Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

joo, mutta nyt se valittaa jopa mun syömisistä. "juonko mä maitoa veden sijasta siksi kun siitä saa proteiiniä. ok ,en osta sitä enää, by äiti.

syöt melkein 30 kananmunaa viikossa. ok, en osta sitä enää.

jee. minä sanoin että rupean sitten pelaamaan sählyä kun sä koko ajan vastustat.

joo, mutta nyt se valittaa jopa mun syömisistä. "juonko mä maitoa veden sijasta siksi kun siitä saa proteiiniä. ok ,en osta sitä enää, by äiti.

jee. minä sanoin että rupean sitten pelaamaan sählyä kun sä koko ajan vastustat.

Mutsit osaa kyllä välillä olla tommosia:)

Tuli mieleen, että luojan kiitos sitä tietoa treenaamisesta ja ravinnosta on tätä nykyä saatavilla. Itse tein 15-17- vuotiaana lähestulkoon joka ikisen mitä aikoinaan pystyi tehdä painonpudotuksen suhteen, kun sitä painoa tiputteli omaan sarjaan. Siinä iässä tehdyt mokat saattaa meinaan näkyä loppuiän ajan. Muun muassa sen takia tajuan kyllä, että mutsis on varpaillaan mahd. ylilyöntien suhteen.

Kananmunat on onneks halpoja, mutta kannattaa olla varuillaan mihin viikkorahat törsää ettei nekin mene katkolle :lol2:

Kuulostaapa tutulta tuollainen.:rolleyes:

Heh tänään salilla oli jotain ihme porukkaa. Joku niistä oli kainalosauvojen kanssa ja joi KALJAA salilla :D Olivat lähdössä juuri pois kun tulin niin en nähnyt mitä treenasivat...

Koitan nyt vaan niellä kiukkua etten hyökkää ton juopon kimppuun, täytyy venata et muutan ulos kotoa. En nyt viitti kaikkea tänne kirjoittaa, jos vaikka joku tuttu tunnistaa muista teksteistä.

Koitan nyt vaan niellä kiukkua etten hyökkää ton juopon kimppuun, täytyy venata et muutan ulos kotoa. En nyt viitti kaikkea tänne kirjoittaa, jos vaikka joku tuttu tunnistaa muista teksteistä.

Sopivasti tulin avautumaan tähän threadiin.

Mikäli halukkaita liittyjiä löytyy, perustan Onneton&Lasinen&Väkivaltainen Lapsuus ry:n. Voisimme pitää paneelikeskusteluja mm. kulissin ylläpidosta, lasten hakkaamisesta, alkoholismin vaikutuksesta perhe-elämään, ym. mukavaa. Lisäksi voimme keskustella kuinka yo. asiat vaikuttavat ihmisen persoonaan, turvallisuuden tunteeseen, ja parisuhteeseen myöhemmässä elämässä.

Kiitos ja näkemiin.

:itku: :wall: :down: ja vielä: :itku:

E: Ei helpottanu. Olis voinu jättää postaamatta.

Cassy: eihän noita helppo ole unohtaa mitään mitä on lapsena saanut katella, mutta henk. koht. tollanen paskalasti pitää jättää taakse oli kuinka pahoja asioita vaan. Ei se itsensä sääliminen ja ainainen vanhojen kaivelu helpota paskaakaan. Aika helpottaa.

Cassy: eihän noita helppo ole unohtaa mitään mitä on lapsena saanut katella, mutta henk. koht. tollanen paskalasti pitää jättää taakse oli kuinka pahoja asioita vaan. Ei se itsensä sääliminen ja ainainen vanhojen kaivelu helpota paskaakaan. Aika helpottaa.
Hyvin kiteytetty, komppaan !

Äh että vituttaa nuo kotilokuskit kun ne ei tiedä itekään minne on menossa... Mopoonki pitää ostaa uudet kejut&rattaat... Ja vituttaa vielä sekin että en taas saa sitä prkl dieettiä alotettuu...:wall:

pistettiin tyttöystävän kans poikki reilun vuoden mittanen suhde tos pari tuntia sitten.. :(

Sanot että alan sitten dokaa ja polttaa tupakkaa. Ei niillä terveellisillä elämäntavoilla mitään tehnykkään.

vitun hidasta.

ja miksei ole sellaista laajakaistaa jonka saa minne vaan, esim kun muuttaa edestakaisin niin ei luonaa, ainakaan täällä hevon perseessä.

Toi perkeleen lehtipuhallinäijä, joka alkaa riehumaan lehdille seitsemältä aamulla aivan ikkunan alapuolella vaikka tiellä olis neljä lehteä prkl.
Kun eilen sain sen äijän puhaltelujen jälkeen nukuttua, näin unta, jossa rikoimme kavereiden kanssa sen lehtipuhaltimen.

Opiskelija-asuntosäätiö päätti "hukata" mun asunnon irtisanomismeilin (ei ole koneella tallessa), pitääpä maksaa kuukausi lisää vuokraa tyhjästä kämpästä, koss.

Flunssahan se taas vaihteeksi iski. Viime viikolta jäi kahdet treenit väliin, saa nähdä miten käy tällä viikolla. Kuumetta ei ole, pää täynnä räkää ja sairas olo. Vituttaa :(

Manchesterin vuoden tarjoilija-kisan finaalit tänään, opiskeltu viisi viikkoa niihin. Jäin neljänneksi, en koska tuomari olisi ollut vittumainen, en koska olisin kämmännyt, vaan siksi , että kolme muuta oli vieläkin parempia.

Back
Ylös Bottom