CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

"Meitsi ei lepää ennenku vallotettu on radio,
ja televisio, se vaatii visioo.
Joo, ei iisii oo, pää kylmänä ku jääkuutio,
silti mun sisällä palaa tuli niinku rovio.
Mun sanat on tulenarkoi ku ruuti on,
ja me ilmestyttiin skenelle ku viljakuvio.
Työt' vaik' huvii on, se sopii meidän kuvioon,
sulkeudutaan suosioon, ku tää meidän vuosi on, joo!
"

Fintelligens - Voittamaton...

;) :lol2:

Selvää Vapari-matskua...

Ei vaa... Hyvät kuvat... Petyin hieman jalkaosaston puutteellisuuteen. Ois ollut hyvää nähdä oikealla valaistuksella ne sun kuuluisat etureiskat...

Hyvät kuvat... Petyin hieman jalkaosaston puutteellisuuteen. Ois ollut hyvää nähdä oikealla valaistuksella ne sun kuuluisat etureiskat...

Nii ois kyl kiva nähä viel hulksterin jalat,mutta jos tollane yläkroppa ni kai alakroppa on kans kova.
ps:Hulkki kauan oot niinku treenannu,siis sillee HC eli jotai yläasteiän penkki\hauis juttui ei lasketa mukaa jos sul ees sellasii kokemuksii on.
Tsemppiä kisoihin :D :D

Jos halutaan antaa vaikutelma että lihasta on, tälläiset hämärät, käsitellyt kuvat toimii hyvin.

Jos halutaan näyttää että lihasta on, tällaiset hämärät, käsitellyt kuvat EI toimi niin hyvin.

Minusta taas tälläiset hämärät/varjoisat kuvat antavat kuvan enemmänkin siintä että lihasta on enemmän mitä uskaltaa näyttää... ja tuo vihreä kuva on ihan über :worship:

Enpä yleensä kuvia kommentoi mutta Hulkkihan on legenda ja pitää kaverin itsevarmuutta edes hiukan yrittää kohottaa. Palstaa on siis tullut seurattua jo aika pitkään ja Hulkki on kyllä ollut alusta asti yksi suurista hahmoista. Äijällä on kyllä uskomattoman tinkimätön asenne bodausta kohtaan, ettei voi kuin ihmetellä ja ihailla
Tsemppiä vaan kovasti! :thumbs:

Tuo teksti voisi yhtä hyvin olla mun näppikseltä. Kunnioitusta herättää myös panostus opiskeluun samaan aikaan.

Kiitoksia kaikille kannustuksesta ja kommenteista. :)

No ei VARMANA oo natu
Lol, et voi olla tosissasi :lol2:

Aika paskasti saisi asiat olla, jos tällaiseen kondikseen olisi tarvittu horkkaa. Livenä olen kuitenkin melkoinen kynis. XXL tuossa sanoikin:
Jos halutaan antaa vaikutelma että lihasta on, tälläiset hämärät, käsitellyt kuvat toimii hyvin.

Jos halutaan näyttää että lihasta on, tällaiset hämärät, käsitellyt kuvat EI toimi niin hyvin.
Koska lihasta ei oikeasti ole, voi vain yrittää antaa vaikutelman siitä, että lihasta on. ;)
Nii ois kyl kiva nähä viel hulksterin jalat,mutta jos tollane yläkroppa ni kai alakroppa on kans kova.
Eipä niissä etureisissä hurraamista ole, kuten ei ole noissa sivuolkapäissä tai käsissäkään. Näkyväthän nuo jalat esim. näissä dieettiseurantakuvissani: http://members.tiscali.fi/hulkki/classicbb2006.htm

Tässä otos viime viikolta:
tikut_25-7-2006.webp
Hulkki kauan oot niinku treenannu,siis sillee HC eli jotai yläasteiän penkki\hauis juttui ei lasketa mukaa jos sul ees sellasii kokemuksii on.
14-vuotiaana aloitin salitreenit, ensimmäinen vuosi meni pitkälti pelkän yläkropan treenaamiseen (tämä oli tosin ensimmäisen puolen vuoden jälkeen lääkärin määräys, kun 5 kertaa viikossa tehty syväkyykky ja muut jalkaliikkeet koripalloa varten eivät tehneet kauhean hyvää polville). About 18-vuotiaaksi asti treenasin sitten kroppaa melko tasapuolisesti koripallon ohessa, ja vuodesta 2001 lähtien olen keskittynyt pelkästään salitreeniin.
Äijähän alkaa olemaan sellaisessa kunnossa että pitää alkaa väistämään salilla :lol2: .
Hohohoo, kyllä mä aina jengiä väistän vaikka saatan sarjojen välisine psyykkauksineni näyttääkin hieman psykopaattiselta :D
Pelottavammalta sä yleensä näytät, kun kokoa on kohtalaisen paljon enemmän ja kaikki päälläoleva on mustaa.

Pelottavammalta sä yleensä näytät, kun kokoa on kohtalaisen paljon enemmän ja kaikki päälläoleva on mustaa.

Musta väri pienentää ;) .

hyvä hulkki !

Hyvä Hulkki rupee äijä olemaan kondiksessa:rock: ja Mike on aika guru ton kameran kanssa :worship: nyt meitsi lähtee salille tavotteena päästä samaan kun Hulkki :D

Back
Ylös Bottom