Palautusjuoma – Sekoitus joka ratkaisee treenin jälkeisen tuloksen

Meta title: ⚡🥤 PALAUTUSJUOMA – NOPEUTA TREENIPALAUTUSTA JA MAKSIMOI TULOKSET 🥤⚡

Meta description: Tehokas sekoitus heti treenin jälkeen nopeuttamaan palautumista ja varmistamaan lihaskasvun edellytykset.

Blaze^ sanoi:
Sanoit esim, onko muita ehotuksia? Kun mulla ei oo nyt mahollisuttaa päässä ostaan nuita erikoistuotteita. Eli minkälaisessa perusruokasetissä ois nuo arvot kohallaan mitä palkkarissa kuuluis olla?
Ei ne mitään eroikois tuotteita ole ja niitä myydään melkein jokaisessa isossa kaupassa esim. Prisma, Citymarket ja tietty luntaistuote kaupoistahan noita saa ostettua. Toki voihan netisäkin tilata jos on laiska niin pakkikselta saa kotiin suoraan tavarat.

Ei ne mitään eroikois tuotteita ole ja niitä myydään melkein jokaisessa isossa kaupassa esim. Prisma, Citymarket ja tietty luntaistuote kaupoistahan noita saa ostettua. Toki voihan netisäkin tilata jos on laiska niin pakkikselta saa kotiin suoraan tavarat.

Tuo on ihan totta. Melkeen joka paikasta niitä saa. Mutta eipä se palkkari mikään välttämättömyys ole, kunhan jotain hiilaria vetää heti treenin jälkeen. Mulla on ainakin treenin jälkeen melkein aina huono olo ja kädet tärisee. :) Palkkari helpottaa.

Jos pakkiksen kaupasta pitää olla niin Mass Blast ehottomasti tai hera80+malto kompo. Mutta onhan noita tuhottomasti.

Selasin eilen illal melko kauan tuota linkkiä, minkä joku anto aikasemmin. Moni alottelija oli päätynyt sielä tuohon hera80+malto6 miksiin. Aattelin sitä lähtee iteki kokeilee ku tuo ruokapuoli reenin jälkee ei kuulema ole niin hyvä. Että miltä tuo miksi kuulostaa? NGV sano kyl että vielä mass blastiaki? Onko se välttämättömyys? Ja minkä asian palkkarissa se oikein ajaa? Ku tietääkseni hera tuo proteiinit ja malto hiilarit nii eikö siinä ole jo kaikki tarvittava?

:EDIT: Sanoitkin että "tai" :) .. no, kuitenkin, massblastilla sama vaikutus yksinään ku hera80 ja malto6 yhessä?

Selasin eilen illal melko kauan tuota linkkiä, minkä joku anto aikasemmin. Moni alottelija oli päätynyt sielä tuohon hera80+malto6 miksiin. Aattelin sitä lähtee iteki kokeilee ku tuo ruokapuoli reenin jälkee ei kuulema ole niin hyvä. Että miltä tuo miksi kuulostaa? NGV sano kyl että vielä mass blastiaki? Onko se välttämättömyys? Ja minkä asian palkkarissa se oikein ajaa? Ku tietääkseni hera tuo proteiinit ja malto hiilarit nii eikö siinä ole jo kaikki tarvittava?

:EDIT: Sanoitkin että "tai" :) .. no, kuitenkin, massblastilla sama vaikutus yksinään ku hera80 ja malto6 yhessä?

Mass blasti ei ole mikään välttämättömyys niinkuin ei ole mikään mukaan. Blasti nyt vaan on halpaa ja erittäin hyvänmakuista palkkaria, mitä joku hera80 + malto ei ole, ainakaan jos hera on maustamatonta versiota.

Ja palkkarin tehtävä on paikata treenin aikana tullut energiavaje ja saada keho kataboliseen tilaan. Että ei se mikään ihmeaina ole todellakaan, ruokaa tiivistetyssä, eli kätevässä ja nopeasti imeytyvässä muodossa.

Ja palkkarin tehtävä on paikata treenin aikana tullut energiavaje ja saada keho kataboliseen tilaan. Että ei se mikään ihmeaina ole todellakaan, ruokaa tiivistetyssä, eli kätevässä ja nopeasti imeytyvässä muodossa.

