Aborted - The Archaic Abattoir

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Belgialaisen grind-death orkesterin neljättä lättyä on ihan pakko hehkuttaa. On sen verran laadukasta turpaanvetoa tarjolla. Nopeeta blastbeattia viljellään, mutta on seassa paljon muutakin. Raskasta, jopa groovaavaa death metallia. Vielä kun tämä on tuotettu perkeleen hyvin, on lopputulos todella tiukkaa vääntöä brutaalein soundein.

Aborted%20-%20The%20Archair%20Abattoir.jpg

Imperiumin arvio 8/10 http://www.imperiumi.net/alb_2.php?id=3144 Soisin enemmänkin pisteitä. :whip:

http://www.goremageddon.be/

Eikö ole muita jotka diggaa tästä? :eek:

Tästähän tuli mun lemppari, soinu solkenaan jo monta viikkoa. :hyper:

Vois tähän samaan suositella edellistä levyä; Goremageddon (The saw and the carnage done). :4: + Kyllä toimii, ja melkeinpä vielä paremmin kuin tuo uusi.

Kyllä meikäläiselle ainakin kelpaa sama kuinka ankara mättö! En oo ehtinyt Abortedia kuuntelemaan kuin yhden kappaleen verran. Katellaan sitten ajan kanssa..

Nappaa toi Goremageddon lätty! Et varmasti pety! Se on alusta loppuun sakka niin kuningaskamaa että oksat pois.

Jos en aivan väärin muista niin siltä oon kuullu Meticulous Invagination kappaleen. Tiukkaa luusahausta kierolla kitarasoololla varustettuna :D Kyllä se ostoslistalle mänöö...

Tämä Aborted on kyllä aivan ässä bändi. :rock:

01.09.2006
CRYPTOPSY (CAN)
ABORTED (BEL)
VESANIA (POL)

Tommosta olis oulun teatrialla tarjolla, pakkohan tuonne on mennä. Liput 12/15€.

Belgialaisen grind-death orkesterin neljättä lättyä on ihan pakko hehkuttaa. On sen verran laadukasta turpaanvetoa tarjolla. Nopeeta blastbeattia viljellään, mutta on seassa paljon muutakin. Raskasta, jopa groovaavaa death metallia. Vielä kun tämä on tuotettu perkeleen hyvin, on lopputulos todella tiukkaa vääntöä brutaalein soundein.
Jep, yhdyn mielipiteeseesi, mutta myös Ali_Palin kommenttiin Carcasskopioinnista tuolla viimeisimpien levyhankintojen ketjussa.

Toisaalta kopiointi on ruma sana, mutta toisaalta tässä tapauksessa se on tehty niin pirun hyvin, etten pysty olemaan harmissani. Välillä kuulen seasta hyvinkin jenkkiläistä meininkiä, välillä jopa ruattalaaseen dödöön ollaan kallellaan mun korvan mukaan, eli vähän sieltä & täältä on haettu vaikutteita, mutta kokonaisuus ratkaisee. Kokonaisuutena on kysymys äärimmäisen kovasta kuolometallilätystä, joten :wanha: ja kova Carcassfanikin antaa :5: ja :rock:. Kaikki on tällä levyllä vaan järkätty niin tyylipuhtaasti death metallin parhaiden perinteiden mukaan (kannet myös tyylikkäät) ja kipaleet sovitettu tiukiksi ja hienosti jyrääviksi, että en voi kuin tykätä. Pitänee ehtiessään tsekata saman bändin Goremageddonkin (vai mikä sen toisen levyn nimi olikaan).

Jep, yhdyn mielipiteeseesi, mutta myös Ali_Palin kommenttiin Carcasskopioinnista tuolla viimeisimpien levyhankintojen ketjussa.

Toisaalta kopiointi on ruma sana, mutta toisaalta tässä tapauksessa se on tehty niin pirun hyvin, etten pysty olemaan harmissani. Välillä kuulen seasta hyvinkin jenkkiläistä meininkiä, välillä jopa ruattalaaseen dödöön ollaan kallellaan mun korvan mukaan, eli vähän sieltä & täältä on haettu vaikutteita, mutta kokonaisuus ratkaisee. Kokonaisuutena on kysymys äärimmäisen kovasta kuolometallilätystä, joten :wanha: ja kova Carcassfanikin antaa :5: ja :rock:. Kaikki on tällä levyllä vaan järkätty niin tyylipuhtaasti death metallin parhaiden perinteiden mukaan (kannet myös tyylikkäät) ja kipaleet sovitettu tiukiksi ja hienosti jyrääviksi, että en voi kuin tykätä. Pitänee ehtiessään tsekata saman bändin Goremageddonkin (vai mikä sen toisen levyn nimi olikaan).

Heh, mä komppaan sun komppauksen päälle :) Siis kopiointi ei haittaa tämän yhtyeen tapauksessa paskan vertaa, onhan tämä niin vitun hyvin sovitettua 2000-luvun Carcass-mäiskettä ettei mitään järkeä :rock: Vaikutteita on tosiaan imetty vähän jokapuolta ja sitä kautta oma soundi löytynyt hienosti. Nyt oon tämän Archaic Abattoirin kuullut siis ja ostoslistalle menöö molemmat (ja aika kärkeen kans) levyt et silleen. Rock On!

Aseveljet, kai huomasitte tämän: http://www.listenable.net/media/video/MeticulousDVD.mov

Yhtä juhlaa! Jyrää kaiken alleen. ;) Eukko bassossa -> :rock:

Rumpalikin tekee ihan kiitettävää työtä. Noh, enpä muutenkaan keksi valituksen sanaa kun tästä bändistä on kyse. Kun Suomeen tulevat olen paikalla.

Back
Ylös Bottom