BB Jonne Berg

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
WoW! :worship:. Hienoa työtä! Onneks olkoon!

Ja tulos upea... Vaikka sen jo tiesitkin ;). Harmi, että en päässy tsemppaamaan sua - en paikan päälle, enkä ees sanallisessa muodossa. Netti perkelekin oli kiinni:(. Mutta hieno suoritus ja täysillä Lahteen :thumbs:. Palataan.

Taisin tältä kaverilta ostaa siikafileitä, jos oikein tunnistin.:rolleyes: Kireässä kunnossa on, ei voi muuta sanoa. Oma treenimotivaatio parani taas kummasti.

Taisin tältä kaverilta ostaa siikafileitä, jos oikein tunnistin.:rolleyes: Kireässä kunnossa on, ei voi muuta sanoa. Oma treenimotivaatio parani taas kummasti.

Tämä tunnistus meni tällä kertaa pieleen,kun en koskaa ole toiminu kalamyyjänä..:) Urheilulisäravinteita multa kyllä saa tulevaisuudessa kun ensivuoden puolella aloitan oman yritystoiminnan. Hyvä kuitenkin että ihmiset saavat minusta lisää treenimotivaatiota..Se kun liittyy mun duuniin liikunnan-ohjaajana. :thumbs:

Yhdennäköisyys oli kyllä hämäävä. Tsemppiä uuteen firmaan ja laita porukka hikoilemaan :thumbs:

Vaiks siis Oikeesti oon tietty hiljanen ja ujo:D

Ja sit mä oon iha sikahuono valehteleen, ku on siis pakko tunnustaa... Huijasin:nolo:
Oon supersosiaalinen ja "aina" täynnä hymyä ja juttuja:)
Sori:offtopic: , mutta ihmeessä siis ilosta keskustelua, jos samalle tontille satutaan!

Vielä jaksaa!

Ja sit mä oon iha sikahuono valehteleen, ku on siis pakko tunnustaa... Huijasin:nolo:
Oon supersosiaalinen ja "aina" täynnä hymyä ja juttuja:)
Sori:offtopic: , mutta ihmeessä siis ilosta keskustelua, jos samalle tontille satutaan!

Vielä jaksaa!

Näin siis:hyper: Oikee asenne..Iloinen ja positiivinen olla pitää jottei katabolia pääse yllättämään..:whip: Iloista keskustelua kannatan eli kun urakka ohi niin otetaan sille:kippis1: Mahdollisesti yhden just ja just kestää sellasen vaikka Lahden Divas ;) Sit tuleeki täytee puol vuotta ilman pisaraakaan..Mut ei paljon parempaa hetkee ihan heti keksi missä sen enkan vois kruunata.. Ja jos ei maistu ni jatketaan vesilinjaa tai oikeastaan Samppanjan vois korkata ihan vain voiton maljan vuoksi vaikken paljoa joiskaan.. :)

Back
Ylös Bottom