Alkaa
Mä en nyt kenenkään iloa halua pilata, mutta mitä järkee tässä on??
Millon mitäkin listataan, koska on 10-levy, koska soi mitäkin.. Siis eihän tässä ole mitään informaatioarvoa.. ei tästä mitään irti saa.
Miksei vois vähän laittaa perustelua miksi ja millainen levy on. Jos levylistoja haluaa lukea, niin voihan niitä lukea vaik nettimusiikkikaupan sivuilta. Paaaaljon mielenkiintoisenmpi olisi jos olis edes rivi tai pari kommenttia ko. levystä/levyistä.

Loppu
10 levy lista alkaa:
Meshuggah: I
Levyllä yksi, reilun kahdenkymmenen minuutin piisi. Kertaakaan ei kuitenkaan pääse pitkästymään. Uskomatonta mehusukkanykimistä (lähes) alusta asti ja uskomatonta rytmiikkaa (jos sellasta käsitettä nyt onkaan). Toivottavasti seuraavilla studioalbumeilla seurataan tämän piisin jalanjälkiä.
Tool: 10 000 days
Moni rankannu Lateraluksen paremmaksi. Minä kääntäsin kyllä arviot toisin päin. Aika lailla samanlaista materiaalia, mutta 10.000 days kantaa paremmin läpi levyn, mitä lateralus ei minun mielestä tee.
Deep purple: Skandinavian nigts
Livekeikka tukholmassa, olikohan vuonna 1971. Pändi on nuori, nälkäinen, läpimurron partaalla, purplea vaarallisimmillaan joko joskus kirjoitti jossain. Allekirjoitan. Levytys on tuplalevy, mutta sisältää vain 8 kappaletta muistaakseni (saatto olla 6, en nyt muista ulkoa). Kappaleiden keskellä uskomatonta jammailua ja inprovisointia. Huom, kannattaa kuunnella tarkkaan Child in timen jammailut ja kitarasoolo. Moni kappale on paaaljon pidempi mitä levyllä.
The Dirlinger escape plan: Miss Machine
Nojoo, ensireaktio kun kuulin levyä :
Sitten: :(
Lopulta
Ei tätä musiikkia aina jaksa. Joskus se on kertakaikkiaan vaan liian... rajua ja mutkikasta. Enkä ihmettele jos tämä ei jokaiselle uppoakkaan. Vaikea se on selitttää mitä tämä sitten on, se on kuultava.