Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Oon tässä miettinyt sellasta asiaa, että jos jossain lajissa on vain yksi sääntö joka on, että sääntöjä ei ole niin onko lajissa todellisuudessa säännöt?? Koska silloinhan ei oo sitäkään sääntöä joka kumoaa säännöttömyyden säännön...?

nm:Olenko normaali?:david:

Oon tässä miettinyt sellasta asiaa, että jos jossain lajissa on vain yksi sääntö joka on, että sääntöjä ei ole niin onko lajissa todellisuudessa säännöt?? Koska silloinhan ei oo sitäkään sääntöä joka kumoaa säännöttömyyden säännön...?

nm:Olenko normaali?:david:

On ja ei säännöt. Sussa ois ainesta eksistentialistiksi.

Onko olemassa joku laki joka estää kauppiaita pyöristämästä loppusummia oman mielen mukaan? Voisiko kauppias pyöristää kahden 400€ telkkarin loppusumman tonniin, jos tykkäisi eikä asiakaskaan valittaisi?

Viime yönä unessa kysyin täällä koska kerrostaloissa patterit laitetaan päälle taas.. vai oliko se unta :rolleyes: Onko kenelläkään oikeasti tietoa tosta? Elokuu on vielä aika lämmin, mutta ei tässä mee kauaa, kun tekee mieli kääntää patteri "täysille".

Mahtaakohan miesgynegologit tsekata omien tyttöystäviensä/vaimojensa toosat? Vai "jäävääkö" ne ittensä? Olin joo tänään yyberissä duunissa, ja sillon tämmösiä tulee mieleen :)

Miksi jääväisivät? Isukki tapasi uuden vaimonsa vastaanottopöydällä...:lol2:

Mitä tarkoittaa kun maksa-arvot ovat kohonneet?
Sairastin mononukleoosin tuossa ja äiti sanoo että maksa-arvoni ovat nousseet että en voi mennä salille.. :curs:
ja viikon olen ollut ilman mitää ihan terveen olosena ja salille olisi hinku..

Onko yleistä että tyrmätyksi tulemisen jälkeen tulee joku stressireaktio tms. ? Ittelle tuli tänään jotenkin ihan kumma hinku alkaa itkemään vähän ajan päästä siitä kun tulin isketyksi maahan.

Onko yleistä että tyrmätyksi tulemisen jälkeen tulee joku stressireaktio tms. ? Ittelle tuli tänään jotenkin ihan kumma hinku alkaa itkemään vähän ajan päästä siitä kun tulin isketyksi maahan.

On. En kutsuisi sitä stressireaktioksi vaan ihan säikähdykseksi, kun tajuaa mitä äsken tapahtui. Näin itselläni.

"Miksi paino ei laske?"

Kysyy mimmi joka on ollut VLCD-dieetillä kolme viikkoa. Olin itsekin ihan äimän käkenä, että mitäs kummaa. Tarkempi haastattelu tuotti lopputuloksen, että mirkku lorautteli kana-kasvis-yms. keittoihinsa 50% vettä ja loput kermaa :D

"Jossain lehdessä luki että maitotuotteet tukee laihduttamista"

Back
Ylös Bottom