen, ja hommasta oikeasti nautitaan ja osataan myös hyviä fiiliksiä repiä. Hyvä niin! Mene! Näytä! HÄVIÄ! :D

Back
Ylös Bottom