Siis pois katabolisesta (lihasta purkava) tilasta :)

mass blast = hiilari ja proteiini. ihan sama vedätkö malto6 ja hera80 vai malto 1337 ja hera101 kuin vetäisit mass blastia. ei noissa mitään huomattavaa eroa ole kuin maussa. ja mass blast maidon kanssa on parhain palkkari mitä olen juonut pitkään aikaan.

edit: Timba tarkoitti kai ANABOLISTA tilaa

Viimeksi muokattu:
Kerroppa mulle paras mahdollinen palautusjuoma:(
Ja tietenkin hyvät perustelut

Ei se ole mikään absoluuttinen asia. Parasta mahdollista ei ole yhtä, vaan jokaisen keholle löytyy se sopiva. Siihen vaikuttaa monet asiat.

Mitä blastiin tulee, niin se on täysin pätevä palkkariksi. Proteiinia sopivasti, ehkä saisi olla enemmän. Hiilareita tarpeeksi ja maku sekä sekoituvuus kohdallaan.

Liittyykö se taas jotenkin mikrofraktioihin ja siihen, että vain yhden valmistajan proteiinilla voi kasvaa, muut ovat hyödyttömiä? Ei kannata ihan vakavissaan ottaa kaikkea propagandaa, nythän esim CRP poistaa mainoksen mukaan selluliittiä ja turvotusta, mielenkiintoinen vaikutus kreatiinilla :D

Liittyykö se taas jotenkin mikrofraktioihin ja siihen, että vain yhden valmistajan proteiinilla voi kasvaa, muut ovat hyödyttömiä? Ei kannata ihan vakavissaan ottaa kaikkea propagandaa, nythän esim CRP poistaa mainoksen mukaan selluliittiä ja turvotusta, mielenkiintoinen vaikutus kreatiinilla :D

Valmistajalla ei ole merkitystä, ainoastaan tuotteella.

Valmistajalla ei ole merkitystä, ainoastaan tuotteella.

Väität että jollain toisella palautusjuomalla palautuu oleellisesti paremmin kun toisella jos muut perushommat on kunnossa? Itse en nimittäin ole tällaista seikkaa havainnut. Kokonaisuus ratkaisee eniten ja joku olematon ero ei taaskaan korvaa menetetyn rahan määrää, asia tietysti erikseen jos rahalla ei ole merkitystä.

Mun mielestä evolutionin phase3 on hyvä ja varsinkin aloittelijalle passeli palkkari koska siinä ei tarvitse ite lisätä mitään sekaan; on hyvä hera joka sekoittuu hienosti, malto, glutamiini ja kretsu samassa. Varmaan löytyy muita vastaavia mut itellä tämä käytössä.

Mun mielestä evolutionin phase3 on hyvä ja varsinkin aloittelijalle passeli palkkari koska siinä ei tarvitse ite lisätä mitään sekaan; on hyvä hera joka sekoittuu hienosti, malto, glutamiini ja kretsu samassa. Varmaan löytyy muita vastaavia mut itellä tämä käytössä.

oon ite miettiny ton ostoo :) käytätkö phase 1 ja 2 myös ? ite oon miettiny et ne on turhaa hifistelyä mulle..kehuppas vielä makua :worship: ?

Väität että jollain toisella palautusjuomalla palautuu oleellisesti paremmin kun toisella jos muut perushommat on kunnossa? Itse en nimittäin ole tällaista seikkaa havainnut. .

Väitän ja olen asian kokeillut.

Nopea ja runsas
aminohappojen pääsy verenkiertoon aiheuttaa hyperaminoasedimian, mikä taas
on voimakas anabolinen signaali. Aminohappojen nopea saanti nostaa
testosteronitasoja ja laskee kortisolitasoja huomattavasti nopeammin kuin
hiilihydraattipitoinen liuos. Jopa insuliinitasot nousevat IA:n ja
vaiheittaisen palautusjuomamekanismin avulla tehokkaamiin kuin
seka-annoksilla nopeamman imeytymisen ansiosta.

oon ite miettiny ton ostoo :) käytätkö phase 1 ja 2 myös ? ite oon miettiny et ne on turhaa hifistelyä mulle..kehuppas vielä makua :worship: ?

kai se maku on makuasia, mutta mielestäni hyvän makuinen (suklaa), jos nyt johonki vertaa niin mielestäni paremman makusta kuin fastin HT-R, vähän halvempaakin on...

Back
Ylös Bottom