CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Enpä yleensä kuvia kommentoi mutta Hulkkihan on legenda ja pitää kaverin itsevarmuutta edes hiukan yrittää kohottaa. Palstaa on siis tullut seurattua jo aika pitkään ja Hulkki on kyllä ollut alusta asti yksi suurista hahmoista. Äijällä on kyllä uskomattoman tinkimätön asenne bodausta kohtaan, ettei voi kuin ihmetellä ja ihailla (silleen ihan hetskusti kyllä eli ei banneja, eihän ;) ). Mahtavia kuvia Mike kyllä otti, varsinkin tuo selkäosasto on ihan mieletön. Kova työ tuottaa tulosta ja uskoisin, ettei Vihreän Miehen sijoitus ole syksyllä välttämättä ollenkaan niin huono, kuin hän itse povaa... Toisaalta, jos ei isoja odottele, niin ei tule myöskään isoja pettymyksiä vaan kaikki on kotiinpäin!

Tsemppiä vaan kovasti! :thumbs:

Hyvät kuvat Hulkista! Vaatimattomuus kaunistaa? ;)

ei täällä kukaan muu teitittele kuin NGV...

Olette täysin oikeassa! Tarkoituksena oli päästä teitittelemään ennen em. nimimerkkiä, joka tulee kuitenkin vääjäämättä tähän threadiin ihailemaan idoliansa. Ei siinä mitään, jatketaan harjoituksia :david:

Mua lähinnä vituttaa, kun tälläisiä "palstalta löytyy kasapäittäin alle 18 vuotiaita mua paljon kovemmassa kunnossa olevia" hulkkeja ja "täysin lahjattomia" kalimeroja vaan vaeltelee täällä "nostamassa treenimotivaatiota"

p.s. :D

Hulkki, sä ooot meille lahjattomille karvasta myrkkyä. Niinku plutoniumia jois.

Mä oon varma että kisojen jälkeen on hulkin vihreä naama ---->:D

Jumalauta noi on hienoja! Pisteet Hulkille eläimellisestä asenteesta ja kovasta työstä. Hieno fysiikka. Mikeltä komeat kuvat.

Hyvä HULKKI. Ihmettelin ku sust ei vähään aikaan oikein kuulunu. Mut noi kuvat kyl räjäytti pankin. Kyllä tossa kunnossa kelpaa seistä lavalla jo ihan pää pystyssä. Tsemppiä kisaan.:worship: :worship:

Hienoja kuvia. Tsemppiä Hulkille tuleviin koitoksiin! Äijähän alkaa olemaan sellaisessa kunnossa että pitää alkaa väistämään salilla :lol2: .

Upeita kuvia ja kova on Hulkin kunto!:thumbs:

Back
Ylös Bottom