Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse kyllä sanoisin, että mitataan kuulan takareunasta..![]()
Eli siis pisteestä, joka on lähimpänä ringin etuosan keskikohtaa.Itse kyllä sanoisin, että mitataan kuulan takareunasta..![]()
:jahas: siis...
Sen jäljen siitä reunasta, mikä on lähempänä rinkiä, eikö?

Nimenomaan siitä mikä on lähempänä rinkiä, koska kuula on menossa eteenpäin, joten takareuna tällöin luonnollisesti on taaemmaksi jäävä reuna..![]()
![]()
Siis sitä tarkoitin, että jos kuula pomppaa takaisin päin. Näin mitattiin sen hollantilaisen työntö. Eli kuula tumpsahti maahan ja pyörähti edelliseen kuoppaan ja työntö sitten mitattiin siitä mihin kuula pyörähti
Edit: eli vastaava pituushypyssä: jos hyppää esim 850 ja kaatuu selälleen ja huitasee kädellä taaksepäin niin tulos voi olla vaikka 750

Pituushypyssä asia on juuri näin: mitataan siitä kohdasta joka on kaikkein lähimpänä lankkua. Eilistä kuulakisaa en nähnyt, mutta luulisi, että tulos mitataan nimenomaan siitä kohdasta missä kuula tulee maahan, eikä siitä mihin se mahdollisesti pyörähtää. Ainakin loogisesti ajatellen.. En kyllä tiedä asiasta..![]()
miksi rasva kertyy kädessä ojentaja-lihaksen puolelle eikä hauiksen ympärille?
onko muilla näin? vai olenko treenannut ojentajat päin honkia..
Et ilmeisesti katso paljoa televisiota. Mulle tuli heti mieleen eräs mainos...Mitenhän saisin poskien punoituksen pois? Poskeni ovat siis aina punaiset oli kesä tai talvi, kylmä tai kuuma. Onko jotain ihonhoitotuotetta esim?
Onko tallinkin galaxy laivan disco zenithiin ikärajaa? Onko siellä' mitään bailupaikkaa alaikäisille ?
Asia selvisi kun luki vähän eteenpäin. Oikea nimi oli järkevästi heitetty ohimennen monen sivun päähän ensimmäisestä viidakkovauva-maininnasta.Desmond Morrisin kirjassa Alaston apina, on luvussa eläimet lueteltu lasten suosikkieläimiä. Neljäntenä on viidakkovauva, ja sama nimitys toistuu useammankin kerran tämän jälkeen. Eli mistä oikein mahtaa olla kysymys? Mikä on viidakkovauva?